به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

دخالت ما در انتخابات نظام پزشکی قانونی بود

 ندای سبز آزادی

رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران، در واکنش به اظهارات امروز احمدی نژاد، ضمن تایید دخالت این نهاد نظامی در انتخابات صنفی نظام پزشکی تاکید کرد که این دخالت قانونی بوده است. محمود احمدی نژاد، امروز بار دیگر به ردصلاحیت کاندیداها در انتخابات نظام پزشکی واکنش نشان داد و به دخالت نهادهای امنیتی، اطلاعات و سپاه پاسداران در انتخابات این تشکل اعتراض کرد.احمدی نژاد پیش از این هم در اعتراض به رد صلاحیت کاندیداهای نظام پزشکی گفته بود که انتخابات از نظر او باطل................


رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران، در واکنش به اظهارات امروز احمدی نژاد، ضمن تایید دخالت این نهاد نظامی در انتخابات صنفی نظام پزشکی تاکید کرد که این دخالت قانونی بوده است.
محمود احمدی نژاد، امروز بار دیگر به ردصلاحیت کاندیداها در انتخابات نظام پزشکی واکنش نشان داد و به دخالت نهادهای امنیتی، اطلاعات و سپاه پاسداران در انتخابات این تشکل اعتراض کرد.
احمدی نژاد پیش از این هم در اعتراض به رد صلاحیت کاندیداهای نظام پزشکی گفته بود که انتخابات از نظر او باطل است.
با این حال، ائتلاف پزشکان اصلاح طلب (ائتلاف سپید) که با رد صلاحیت گسترده کاندیداهایش از شرکت در این انتخابات بازماند، با صدور بیانیه ای، اظهارات احمدی نژاد را هم مورد انتقاد قرار داده و اعلام کرده بود: "عملکرد سیاسی، سلیقه ای و خارج از ضوابط هیئت های نظارت و دخالت جانبدارانه و جهت دار رئیس دولت در برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی، فضای غیرشفاف و ابهام آلودی را در این دوره انتخابات رقم زد. شروع این فضای نامناسب با بیانیه سیاسی رئیس کل سازمان صورت گرفت. وی که در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی به دلایلی غیرسیاسی و شخصی ردصلاحیت شده بود، با هدف به حاشیه بردن ردصلاحیت خود و مهم جلوه دادن حضور پزشکان اصلاح طلب و ترساندن مسئولان اجرایی انتخابات و کشور از جنبش اصلاحات تلاش بسیار نمود. لیکن از آنجا که اراده الهی بر این تحقق یافته که مکر و حیله افراد را به خودشان برگرداند، خودش نیز در دام پهن شده گرفتار آمد و دوستان اصولگرایش در هیئت نظارت نیز نتوانستند از کنار تخلفات گسترده او بگذرند. با ورود یکی از کاندیداهای اصولگرا از ائتلاف ۱+۲ به موضوع انتخابات، فعالیت های بسیج جامعه پزشکی و سفارش های رئیس دولت مبنی بر تائید صلاحیت "فرد خاص" عملا انتخابات به محل منازعه گرایش های مختلف جریان اصولگرایی تبدیل شد."
در همین حال، سردار رمضان شریف نیز به اظهارات امروز رییس دولت واکنش نشان داد و گفت: اقدام اطلاعات سپاه در روند بررسی صلاحیت ها در انتخابات نظام پزشکی «قانونی» بوده و به درخواست مراجع قانونی صورت پذیرفته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، وی افزود: قرائن و مستندات موجود نشان می دهد مرجع قانونی، قبل از سپاه از دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نیز استعلام کرده است و در خصوص ردّ صلاحیت شدگان پاسخ همه آنها «منفی» بوده است.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه «بهتر بود عزیزان قبل از رسانه ای کردن این قضیه، به امکان بررسی و پیگیری دقیق موضوع از مجاری قانونی و دلائل متقن و محکم ردّ صلاحیت ها می اندیشیدند»، اظهار داشت: حفظ آرامش، وحدت و یکپارچگی در کشور نیازمند عزم ملی و تمکین قانون است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره سعی کرده است از ورود به مسائلی که ممکن است به تشویش و انحراف اذهان و افکار عمومی منجر شود، پرهیز نماید و به وظایف قانونی خود بپردازد.
شریف در پایان گفت: بدیهی است عدم اقدام سپاه در پاسخ به استعلام مراجع قانونی در زمینه انتخابات نظام پزشکی، یک کار خلاف قانون محسوب می شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر