به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

نسبت فتنه‌گر به موسوی و کروبی تهمت ناروا است

ندای سبز آزادی

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و از روحانیون محافظه کار مدافع رهبر جمهوری اسلامی که پیش از این مواضع شدیدی علیه جنبش سبز اتخاذ می کرد در چرخش موضعی ناگهانی نسبت‌ دادن "فتنه‌گر" به میرحسین موسوی و مهدی کروبی را "تهمت ناروا" خواند. همزمان حبیب الله عسکراولادی مسلمان، دبیر کل جبهه موسوم به پیروان امام و رهبری هم گفته است که میرحسین موسوی و مهدی کروبی را نباید به راحتی از دست داد. این اظهارات که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آینده بیان می شود در حالی است که رهبران جنبش سبز...................



احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و از روحانیون محافظه کار مدافع رهبر جمهوری اسلامی که پیش از این مواضع شدیدی علیه جنبش سبز اتخاذ می کرد در چرخش موضعی ناگهانی نسبت‌ دادن "فتنه‌گر" به میرحسین موسوی و مهدی کروبی را "تهمت ناروا" خواند.
همزمان حبیب الله عسکراولادی مسلمان، دبیر کل جبهه موسوم به پیروان امام و رهبری هم گفته است که میرحسین موسوی و مهدی کروبی را نباید به راحتی از دست داد.
این اظهارات که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آینده بیان می شود در حالی است که رهبران جنبش سبز مردم ایران نزدیک به هفتصد روز است که به دستور رهبر جمهوری اسلامی در حبس خانگی به سر می برند.
احمد علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس که به سپاه پاسداران نزدیک است گفت: فتنه‌گران اصلی در جریان رخدادهای سال ۱۳۸۸ عوامل خارجی و استکباری بودند و چهره‌هایی چون میرحسین موسوی و مهدی کروبی بستری برای آن شدند که باید این گروه‌ها را از یکدیگر جدا دانست.
علم‌الهدی افزود: قصد نداریم به موسوی و کروبی فتنه‌گر و فتنه‌انگیز لقب دهیم چرا که مسلمان هستیم و نمی‌خواهیم به مردم لقب و نسبت ناروا داده و تهمت بزنیم، ولی به هر حال آنها راه را برای عوامل خارجی و استکبار باز کردند و بستری برای فتنه شدند.
او با این حال بار دیگر رهبران جنبش اعتراضی مردم ایران را «سران فتنه» خواند و خواستار توبه موسوی و کروبی شد. اما جمعه مشهد همچنین تهدید کرد که در صورت توبه نکردن، آنان محارب شناخته خواهند شد.
نماینده خامنه ای در مشهد افزود: نه کروبی و نه میرحسین موسوی هیچ یک اهل عکس امام پاره کردن نبودند، حتی اهل توصیه به این کار هم نبودند.
در همین حال حبیب‌الله عسگراولادی مسلمان نیز روز گذشته در حاشیه همایش سراسری «جبهه پیروان خط امام و رهبری» گفت که اعتقاد دارد میرحسین موسوی و مهدی کروبی را نباید به راحتی از دست داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، او همچنین از برخوردهای صورت گرفته با آیت الله هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد و خواستار حفظ حرمت او شد.
عسگراولادی با بیان اینکه موسوی و کروبی را اهل فتنه نمی داند گفت: «عسگراولادی هم با میرحسین موسوی و هم با مهدی کروبی کار کرده است؛ من یک سال وزیر دولت موسوی بوده‌ام و چند سال در کمیته امداد با کروبی کار کرده‌ام. از این‌رو بر این باورم که نمی‌توان آنها را اهل فتنه دانست و نباید به راحتی آن دو را از دست داد. البته فتنه‌گران دور این دو نفر جمع شده‌اند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر