به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

دیدار مهندس موسوی و دکتر رهنورد با خانواده محسن آرمین + گزارش تصویری

 منبع: کلمه
مهندس میر حسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد بعدازظهر دیروز با حضور در منزل محسن آرمین، سخنگوی دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، با خانواده محسن آرمین دیدار و از آنان دلجویی کردند.به گزارش تحول سبز، مهندس میر حسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد بعدازظهر دیروز با حضور در منزل سخنگوی دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، با خانواده محسن آرمین دیدار و از آنان دلجویی کردند......

مهندس میر حسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد بعدازظهر دیروز با حضور در منزل محسن آرمین، سخنگوی دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، با خانواده محسن آرمین دیدار و از آنان دلجویی کردند.
به گزارش تحول سبز، مهندس میر حسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد بعدازظهر دیروز با حضور در منزل سخنگوی دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، با خانواده محسن آرمین دیدار و از آنان دلجویی کردند.
در این دیدار که در فضایی صمیمانه انجام گرفت، میر حسین موسوی با اشاره به سابقه اعضای سازمان مجاهدین انقلاب، به مبارزات و تلاشهایی که برای رسیدن مردم به آزادی و برپایی جمهوری اسلامی از سوی آنان انجام گرفته اشاره کرد و با ابراز تأسف از بازداشت دکتر محسن آرمین، به زندان انداختن فرزندان انقلاب را وقیحانه توصیف کرد و بار دیگر خواستار آزادی زندانیان سیاسی شد.
خانم شریعتی همسر محسن آرمین نیز با تشکر از حضور مهندس موسوی و دکتر رهنورد در منزلشان، گزارشی از چگونگی بازداشت وی ارائه کرد و گفت با توجه به پیگیری های مستمر در دادستانی تهران دکتر آرمین هنوز با خانواده خود دیدار نداشته است. محسن آرمین عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس ششم از روز ۲۶ اردیبهشت ماه در بازداشت به سر می برد.
این در حالی است که با گذشت بیش از یک ماه و نیم از بازداشت این چهره اصلاح طلب، وی تنها در دو تماس تلفنی کوتاه از سلامت جسمانی خود خبر داده است.
از اتهامات و محل نگهداری وی اطلاعاتی در دست نیست. گفته میشود که احتمالا ایشان در بند دو الف زندان اوین و تحت نظر اطلاعات سپاه میباشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر