به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

گوشت کیلویی ۲۵۰۰۰ تومان نتیجه شعار “پول نفت بر سر سفره مردم” است

یک عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم ضمن بیان اینکه "با وجود قیمت افسانه ای نفت در دولت نهم و دهم مردم امروز در شرابط بد افتصادی قرار دارند" گفت: "دولت شعار داده بود که پول نفت را سر سفرهای مردم می‌آورد. آیا با توجه به اینکه نفت به قیمت افسانه‌ای رسیده است گوشت کیلویی ۲۵هزار تومان پول نفت است که سر سفره مردم آمده؟ چه کسی جوابگو است." به گزارش مهر، قدرت‌الله علیخانی در مورد عملکرد دولت نهم گفت:‌ یک دستی قوای سه گانه در جهت حمایت از دولت،........... 

 یک عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم ضمن بیان اینکه "با وجود قیمت افسانه ای نفت در دولت نهم و دهم مردم امروز در شرابط بد افتصادی قرار دارند" گفت: "دولت شعار داده بود که پول نفت را سر سفرهای مردم می‌آورد. آیا با توجه به اینکه نفت به قیمت افسانه‌ای رسیده است گوشت کیلویی ۲۵هزار تومان پول نفت است که سر سفره مردم آمده؟ چه کسی جوابگو است."


به گزارش مهر، قدرت‌الله علیخانی در مورد عملکرد دولت نهم گفت:‌ یک دستی قوای سه گانه در جهت حمایت از دولت، درآمدهای بی‌سابقه و افسانه‌ای نفت (۶۵۰میلیارد دلار) و همچنین اجرای سه برنامه ۵ ساله توسعه بعد از جنگ و تربیت مدیران و کارشناسان خبره در طول عمر انقلاب همه اینها از فرصت‌هایی بود که این دولت در اختیار داشت اما نتوانست از آن استفاده به جا و صحیح بکند و به حرکت‌های شعاری و اقدامات بی فایده دست زد.

وی افزود: زمانی که نفت گران می‌شود مردم توقع رفاه بیشتری دارند اما شرایط سخت اقتصادی برای آنان به ارمغان آورد که این وضعیت گرانی و فشارهای ناشی از آن کمر مردم را خرد کرده است. چه کسی قادر است مرغ کیلویی بالای ۵ هزار تومان و گوشت کیلویی ۲۰ هزار تومان مصرف کند؟

عضو فراکسیون اقلیت با اشاره به شعار دولت در اوایل کار خود گفت: دولت شعار داده بود که پول نفت را سر سفرهای مردم می‌آورد. آیا با توجه به اینکه نفت به قیمت افسانه‌ای رسیده است گوشت کیلویی ۲۵هزار تومان پول نفت است که سر سفره مردم آمده؟ چه کسی جوابگو است.

علی رغم آمارهای نجومی دولت در مورد تولید اشتغال صد هزار نفر در سال گذشته بیکار شده اند
وی افزود: ‌در حالی که دولت آمارهای نجومی در مورد اشتغال اعلام می کند، محجوب گفته است که در سال گذشته فقط صد هزار نفر بیکار شدند.

ردپای بسیاری از مدیران دولتی در پرونده فساد
این نماینده مجلسین هفتم و هشتم که از راهیابی به مجلس نهم بازمانده، با بیان اینکه یکی از شعارهای این دولت مبارزه با فساد بوده است، گفت: امروز یکی از پرونده های فساد که آشکار شده رد پای بسیاری از مدیران دولتی در آن وجود دارد. این در حالیست که همین دولت بسیاری از انسانهای شایسته و خدمتگزار نظام را که عمر خود را برای انقلاب صرف کرده بودند متهم کرد.

این عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم با اشاره به یکی از نطق های خود در مجلس هفتم و خطاب به اصولگرایان یادآور شد: من در آن زمان به اصولگرایان گفته بودم که سرنوشت خود را به دولت گره نزنید و با حمایت های بی منطق از دولت به خود لطمه نزنید که به این تذکر مشفقانه توجه نشد و الان شاهدیم بخشی از اصولگرایان که حامی دولت بودند در شرایط امروز به منتقدان بزرگ دولت تبدیل شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر