به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

کمک یک میلیاردی به "سران فتنه" واقعی است

 منبع: دانشجو
حیدر مصلحی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار، در خصوص مطرح شدن بحث کمک یک میلیارد دلاری از طرف کشورهای خارجی به "سران فتنه" گفت: بله چنین مسأله ای صحیح است البته ارقام این کمک ها بالاتر از این حرف ها است و شما روی بالاتر از این حساب کنید پیش از این احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، در سخنانی گفته بود که سندی را به دست آورده مبنی بر.......

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار، در خصوص مطرح شدن بحث کمک یک میلیارد دلاری از طرف کشورهای خارجی به "سران فتنه" گفت: بله چنین مسأله ای صحیح است البته ارقام این کمک ها بالاتر از این حرف ها است و شما روی بالاتر از این حساب کنید.
پیش از این احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، در سخنانی گفته بود که سندی را به دست آورده مبنی بر اینکه ایالات متحده آمریکا از طریق عربستان سعودی یک میلیارد دلار به "سران فتنه" داده است. او که به تازگی از سوی رهبر ایران در سمت دبیر شورای نگهبان ابقا شده بود، ادامه داد: " همین سعودی ها که به نمایندگی از طرف آمریکا صحبت می کردند، (به سران فتنه) گفتند که اگر توانستید نظام را منقرض کنید، تا پنجاه میلیارد دلار دیگر هم می دهیم، اما خداوند این فتنه را به دست بندگان صالحش خاموش کرد."

این سخنان جنتی با واکنش هایی از طرف مخالفان دولت همراه شد. مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی دو روز پس از این سخنرانی، نامه‌ای به احمد جنتی نوشت  و خواست که اسنادی را که می‌گوید، منتشر کند. آقای کروبی در آن نامه احمد جنتی را «شریک دزدان رای مردم» و «جاده‌صاف کن اهداف ریاکاران و دین‌فروشان و آدم‌کشان» خواند.
از سوی دیگر، میر حسین موسوی و مهدی کروبی هر دو در یک نامه مشترک خطاب به مراجع تقلید شیعه از احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان به خاطر سخنان اخیرش شکایت کردند و خواستار ارائه سند از سوی او شدند آنها همچنین نوشتند: "این مرد کهن سال که از آغاز تأسیس مجلس و شورای نگهبان لاینقطع مسئول بوده و قریب به بیست سال است که دبیر شورای نگهبان است و گویا کهولت سن نه تنها قوای روحی و جسمیش را به تحلیل برده بلکه قوه ادراک و ذهنی اش را هم مختل کرده است."
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت نیز در واکنش های جداگانه ای خواستار رسیدگی مسولین زیربط به این سخنان جنتی شدند. علی مطهری نماینده اصولگرا مجلس نیز گفته بود که اگر مستندی برای ادعای آقای جنتی وجود نداشته باشد، مصداق بارز افترا خواهد بود.

نزدیک به یک ماه از سخنان احمد جنتی می گذرد ولی هنوز او سند خود را منتشر نکرده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر