به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ دی ۱۲, دوشنبه

موسوی و کروبی حریم و هوادار دارند

علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش تجلیل از پیشکوستان بسیج گفت: “برخی می‌گویند چرا موسوی و کروبی را محاکمه نمی‌کنند، دلیلش این است که آنها حریم و یک عده هوادار دارند که من نمی‌توانم اسم هواداران آنها را ببرم.” به گزارش فارس، وی در خصوص اصولگرایان گفت: تمرکز قدرت در دهه ۸۰ در دست اصولگرایان بود و باید به این نکته تاکید کنم که حرکت اصولگرایان به هیچ عنوان قابل مقایسه با اصلاح طلبان نبوده است. چرا که.....................

 علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش تجلیل از پیشکوستان بسیج گفت: “برخی می‌گویند چرا موسوی و کروبی را محاکمه نمی‌کنند، دلیلش این است که آنها حریم و یک عده هوادار دارند که من نمی‌توانم اسم هواداران آنها را ببرم.”
به گزارش فارس، وی در خصوص اصولگرایان گفت: تمرکز قدرت در دهه ۸۰ در دست اصولگرایان بود و باید به این نکته تاکید کنم که حرکت اصولگرایان به هیچ عنوان قابل مقایسه با اصلاح طلبان نبوده است. چرا که اصولگرایان توانستند عملکرد خوبی از خود نشان داده و با اقبال مردم مواجه شوند.
سعیدی بدون نام بردن از افراد، با اضاره ضمنی به اصلاح طلبان گفت: عده‌ای گفتند در انتخابات لیست نمی‌دهیم چون قطعا می‌دانستند رد صلاحیت می‌شوند. برخی نیز به عمد ثبت‌نام کردند تا غائله‌ای را به وجود بیاورند. لذا ممکن است در انتخابات پیش رو عده‌ای نامتعارف عمل کنند.
خبرگزاری بی بی سی به نقل از فارس اضافه کرده بود: آقای سعیدی در ادامه سخنانش افزوده است: “همین چند روز پیش مرد خاکستری گفته بود که “من از این دو نفر تبری نمی‌جویم. اینها آدم‌های خوبی هستند”. خب حالا ببینید ما چند نفر عمامه به سر داریم که همچنان از عناصر بین الغی در فتنه حمایت می‌کنند.”
نماینده آیت الله خامنه ای در سپاه پاسداران همچنین در مورد رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ایران گفته است: “غیر از موسوی و کروبی عناصر و بنیانگذاران اصلی و عوامل پشت پرده فتنه را یا نمی‌توان شناخت و یا به راحتی نمی‌توان معرفی کرد، چون حریم دارند و این فتنه را عجیب و سخت می‌کند.”
متاسفانه این بخش از سخنان آفای سعیدی از روزی خروجی سایت فارس حذف شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر