به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

آماده‌ام جان ناقابلم را به ایران و اسلام تقدیم کنم

محمدرضا معتمدنیا، زندانی محبوس در بند ۳۵۰ اوین که این روزها در اعتصاب غذای تر به سر می برد در نامه ای به دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با اشاره به درخواست ایشان برای پایان اعتصاب غذا نوشته است: از مراحم شما دختران بزرگوار این دلاوران عزیزمان تشکر کرده و اجازه می خواهم تا بر آورده شدن این خواسته مشروع به اعتصاب خود ادامه دهم. به گزارش کلمه، این زندانی سیاسی و مشاور شهیدان باهنر و رجایی با وجود تمام.......................

محمدرضا معتمدنیا، زندانی محبوس در بند ۳۵۰ اوین که این روزها در اعتصاب غذای تر به سر می برد در نامه ای به دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با اشاره به درخواست ایشان برای پایان اعتصاب غذا نوشته است: از مراحم شما دختران بزرگوار این دلاوران عزیزمان تشکر کرده و اجازه می خواهم تا بر آورده شدن این خواسته مشروع به اعتصاب خود ادامه دهم.
به گزارش کلمه، این زندانی سیاسی و مشاور شهیدان باهنر و رجایی با وجود تمام عوارض و مشکلات جسمی که به دلیل این اعتصاب، خصوصا اعتصاب خشک چهار روزه ی خود در دوران انفرادی دچار آن شده اعلام کرده است: آماده ام این جان ناقابل را بر خاک پاک کشور بزرگم ایران و قهرمانان نامی اش و همه ی شهدای اسلام تقدیم کنم.
فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد هفته ی گذشته در پیامی از محمدرضا معتمدنیا و محمدعلی ولایتی، دو زندانی سیاسی که در زندان اوین دست به اعتصاب غذای اعتراضی زده اند در خواست کرده بودند که به اعتصاب نامحدود پایان دهند.
دختران این دو همراه سبز، در این پیام با بیان اینکه برای ما در این روزهای سخت که به جبر و ظلم از پدر و مادر خود دوریم وجودتان که برایشان عزیز بود دو صد چندان عزیزتر گشته است، تاکید کرده بودند: ما همه، وعده حق خدا را باور داریم کهان مع العسر یسری، به یقین پس از سختی آسانی ست.
معتمدنیا که از ۲۱ فروردین ماه دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است، پس از انتقال به بند عمومی در حالی که بیش از ۳۰ کیلو کاهش وزن داشته و دچار رعشه های شدید در بدن خود شده و ضربان نامنظم قلبش نگران کننده بوده است تاکید کرده به اعتصاب خود تا پایان حبس میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد ادامه خواهد داد.
متن این پیام به گزارش کلمه به شرح زیر است:
إنّ الذین فتنوا المؤمنین و المؤمنـات ثمّ لم یتوبوا فلهم عذاب جهنّم و لهم عذاب الحریق (بروج ۱۰)
دختران عزیز من، فرزندان گرانقدر جناب آقای مهندس موسوی و سرکار خانم دکتر رهنورد
سلام علیکم
نمیدانم چطور تشکر و سپاس خود را از شما دلبندان جناب آقای مهندس موسوی، این قهرمان بزرگ ملی اسلامی و مادر دلاورتان این شیرزن ایران بزرگمان را ابراز نمایم. هر چند مدتهاست صدای پر طنین آن ها گوشم را نوازش نکرده است.
حقیقت این است که هر کداممان دینی به کشور و مردم خوبمان و قهرمانان ملی و شهدای سرزمین مان داریم که می باید این دین را کامل و در وقت لازم ادا کنیم. فکر میکنم وقتش فرا رسیده و من آماده ام این جان ناقابل را بر خاک پاک کشور بزرگم ایران و قهرمانان نامی اش و همه ی شهدای اسلام تقدیم کنم.
درخواست این فرزند کوچک انقلاب، درخواست بزرگ و عجیبی نیست. خواسته ی من و میلیون ها مثل من آزادی نخست وزیر مظلوم هشت سال دفاع مقدس و مورد تایید حضرت امام و همسر بزرگوار و دانشمندش سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد و همچنین پیر فرزانه یادگار حضرت امام جناب آقای کروبی است.
اگر از آغاز انقلاب پیگیر عملکرد و حرکت های این عزیزان باشیم قدم ها در جهت سربلندی و افتخار برای نظام و ایران عزیز بوده است و بس.
مجددا از مراحم شما دختران بزرگوار این دلاوران عزیزمان تشکر کرده و اجازه می خواهم تا بر آورده شدن این خواسته مشروع به اعتصاب خود ادامه دهم.
و یضل الله الظالمین و یفعل الله ما یشاء
یا حسین میرحسین
محمدرضا معتمدنیا
هجدهم اردیبهشت ماه سال ۹۱
بیست و پنجمین روز از اعتصاب غذا
زندان اوین/ بند ۳۵۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر