به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ بهمن ۳۰, یکشنبه

اطلاع از وضعیت پیام اولاد عظیمی

 سحام
پیام اولادعظیمی دانشجوی سال سوم دانشگاه ارومیه , و از فعالین دانشجویی و مدیر مسوول نشریه توقیف شده “شوریده سران” که تحت تعقیب وزارت اطلاعات ایران قرار داشت روز جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ از کشور خارج شد. وی به واسطه فعالیتها و مقالاتش در نشریات مختلف و به دلیل رویکرد نشریه ” شوریده سران ” با مسوولیت مستقیم ایشان , ( نشریه ای که بارها زیر ذره بین و خطاب کیهان شریعتمداری هم قرار گرفته ) تحت آزار و..............................

 پیام اولادعظیمی دانشجوی سال سوم دانشگاه ارومیه , و از فعالین دانشجویی و مدیر مسوول نشریه توقیف شده “شوریده سران” که تحت تعقیب وزارت اطلاعات ایران قرار داشت روز جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ از کشور خارج شد.
وی به واسطه فعالیتها و مقالاتش در نشریات مختلف و به دلیل رویکرد نشریه ” شوریده سران ” با مسوولیت مستقیم ایشان , ( نشریه ای که بارها زیر ذره بین و خطاب کیهان شریعتمداری هم قرار گرفته ) تحت آزار و تهدید پیاپی قرار داشت .
حضور برادر وی در گروه مدیریت یکی از سایتهای مخالف حکومت نیز موجب فشار شدید بر وی و اضافه شدن اتهام ارتباط با نشریات ضد انقلاب بر پرونده وی گردید.
وی که تحت فشار شدید و در آستانه اجرای حکم محرومیت از تحصیل و در انتظار روز دادرسی در دادگاه انقلاب قرار داشت , اوایل آبان سال جاری , در یک برنامه تریبون آزاد در سالن دانشگاه و در حضور عباس زاده مشکینی ,رئیس کل سیاسی وزارت کشور و کاندیدای فعلی نمایندگی مجلس از تهران , موجب غافلگیری مسوولان دانشگاه که به گمان خود وی را تحت نظر و در اختیار گرفته بودند , شد.
وی بلافاصله بعد از این سخنرانی در حین بی خبری کامل دوستان و خانواده اش بازداشت شد .
نامبرده سرانجام پس از بازجویی های مکرر و آزار و شکنجه های پیاپی و پس از آزادی مشروط به همکاری ؛ روز جمعه گذشته ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ و در یک فرصت مناسب از طریق مرز زمینی از کشور خارج و وارد خاک ترکیه شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر