به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

دختر دانشجوی هندی قربانی تجاوز گروهی درگذشت

بی بی سی

در پی درگذشت، زن جوانی که در اتوبوسی در هند مورد تجاوز گروهی قرار گرفته بود، صدها نفر با شرکت در اعتراضاتی در چندین شهر آن کشور خواستارحفاظت بیشتر از زنان شده اند. این دختر ۲۳ ساله که دانشجوی رشته پزشکی بود به همراه دوستش یکشنبه ۱۶ دسامبر در یک اتوبوس مورد حمله قرار گرفت. افرادی که این دختر را مورد تجاوز گروهی قرار دادند، سپس با یک.................



در پی درگذشت، زن جوانی که در اتوبوسی در هند مورد تجاوز گروهی قرار گرفته بود، صدها نفر با شرکت در اعتراضاتی در چندین شهر آن کشور خواستارحفاظت بیشتر از زنان شده اند.
این دختر ۲۳ ساله که دانشجوی رشته پزشکی بود به همراه دوستش یکشنبه ۱۶ دسامبر در یک اتوبوس مورد حمله قرار گرفت.
افرادی که این دختر را مورد تجاوز گروهی قرار دادند، سپس با یک میله آهنی او و دوستش را مورد ضرب قرار داده و از اتوبوس آنها را به بیرون پرتاب کردند.
این دختر جوان که نامش اعلام نشده، پس از سه عمل جراحی در هند، برای درمان به بیمارستان ماونت الیزابت در سنگاپور منتقل شده بود، اما به دلیل شدت جراحات وارده، درشامگاه ۲۸ دسامبردر این بیمارستان درگذشت.
کلیک آلبوم عکس: هند در شوک؛ خشمگین و سوگوار
بر اساس بیانیه ای که از طرف بیمارستان مونت الیزابت در سنگاپور منتشر شده او ساعت ۴.۴۵ دقیقه صبح به وقت محلی "در آرامش" و در کنار خانواده اش درگذشت.
مسئول تیم مراقبت این زن در بیمارستان مونت الیزابت گفته هشت متخصص در دو روز گذشته تلاش کرده اند وضعیت او را به ثبات نزدیک تر کنند با این همه حال او مرتب وخیم تر شده است.
زنی که مورد حمله قرار گرفت، پس از آن که به همراه دوستش برای دیدن فیلم به یک مرکز خرید در جنوب دهلی رفت، سوار یک اتوبوس شده بود.
بر اساس اعلام پلیس، این زن به مدت نزدیک به یک ساعت مورد تجاوز قرار گرفت و مهاجمان پس از آن که او و دوست همراهش را با میله‌های فلزی مورد ضرب و جرح قرار دادند، آنها را از اتوبوس در حال حرکت به خیابان پرت کردند.
تجاوز به این زن که دانشجوی پزشکی بود، از هفته گذشته موجی از اعتراضات را در هند به دنبال داشته است تا جایی که اوایل هفته جاری، پلیس هند اعلام کرد که برگزاری تجمعات اعتراضی در مرکز دهلی‌نو ممنوع است.
روز شنبه، ۲۲ دسامبر، هزاران تظاهرکننده‌ای که در مقابل کاخ ریاست‌جمهوری تجمع کرده بودند، با پلیس ضدشورش درگیر شدند و پلیس برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک‌آور و آب پرفشار استفاده کرد.
معترضان خواهان فراهم کردن امنیت بیشتر برای زنان در هند هستند.
دولت هند تلاش کرده است که خشم عمومی ناشی از این واقعه را با این وعده که تمهیدات جدیدی را برای محافظت از زنان و ایجاد فضایی امن برای آنها در شهر در پیش می‌گیرد، تا حدی آرام کند.
داده‌های پلیس هند نشان می‌دهد که به طور میانگین هر ۱۸ ساعت یک مورد تجاوز در دهلی گزارش می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر