به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ اسفند ۹, سه‌شنبه

رفتار خشن با مهدی خزعلی در دادگاه انقلاب در آستانه ی پنجاهمین روز اعتصاب غذا

مهدی خزعلی روز یکشنبه در دادگاه انقلاب، وقتی در اعتراض به برخورد خشن رییس دفتر قاضی از جای خود بلند می شود دچار ضعف شدید ناشی از اعتصاب غذا شده و زمین خورده است. به گزارش خبرنگار کلمه، مهدی خزعلی که روز یکشنبه هفتم اسفند از زندان اوین به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب منتقل می شود تا حکم صادره علیه خود را بخواند و لایحه خود را برای دادگاه تجدید نظر آماده نماید. در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با برخورد تند ستاری، رییس دفتر شعبه ۲۶ مواجه می شود. تندی این برخورد به حدی بود که وکلا و متهمین دیگری...................

مهدی خزعلی روز یکشنبه در دادگاه انقلاب، وقتی در اعتراض به برخورد خشن رییس دفتر قاضی از جای خود بلند می شود دچار ضعف شدید ناشی از اعتصاب غذا شده و زمین خورده است.
به گزارش خبرنگار کلمه، مهدی خزعلی که روز یکشنبه هفتم اسفند از زندان اوین به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب منتقل می شود تا حکم صادره علیه خود را بخواند و لایحه خود را برای دادگاه تجدید نظر آماده نماید.
در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با برخورد تند ستاری، رییس دفتر شعبه ۲۶ مواجه می شود. تندی این برخورد به حدی بود که وکلا و متهمین دیگری که در آنجا حضور داشتند از این رفتار خشن متعجب می شوند.
مهدی خزعلی پس از آنکه حکم خود را که توسط قاضی پیر عباسی ماه گذشته صادر شده بود مطالعه کرد، برای نکته برداری از حکم خود تقاضای کاغذ و قلم میکند که این بار نیز ستاری با رفتار پرخاشگرانه از دادن کاغذ و قلم امتناع می کند.
بر اساس این گزارش، این وبلاگ نویس دربند که ۵۰ روز است در اعتصاب غذا به سر می برد و به شدت ضعیف شده است به رفتار ستاری اعتراض می کند که “اگر قرار است من به حکم خود اعتراض کنم نیاز به کاغذ و قلم دارم و این از حقوق یک متهم است که ستاری بر رفتار خشن خود ادامه میدهد و موجب تشدید وخامت حال عمومی وی می شود.
مهدی خزعلی که توسط ماموران زندان اوین به دادگاه منتقل شده بود در اعتراض به رفتار ستاری برای خروج از جای خود بلند می شود که در این هنگام بر اثر شدت ضعف حال عمومی به زمین می خورد و سرش با کف اتاق برخورد می کند که البته ماموران بلافاصله او را بلند کرده و به زندان اوین منتقل کردند.
پیشتر احمد منتظری طی نامه ای از این زندانی سیاسی درخواست کرده بود که به اعتصاب خود پایان دهد و وی در پاسخ تاکید کرده بود که “شاید شهادت من باعث شود که بساط دادگاههای بی قانون انقلاب برچیده شود.”
رفتار و عملکردِ ستاری مدیر دفتر شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب مهر تاییدی بر سخن هفته قبل مهدی خزعلی بود که دادگاه های انقلاب در مسیر بی قانونی حرکت می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر