به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

پدرم هیچ فیلم ضد نظام نساخته است

منبع کلمه
پناه پناهی ، فرزند جعفر پناهی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت خانواده خود که نیمه شب دوشنبه بازداشت شده اند ، خبرپردازی برخی سایت های اینترنتی در این زمینه را تکذیب کرد. وی در گفتگو با کلمه اعلام کرد که پدر و سایر اعضای خانواده و مهمانان پدرش در حین فیلمبرداری فیلمی که مجوز داشته بازداشت شده اند. فرزند جعفر پناهی  گفت: اینکه گفته اند منزل پدر من از قبل از انتخابات، محل ساخت فیلم ضد نظام بوده کاملا کذب است و پدر من هیچ فیلمی ضد نظام نساخته ضمن اینکه درباره رویدادهای اخیر نیز فیلمی نساخته است. پناه پناهی با بیان اینکه ساخت فیلم هنوز تمام نشده تصریح کرد: برخی آقایانی که شایعه پردازی میکنند چگونه قبل از ساخت و تدوین فیلم درباره محتوای آن چنین ادعاهایی را مطرح می کنند؟ فرزند جعفر پناهی ادعاهای طرح شده در برخی سایت ها به نقل از او را تکذیب کرده و گفت: من بعد از بازداشت خانواده ام فقط با یک سایت خبری مصاحبه کرده ام   اما برخی سایت ها اغراق کرده و حرفهایی را به من نسبت داده اند از جمله اینکه به نقل از من نوشته......
پناه پناهی ، فرزند جعفر پناهی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت خانواده خود که نیمه شب دوشنبه بازداشت شده اند ، خبرپردازی برخی سایت های اینترنتی در این زمینه را تکذیب کرد.
وی در گفتگو با کلمه اعلام کرد که پدر و سایر اعضای خانواده و مهمانان پدرش در حین فیلمبرداری فیلمی که مجوز داشته بازداشت شده اند.
فرزند جعفر پناهی  گفت: اینکه گفته اند منزل پدر من از قبل از انتخابات، محل ساخت فیلم ضد نظام بوده کاملا کذب است و پدر من هیچ فیلمی ضد نظام نساخته ضمن اینکه درباره رویدادهای اخیر نیز فیلمی نساخته است.
پناه پناهی با بیان اینکه ساخت فیلم هنوز تمام نشده تصریح کرد: برخی آقایانی که شایعه پردازی میکنند چگونه قبل از ساخت و تدوین فیلم درباره محتوای آن چنین ادعاهایی را مطرح می کنند؟
فرزند جعفر پناهی ادعاهای طرح شده در برخی سایت ها به نقل از او را تکذیب کرده و گفت: من بعد از بازداشت خانواده ام فقط با یک سایت خبری مصاحبه کرده ام   اما برخی سایت ها اغراق کرده و حرفهایی را به من نسبت داده اند از جمله اینکه به نقل از من نوشته اند در منزل پدرم مهمانی بوده در حالیکه هیچ مهمانی ای در کار نبود و من فقط گفته ام که مهمانان پدرم بازداشت شده اند. این مهمانان نیز همگی عوامل فیلمبرداری و اکثرا عوامل تدارکات بودند و فیلمبرداری نیز با مجوز انجام می گرفته وآنها در حالی در حین فیلمبرداری بازداشت شده اند .
پناه پناهی با بیان اینکه هیچ گونه اطلاعی از محل نگهداری و وضعیت خانواده اش ندارد گفت: من به شدت نگران خانواده ام ، به خصوص خواهر و مادرم هستم.
جعفر پناهی، کارگردان مشهور سینما نیمه شب دوشنبه به اتفاق همسر، دختر و مهمانانش بازداشت شده اند و دادستان تهران روز گذشته گفته است که بازداشت وی به علت هنرمند بودن ایشان نیست و جنبه سیاسی هم ندارد.
جعفری دولت آبادی افزوده است که جعفر پناهی در مظان ارتکاب برخی جرایمی بوده که گزارش شده و دستگیری او به دستور قاضی پرونده بوده و تحقیقات ادامه دارد.
همزمان سایت تابناک به نقل از یک منبع آگاه نوشته است که جعفر پناهی به همراه دوستان و همکاران خود در حال تهیه فیلمی علیه نظام بوده اند که با هوشیاری دستگاه های امنیتی و با عملیاتی به هنگام، او و همکارانش بازداشت شدند.
این سایت همچنین جعفر پناهی را متهم کرده است که محل زندگی اش از پیش از انتخابات و پس از ۲۲ خرداد محل ساخت فیلم علیه نظام بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر