به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ فروردین ۲۹, سه‌شنبه

دولت هیچ تعهدی درباره استیضاح نداده است

محمود احمدی نژاد که برای حضور در جلسه استعفای وزیر کار در مجلس حاضر شده بود اعلام کرد که دولت هیچ تعهدی در برابر لغو استیضاح وزیر کار، مبنی بر برکناری سعید مرتضوی، نداده است. خبرگزاری فارس شنبه نامه ای از حداد عادل خطاب به نمایندگان مجلس را منتشر نموده بود که مبنی بر آن سعید مرتضوی از سمت خود استعفا خواهد داد. برخی از نمایندگان مجلس نسبت به انتصاب سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی اعتراض..............



محمود احمدی نژاد که برای حضور در جلسه استعفای وزیر کار در مجلس حاضر شده بود اعلام کرد که دولت هیچ تعهدی در برابر لغو استیضاح وزیر کار، مبنی بر برکناری سعید مرتضوی، نداده است.
خبرگزاری فارس شنبه نامه ای از حداد عادل خطاب به نمایندگان مجلس را منتشر نموده بود که مبنی بر آن سعید مرتضوی از سمت خود استعفا خواهد داد.
برخی از نمایندگان مجلس نسبت به انتصاب سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی اعتراض داشته و خواستار برکناری وی از این سمت بودند.
صبح امروز در حالی که محمود احمدی نژاد به همراه محمدرضا رحیمی و عبدالرضا شیخ الاسلامی، وزیر کار، برای شرکت در جلسه استیضاح در مجلس حاضر شده بود، عده ای از نمایندگان مجلس با اعلام پس گرفته شدن طرح استیضاح از وی در خواست می کنند که در صحن علنی مجلس حضور نیابد.
در همین زمینه خبرگزاری ایرنا گزارش داده است که محمود احمدی نژاد خطاب به استیضاح کنندگان سه بار تصریح کرده است که دولت هیچ تعهدی در این خصوص نداده است.
حداد عادل :‌مرتضوی پیشنهاد استعفا را پذیرفت
غلامعلی حداد عادل شب گذشته در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس اعلام كرد ه بود که  سعید مرتضوی پیشنهاد وی را برای استعفا پذیرفته است.
در بخشی از نامه وی خطاب به نمایندگان مجلس آمده بود: "به ایشان پیشنهاد كردم برای حل مشكل از سمت مدیریت عامل سازمان تأمین اجتماعی استعفا كند جناب آقای مرتضوی نیز با قبول این مصلحت‌اندیشی پیشنهاد اینجانب را پذیرفتند و آمادگی كامل خود را برای استعفا هم در آن جلسه و هم در تماس‌های مكرر تلفنی بعدی اعلام نمودند. اكنون با عنایت به آنچه گفته شد اینجانب ضمن تشكر از جناب آقای مرتضوی و توجه و اعتمادی كه ابراز داشته‌اند از شما دوستان عزیز كه تقاضای استیضاح را امضا كرده‌اید درخواست می‌كنم از مطرح كردن استیضاح در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خودداری فرمایید."
مرتضوی ادعای دیدار با توكلی را تكذیب كرد
در حالی که برخی از نمایندگان مجلس و منابع خبری از دیدار سعید مرتضوی با احمد توکلی خبر داده بودند، مرتضوی در گفتگو با ایرنا این ادعا را تکذیب کرده است.
در روزهای گذشته برخی از خبرگزاری های حکومتی از میانجیگری احمد توکلی میان الیاس نادران از طراحان اصلی استیضاح و سعید مرتضوی خبر داده بودند.
سعید مرتضوی در گفتگو با ایرنا ادعای دیدار با احمد توكلی راتكذیب كرد و گفت كه "در پنج روز گذشته توكلی با بنده دیداری نداشته است و من هم با وی دیدار نكرده ام".
وی ادامه داد: "بنده تلاش كردم دروغگویی ها خاتمه یابد ولی ظاهرا با وجود این تلاش ها این هدف محقق نشد".
در حالی که به نظر می رسد محمود احمدی نژاد قصد ندارد در برابر فشارهای مجلس برای برکناری و استعفای سعید مرتضوی تسلیم شود، برخی از طراحان اصلی طرح استیضاح اعلام کرده اند که با استعفای سعید مرتضوی، طرح استیضاح نیز منتفی شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر