به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۲ فروردین ۱۲, دوشنبه

به رهبر گفته‌ام اگر رئیس جمهور شوم٬ هماهنگ‌ترین دولت را با وی تشکیل خواهم داد

محسن رضایی گفته در صورت پیروزی در انتخابات٬ هماهنگ‌ترین دولت را با علی خامنه‌ای تشکیل می‌دهد٬ بیشتر مشکلات کشور ناشی از عدم فروش نفت است و تحریم‌ها باعث شده دولت ۳۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشد. سایت محلی «بویر‌نیوز» روز یکشنبه (۱۱ فروردین) گزارش کرده که آقای رضایی بخش‌هایی از این مطالب را طی سخنانی در جمع گروهی از مردم شهر بهمئی بیان کرده است. آقای رضایی گفته که تحریم‌ها جدا از سوء‌مدیریت دولتی‌ها٬ آسیب‌های جدی به............


 حسن رضایی گفته در صورت پیروزی در انتخابات٬ هماهنگ‌ترین دولت را با علی خامنه‌ای تشکیل می‌دهد٬ بیشتر مشکلات کشور ناشی از عدم فروش نفت است و تحریم‌ها باعث شده دولت ۳۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته باشد.
سایت محلی «بویر‌نیوز» روز یکشنبه (۱۱ فروردین) گزارش کرده که آقای رضایی بخش‌هایی از این مطالب را طی سخنانی در جمع گروهی از مردم شهر بهمئی بیان کرده است.
آقای رضایی گفته که تحریم‌ها جدا از سوء‌مدیریت دولتی‌ها٬ آسیب‌های جدی به زیرساخت‌های ضعیف اقتصادی ایران وارد کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تورم و بیکاری را مهم‌ترین مشکل کشور دانسته٬ از «تبعیض قومیتی» انتقاد کرده و گفته است: «در تهران می‌گویند که لر‌ها جائی را نمی‌توانند اداره کنند.»
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزوده «متاسفانه اکثر مدیران کنونی جز اشغال به ناحق صندلی‌های مدیریت که به ناحق بر روی آن نشسته اند٬ هیچ هنری ندارند.»
محسن رضایی همچنین به موضوع ناآرامی‌های اسفند ماه گذشته در شرق اصفهان بر سر مسئله آب را اشاره کرده و مقام‌های دولت احمدی‌نژاد را عامل این اعتراض‌ها معرفی کرده است.
رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و از ماه‌ها پیش سفر‌های استانی خود را آغاز کرده است.
سایت «بویر‌نیوز» نیز گزارش کرده که در پایان سخنرانی رضایی در بهمئی٬ اسکناس‌های پنج و ۱۰ هزار تومانی بین هواداران دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توزیع شده است.
خبرگزاری فارس نیز گزارش کرده که آقای رضایی روز گذشته در جمع گروهی از مردم دشستان گفته به خامنه‌ای قول داده در صورتی که رئیس جمهور شود هماهنگ‌ترین دولت را با وی خواهد داشت.
آقای رضایی این قول را در دیداری که ۵۰ روز پیش با رهبر جمهوری اسلامی داشته به وی داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر