به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۸ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

سکوت محمدرضا رحیمی و ابهاماتی درباره عملکرد مالی او

 منبع : کلمه
یک سایت اصولگرای منتقد که چندی پیش خواستار پاسخگویی محمدرضا رحیمی درباره برخی ابهامات مالی درباره او شده بود، امروز بار دیگر نوشت:
حدود یک ماه و نیم گذشته پایگاه خبری سفیر برای اولین بار با انتشار مطلبی خواستار پاسخگویی جناب رحیمی معاون اول احمدی نژاد  درخصوص پاره ای ابهامات در عملکرد و فعالیت های مالی سیاسی وی شد، اما این سوالات بدون پاسخ باقی ماند در حالیکه بر اساس روش و منش و همچنین شعارهای احمدی نژاد  و ادعای  حساسیت ایشان در برخورد با مفاسد مالی انتظار می رفت پاسخ شفاف و واضح و بدون تهدید از سوی دولت محترم، جوابگوی انتظارات مخاطبان باشد . از این رو جهت یادآوری و زدودن غبار ابهام و تهدید مطلب مذکور مجددا منتشر می شود و امید است جناب رحیمی یا دولت محترم این بار پاسخ روشنی را به افکار عمومی ارائه دهند. بیش از هشت سال از صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب خطاب به روسای قوای سه گانه درباره برخورد و مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌گذرد اما متاسفانه این فرمان، آنگونه که باید مورد توجه قوای سه گانه قرار نگرفته است....


یک سایت اصولگرای منتقد که چندی پیش خواستار پاسخگویی محمدرضا رحیمی درباره برخی ابهامات مالی درباره او شده بود، امروز بار دیگر نوشت:
حدود یک ماه و نیم گذشته پایگاه خبری سفیر برای اولین بار با انتشار مطلبی خواستار پاسخگویی جناب رحیمی معاون اول احمدی نژاد  درخصوص پاره ای ابهامات در عملکرد و فعالیت های مالی سیاسی وی شد، اما این سوالات بدون پاسخ باقی ماند در حالیکه بر اساس روش و منش و همچنین شعارهای احمدی نژاد  و ادعای  حساسیت ایشان در برخورد با مفاسد مالی انتظار می رفت پاسخ شفاف و واضح و بدون تهدید از سوی دولت محترم، جوابگوی انتظارات مخاطبان باشد .
از این رو جهت یادآوری و زدودن غبار ابهام و تهدید مطلب مذکور مجددا منتشر می شود و امید است جناب رحیمی یا دولت محترم این بار پاسخ روشنی را به افکار عمومی ارائه دهند.
بیش از هشت سال از صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب خطاب به روسای قوای سه گانه درباره برخورد و مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌گذرد اما متاسفانه این فرمان، آنگونه که باید مورد توجه قوای سه گانه قرار نگرفته است.
به گزارش پایگاه خبری سفیر، مرور بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی همچون این رهنمود که «در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضى دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهى نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهادى نمی‌تواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب‌کشى معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هر مسند باید برخورد یکسان صورت گیرد»، یا این فرمایش که « به مسئولان خیرخواه در قواى سه گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه با فساد، بنوعى همدستى با فاسدان و مفسدان است. اعتماد عمومى به دستگاههاى دولتى و قضائى در گرو آن است که این دستگاه ها در برخورد با مجرم و متخلف قاطعیت و عدم تزلزل خود را نشان دهند» و یا این نکته که «با دستمال کثیف نمی شود شیشه را تمیز کرد، بنابراین باید در درجه اول مراقب باشید که به هیچ وجه به فساد آلوده نشوید» نشان از توجه ویژه معظم له به مبارزه با مفاسد اقتصادی دارد.
با روی کار آمدن دولت  احمدی‌نژاد که با شعار عدالت محوری و مبارزه با فساد بود امیدها در مقابله با مفاسد اقتصادی بیشتر شد، اما اخیرا اخباری مبنی بر فساد مالی و اختلاس به گوش می‌رسد که گویا یکی از نزدیکان جناب آقای احمدی نژاد نیز در این قضیه دست داشته است.
بدون آنکه خدایی ناکرده قصد متهم کردن فردی را داشته باشیم، اما از جناب آقای محمدرضا رحیمی، معاون اول  احمدی نژاد  و سخنگوی محترم دولت می‌خواهیم که به این سئوالات صریح و شفاف پاسخ دهد تا اگر شائبه‌ها و حرف و حدیت‌ها غلط است سریع‌تر برطرف و اصلاح شود.
جناب آقای رحیمی بسیار شایسته و البته لازم است طبق فرمایشات موکد رهبر معظم انقلاب در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی توضیح دهند که چرا از ایشان در پرونده مربوط به «ج. ع» و آقای «م» از مسئولان استانداری تهران که اکنون در بازداشت به سر می‌برد و پرونده این دو نفر که به اتهام‌هایی همچون سوء استفاده مالی و جعل امضاء در قوه قضائیه مفتوح می‌باشد نام برده شده است؟ آیا آقای معاون اول اساسا ارتباطی با این دو نفر داشته است یا خیر؟ و آیا با این افراد در موارد اتهامی همکاری داشته است یا خیر؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر