به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

دوران دفاع مقدس توفیق شهادت نصیبم نشد

محمدرضا معتمدنیا، زندانی سیاسی اعتصاب کننده غذا که از ۲۷ فروردین ماه به انفرادی بند ۲۴۰ اوین منتقل شده بود، در حالی به بند عمومی بازگردانده شد که علیرغم وضع وخیم جسمانی گفته است حالا که در دوران دفاع مقدس توفیق شهادت نصیبش نشده، فدا کردن جانش تنها کاری است که می تواند برا ملت و کشورش انجام دهد، پس تا پایان حبس نخست وزیر امام به اعتصاب خود ادامه خواهد داد. به گزارش خبرنگار کلمه، محمدرضا معتمدنیا، مشاور ویژه رجایی، باهنر و میرحسین..................

محمدرضا معتمدنیا، زندانی سیاسی اعتصاب کننده غذا که از ۲۷ فروردین ماه به انفرادی بند ۲۴۰ اوین منتقل شده بود، در حالی به بند عمومی بازگردانده شد که علیرغم وضع وخیم جسمانی گفته است حالا که در دوران دفاع مقدس توفیق شهادت نصیبش نشده، فدا کردن جانش تنها کاری است که می تواند برا ملت و کشورش انجام دهد، پس تا پایان حبس نخست وزیر امام به اعتصاب خود ادامه خواهد داد.
به گزارش خبرنگار کلمه، محمدرضا معتمدنیا، مشاور ویژه رجایی، باهنر و میرحسین موسوی روز گذشته پس از تحمل ۲۰ روز انفرادی در بند ۲۴۰ به بند عمومی ۳۵۰ زندان اوین بازگردانده شد.
این زندانی سیاسی که از ۲۱ فروردین ماه دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است، پس از انتقال به بند عمومی در حالی که بیش از ۳۰ کیلو کاهش وزن داشته و دچار رعشه های شدید در بدن خود شده و ضربان نامنظم قلبش نگران کننده بوده است تاکید کرده به اعتصاب خود تا پایان حبس میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد ادامه خواهد داد.
بر اساس این گزارش، وی که به تنهایی قادر به راه رفتن نبوده است در مقابل درخواست زندانیان سیاسی دیگر برای پایان این اعتصاب غذا در شرایط بحرانی بوجود آمده برای وی تصریح کرده است حالا که در دوران دفاع مقدس توفیق شهادت نصیبش نشده است، در حال حاضر فدا کردن جانش تنها کاری است که می تواند برا ملت و کشورش انجام دهد.
وی همچنین در پاسخ به نامه ها و درخواست های خانواده و دوستانی که خارج از زندان از وی خواسته بودند به این اعتصاب خطرناک پایان دهد تاکید کرده است که نمی تواند این روزهای تاریک را ببیند و کاری نکند و این حداقل کاری است که از دستش بر می آید.
مشاور شهیدان رجایی و باهنر اما گفته است تنها در صورتیکه میرحسین موسوی، نخست وزیر امام از وی بخواهد پایان این اعتصاب را خواهد پذیرفت.
محمدرضا معتمدنیا در مدت ۲۰ روزی که در انفرادی ۲۴۰ اوین بوده است یک دوره ی اعتصاب خشک چهار روزه داشته که بر اثر دچار خونریزی معده و کلیه شده است که این مشکل همچنان وی را آزار می دهد و تحرک وی را مختل کرده است.
روز گذشته همسر محمدرضا معتمدنیا، در یادداشتی کوتاه به همسرش نوشته بود: با توجه به نگرانی افراد خانواده، درخواست خواهرانمان (دختران جناب آقای مهندس موسوی و سرکار خانم دکتر رهنورد)، نگرانی های دوستان و نزدیکانت و لزوم حضور سبزت در کنار خانواده تقاضای پایان دادن به اعتصاب غذایت را دارم.
با این شرایط باید دید که آیا مسوولان با توجه به حصر و قطع ارتباطات میرحسین به وی اجازه صدور پیامی برای نجات جان این رزمنده جنگ را داده و تن به خواسته ی او می دهند یا خیر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر