به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ آذر ۲۱, سه‌شنبه

تغییر رفتار نگران کننده زندانبانان میرحسین و خودداری از تامین مواد غذایی

در اقدامی نگران کننده، مدتی است زندانبانان میر حسین و رهنورد از تامین مواد غذایی آنها سر باز زده اند و خانواده را مامور تهیه مواد غذایی آنها کرده اند؛ آن هم در حالی که  خانواده موسوی حتی نمی توانند مطمئن شوند که این مواد غذایی با چه وضع و کیفیتی به دست زندانیان کوچه اختر می رسد. به گزارش کلمه، ماموران امنیتی که پیش تر از آوردن هرگونه مواد غذایی از سوی فرزندان...................



در اقدامی نگران کننده، مدتی است زندانبانان میر حسین و رهنورد از تامین مواد غذایی آنها سر باز زده اند و خانواده را مامور تهیه مواد غذایی آنها کرده اند؛ آن هم در حالی که  خانواده موسوی حتی نمی توانند مطمئن شوند که این مواد غذایی با چه وضع و کیفیتی به دست زندانیان کوچه اختر می رسد.
به گزارش کلمه، ماموران امنیتی که پیش تر از آوردن هرگونه مواد غذایی از سوی فرزندان میرحسین و رهنورد برای پدر و مادر زندانی شان جلوگیری می کردند، و مواد غذایی را خود راسا تامین میکردند پس از ۲۲ ماه حصر خانگی غیر قانونی می گویند خود را مسئول مواد غذایی آنها نمی دانند و خانواده باید این کار را برعهده بگیرند.
در عین حال دختران موسوی در حال حاضر هیچ گونه تماسی با پدر و مادر خود نداشته و بعد از ملاقات روز ۳۰ آبان هم هیچ یک از آنها دیداری با میرحسین و همسرش نداشته اند. دختران موسوی تنها در یک مورد هفته گذشته در تماسی تلفنی از آن سو از سلامتی پدر و مادر خود خبردار شده اند و غیر از این، همه ارتباطات قطع بوده و در سه هفته اخیر آنها حتی از همان دیدارهای گزینشی و پر تنش قبلی هم محروم شده اند.
ماموران که پیش تر آنها را به ایجاد چنین وضعیتی در صورت اطلاع رسانی از وضعیت پدر و مادر خود تهدید کرده بودند، حالا از آنها خواسته اند مواد غذایی موسوی و رهنورد را نیز خود تامین کنند؛ اقدامی که وقتی اولین بار در یک ملاقات طرح شد، میرحسین و رهنورد آن را به منزله ی تهدید جانی قلمداد کردند و هشدار دادند که مسئولیت سلامت آنها بر عهده زندانبانان است.
در چنین شرایطی، ماموران مواد غذایی را که فرزندان تهیه کرده اند، جلوی در تحویل می‌گیرند تا به پدر و مادر دربند آنها برسانند. این رفتار عجیب اکنون این نگرانی را در خانواده موسوی ایجاد کرده که نیت و غرض خاصی در کار باشد و عاملان و آمران این بازداشت غیرقانونی و طولانی مدت خانگی، قصد سوئی برای خدشه به سلامتی میر حسین و رهنورد و رفع مسئولیت از خود داشته باشند.
بی خبری از این دو زندانی زندان اختر هم به نگرانی ها در این شرایط دامن می‌زند؛ خصوصا با توجه به اینکه وضعیت بیماری قلبی مهندس موسوی همچنان نگران کننده است، و همچنین خبری از بهبود آثار و عوارض ناشناخته ای همچون لرزش دست و صورت که در خانم رهنورد دیده شده بود، نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر