به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مرداد ۱۸, چهارشنبه

ایرانی‌ها خریداران اصلی مسکن در بلندترین برج دنیا در دوبی

بر اساس اطلاعات منتشره از سوی دوبی، سرمایه گذاران ایرانی در شش ماه گذشته بیشترین خریداران ملک در برج خلیفه، بلندترین برج جهان بوده‌اند. اطلاعات منتشره توسط اداره مسکن دوبی نشان می دهد که شهروندان ایران پس از هندی ها، دومین خریداران آپارتمان های لوکس و ساختمان های بازرگانی در برج خلیفه بوده اند. به گزارش بی‌بی‌سی، به گفته صاحبان آژانس های خرید و فروش املاک، آپارتمان ها در این برج ۸۲۸ متری بین................



بر اساس اطلاعات منتشره از سوی دوبی، سرمایه گذاران ایرانی در شش ماه گذشته بیشترین خریداران ملک در برج خلیفه، بلندترین برج جهان بوده‌اند.
اطلاعات منتشره توسط اداره مسکن دوبی نشان می دهد که شهروندان ایران پس از هندی ها، دومین خریداران آپارتمان های لوکس و ساختمان های بازرگانی در برج خلیفه بوده اند.
به گزارش بی‌بی‌سی، به گفته صاحبان آژانس های خرید و فروش املاک، آپارتمان ها در این برج ۸۲۸ متری بین ۲۶۰۰ تا ۳۸۰۰ درهم (تقریبا ۷۵۰ دلار) در فوت مربع معادل خرید و فروش می شود که این از متوسط قیمت خرید ملک مثلا در مناطقی از شهر لندن که بین ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار در هر فوت مربع برآورده شده، بسیار ارزانتر است.
ارزش املاک خریداری شده توسط سرمایه گذاران خارجی ۲۸ میلیارد و سه میلیون دلار در نیمه اول سال ۲۰۱۲ میلادی برآورده شده که این میزان حدود ۳۶ درصد بیشتر از سال گذشته است.
اداره مسکن دوبی گفته است که حدود ۳۵۸ نفر از ایرانیان در شش ماه گذشته اقدام به خرید آپارتمان هایی در برج خلیفه کرده اند، این در حالی است که بازار املاک دوبی پس از کاهش قیمت خانه به میزان بیش از ۶۰ درصد از سال ۲۰۰۸ میلادی، به تدریج در حال با ثبات شدن است.
به گفته یکی از آژانس های املاک مسکن در دوبی، ایرانی ها به دلیل مشکلات مالی ناشی از تحریم ها اکثرا با پرداخت پول نقد معامله می کنند.
تحریم اقتصادی ایران که باعث قطع ارتباط مردم این کشور با سیستم بانکی بین المللی شده، بر تجارت بین ایران و دوبی تاثیر داشته است.
در ماه دسامبر گذشته، دولت آمریکا با اعمال فشار بر بانک اسلامی نور که مرکز آن در دوبی مستقر است در صدد بر آمد تا مانع انتقال میلیاردها دلار حاصل از فروش نفت ایران از طریق حساب های این بانک شود. دوبی یکی از مراکز تجاری عمده با ایران طی بیش از یک دهه گذشته است. برآورد شده که حدود ۸۰۰۰ شرکت تجاری ایرانی در دوبی به ثبت رسیده است. اداره مسکن دوبی همچنین افزوده بریتانیایی ها در رده سوم خرید خانه و ملک در دوبی قرار دارند. این در حالی است که شهروندان دوبی و سرمایه گذاران پاکستانی در رده های بعدی خرید مسکن در دوبی قرار دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر