به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

نظرسنجی گروهی از فعالان جنبش سبز در خصوص محل های مناسب برگزاری تجمعات اعتراضی

گروهی از فعالان جنبش سبز، در آستانۀ یکمین سالگرد حصر راهبران جنبش سبز و خیزش آزادیخواهانه ۲۵ بهمن، به یک نظرسنجی عمومی در خصوص محل های تجمعات خیابانی و تظاهرات عمومی در آینده نزدیک در شهرهای مختلف کشور دست زد.به گزارش تارنمای ۲۵ بهمن، در مقدمۀ منتشر شده در ..................
گروهی از فعالان جنبش سبز، در آستانۀ یکمین سالگرد حصر راهبران جنبش سبز و خیزش آزادیخواهانه ۲۵ بهمن، به یک نظرسنجی عمومی در خصوص محل های تجمعات خیابانی و تظاهرات عمومی در آینده نزدیک در شهرهای مختلف کشور دست زد.
 
به گزارش تارنمای ۲۵ بهمن، در مقدمۀ منتشر شده در خصوص دلیل این اقدام آمده است: بیست و پنج بهمن سالگرد حصرهای غیر قانونی نزدیک است. همزمان بی‌کفایتی و فساد شدید اقتصادی حکومت، و تحریمهایی ناشی از عملکرد نابخردانه دولتمردان، نارضایتی عمومی بی‌سابقه‌ای را پدید آورده است."
 
این فعالان همچنین خطاب به کاربران و مخاطبان آورده اند: "با توجه به تجربیات گذشته جنبش سبز در برگزاری تجمعات خیابانی، گزینه مورد نظر خود را در مورد مسیر و مقصد راه پیمایی روز ۲۵ بهمن، با در نظر گرفتن مؤلفهٔ‌هایی‌ همانند سهولت دسترسی، راه‌های ورودی و خروجی متعدد و دسترسی آسان به وسط نقلیه‌ای عمومی‌ انتخاب کنید."
 
متن این فراخوان به شرح زیر است:
در فاصله کمتر از چند روز مانده به روز ۲۵ بهمن گروه‌های مختلف سبز اقدام به برنامه ریزی برای حضور خیابانی در اینروز، در اعتراض به حصر رهبران جنبش سبز، آقایان میرحسین موسوی، شیخ مهدی کروبی و خانم زهرا رهنورد، و همچنین اعتراض به ادامه شرایط خفقان آور بعد از انتخابات از جمله ادامه بازداشت اسرای سبز هستند. شرایط اقتصادی نامطلوب سیاسی و بحران‌های فاجعه آمیز پیش رو نیز مزید بر علت شده تا ضرورت حضوری مجدد احساس شود.

در راستای برنامه ریزی برای چنین حضوری، گروه‌های مختلف مرجع با برنامه ریزی به پیشواز برگزاری چنین اتفاقی‌ رفته اند که انجام نظرسنجی یکی‌ از آن کارهاست. نظرسنجی زیر که توسط یکی‌ از همین مراجع تهیه شده که برای تشخیص مسیر‌های مناسب انجام چنین تجمعی طرح ریزی شده. امید است با مشارکت گسترده ملت به انتخاب مسیر‌هایی‌ منتهی‌ شود که با کمترین هزینه، بیشترین فایده را برای جنبش داشته باشد.

لینک نظرسنجی که در تارنمای ۲۵ بهمن آمده، به قرار زیر است:

بیست و پنج بهمن سالگرد حصرهای غیر قانونی نزدیک است. همزمان بی‌کفایتی و فساد شدید اقتصادی حکومت، و تحریمهایی ناشی از عملکرد نابخردانه دولتمردان، نارضایتی عمومی بی‌سابقه‌ای را پدید آورده است. با توجه به تجربیات گذشته جنبش سبز در برگزاری تجمعات خیابانی،گزینه مورد نظر خود را در مورد مسیر و مقصد راه پیمایی روز ۲۵ بهمن، با در نظر گرفتن مؤلفهٔ‌هایی‌ همانند سهولت دسترسی، راه‌های ورودی و خروجی متعدد و دسترسی آسان به وسط نقلیه‌ای عمومی‌ انتخاب کنید. (در صورت عدم وجود گزینه میتوانید آن را اضافه کنید).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر