به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۰, شنبه

تصاویر استقبال از احمدی نژاد در مشهد غیر واقعی بود

 کلمه

در حالی که طی سه سال گذشته بارها تصاویر جعلی از مراسم استقبال از احمدی نژاد در سفرهای استانی مونتاژ شده است، این بار عباس سلیمی نمین از تصاویر صدمین سفر استانی احمدی نژاد به مشهد انتقاد کرده و خواستار پیگیری این اقدام شد. این فعال سیاسی که نسبت به عدم پخش تظاهرات میلیون ها نفر در سیمای جمهوری اسلامی و قلب واقعیت اعتراضات مردمی بعد از انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری هیچ انتقادی نکرد و همراه با صاحبان قدرت علیه حرکت های مردمی موضع گرفت، اینک از ضرغامی می خواهد که نسبت به پخش تصاویر غیرواقعی از سیما اقدام موثر انجام دهد. تاکنون بارها رسانه ها از استقبال سرد مردم در سفرهای استانی احمدی نژاد خبر داده اند، اما برخی از رسانه های حامی دولت بارها تلاش.........................




در حالی که طی سه سال گذشته بارها تصاویر جعلی از مراسم استقبال از احمدی نژاد در سفرهای استانی مونتاژ شده است، این بار عباس سلیمی نمین از تصاویر صدمین سفر استانی احمدی نژاد به مشهد انتقاد کرده و خواستار پیگیری این اقدام شد.
این فعال سیاسی که نسبت به عدم پخش تظاهرات میلیون ها نفر در سیمای جمهوری اسلامی و قلب واقعیت اعتراضات مردمی بعد از انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری هیچ انتقادی نکرد و همراه با صاحبان قدرت علیه حرکت های مردمی موضع گرفت، اینک از ضرغامی می خواهد که نسبت به پخش تصاویر غیرواقعی از سیما اقدام موثر انجام دهد.
تاکنون بارها رسانه ها از استقبال سرد مردم در سفرهای استانی احمدی نژاد خبر داده اند، اما برخی از رسانه های حامی دولت بارها تلاش کرده بودند با مونتاژ عکس مراسم استقبال را پر تعداد تر از واقعیت نشان دهند.
عباس سلیمی نمین در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان اینکه تلاش های دولت برای اینکه کارهایش را در معرض دید قرار بدهد و بزرگنمایی کند امری مرسوم است تصریح کرد: چیزی که قابل تامل است برخی اقدامات خاص در جریان صدمین سفر استانی است.
این حامی سابق احمدی نژاد افزود: طی چند روز اخیر تماس های زیادی از سوی دانشجویان و چهره های سیاسی مشهد داشته ام که روی سخنشان با صدا و سیما بوده که «خودمان در محل سخنرانی رئیس هیات دولت در مشهد حضور داشته ایم ولی جمعیتی که تلویزیون از حضور مردم در صحن جامع رضوی نمایش داد با واقعیت منطبق نیست.»
وی افزود: بررسی هایم نشان می هد که خبرنگار محترم رسانه ملی تصاویری را از سفر قبلی آقای احمدی نژاد عاریت گرفته است تا نمای دیگری را ارائه دهد!
عباس سلیمی نمین تصریح کرد: وقتی رسانه وظیفه خودش را به درستی انجام دهد مسئولین استنباط صحیحی از میزان موفقیت، محبوبیت و گلایه های مردم از مواضع آنها پیدا می کنند.
وی با تاکید بر اینکه «بخشودنی نیست» که رسانه ملی تصویری غیرواقعی نشان دهد خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: از آقای ضرغامی درخواست دارم با خبرنگاری که این کار را کرده برخورد شدید ادری شود چون این کار اعتماد به رسانه ملی را کاهش می دهد.
وی افزود: رسانه ملی نباید دستخوش چنین مسائلی باشد چرا که بالاترین جایگاه رسانه ای کشور در دستان رسانه ملی است و قطعا اعتماد مردم باید به او در بالاترین حد باشد.
سلیمی نمین نگفت چرا تاکنون نسبت به سیاست های جانبدارانه صداو سیما معترض نبوده است.
سلیمی نمین با اشاره به اینکه «آقای احمدی نژاد در سالهای اخیر مواضعی داشته اند و از یک جریان مساله دار و انحرافی حمایت می کنند که مردم نمی پسندند» تصریح کرد: باید واکنش مردم به ایشان و دیگران مشخص باشد.
وی نگفت در حالی که در کشور سیستم منسجمی برای نظر سنجی وجود ندارد، او چگونه به نمایندگی از مردم نظر می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر