به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

ملاقات محدود مهدی کروبی با خانواده

 کلمه

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی که همچنان به صورت انفرادی در حبس خانگی است، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اجازه یافته با خانواده اش ملاقات کند. این همراه مردم در جنبش سبز که از ۱۵ ماه قبل در حبس خانگی است و حدود یک سال از این مدت را به تنهایی به سر برده، برای ساعاتی به منزل شخصی خود در..................

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی که همچنان به صورت انفرادی در حبس خانگی است، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اجازه یافته با خانواده اش ملاقات کند.
این همراه مردم در جنبش سبز که از ۱۵ ماه قبل در حبس خانگی است و حدود یک سال از این مدت را به تنهایی به سر برده، برای ساعاتی به منزل شخصی خود در جماران برده شده و توانسته است به طور محدود و زیر نظر ماموران امنیتی با همسر و فرزندان خود دیدار کند.
بر اساس گزارشی که سحام نیوز منتشر کرده، وی همچنین بعد از نزدیک به ۴۴۰ روز محرومیت از حقوق اولیه یک زندانی، اخیرا از امکان هواخوری و پیاده‌روزی بهره‌مند شده؛ پنجره های محل حبس ایشان برای دسترسی به هوای آزاد باز شده و قفل درب آپارتمان نیز گشوده شده است تا آقای کروبی بتواند در محوطه پارکینگ ساختمان قدم بزند.
آقای کروبی که همچنان در یک ساختمان مسکونی زیر نظر ماموران امنیتی و جدا از همسرش فاطمه کروبی در بازداشت خانگی است، به تازگی اجازه یافته است هفته ای دو بار با همسرش ملاقات داشته باشد.
اواخر سال گذشته و همزمان با انتخابات مجلس نهم، خانم کروبی از “بیش از سه ماه بی خبری” و اعلام نگرانی از وضعیت همسر خود خبر داده بود.
حبس انفرادی آقای کروبی در مکانی غیر از منزل مسکونی خود، همواره موجب نگرانی خانواده درباره سلامتی ایشان بوده است. به نوشته سحام نیوز، خانواده آقای کروبی امیدوارند که در صورت مقامات بر تداوم “حبس غیر قانونی” رهبران جنبش، لااقل آقای کروبی بتواند در آینده ای نزدیک، دوران حبس خود را در منزل شخصی و در کنار همسرش بگذراند.
اما این درخواست خانواده کروبی همواره با مخالفت مقامات روبه‌رو شده است و به رغم ادعاهای مقامات جمهوری اسلامی که ادعا می کنند موسوی و کروبی در منزل خود در حصر هستند، آقای کروبی نه تنها در منزل شخصی خود نیست، بلکه از حقوق اولیه یک متهم یا یک زندانی، نیز محروم بوده است.
چندی پیش نیز دختران مهندس موسوی، از محل قطعی نگهداری پدر و مادرشان ابراز بی اطلاعی و در خصوص سلامتی آنها ابراز نگرانی کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر