به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

قبض برق گلستانی ها را هم شوکه کرد

 منبع: کلمه
برخی مشترکان برق گلستان با مشاهده قبوض برق و افزایش آن نسبت به دوره های قبلی، برق از سرشان پرید و افزایش بهای برق مایه نگرانی شهروندان این استان شمالی شده است.به گزارش مهر، افزایش بهای برق مصرفی شهروندان استانهای شمالی از جمله گلستان مایه نگرانی شده است، تا جاییکه شورای شهر گرگان خواستار تجدید نظر در دسته بندی برق مصرف استان شد.اکنون استانهای شمالی از جمله گلستان جز مناطق عادی کشور و در دسته بندی گرمسیری ۴ با مصرف ۵۰۰ کیلو وات ساعت در ماه.............

برخی مشترکان برق گلستان با مشاهده قبوض برق و افزایش آن نسبت به دوره های قبلی، برق از سرشان پرید و افزایش بهای برق مایه نگرانی شهروندان این استان شمالی شده است.
به گزارش مهر، افزایش بهای برق مصرفی شهروندان استانهای شمالی از جمله گلستان مایه نگرانی شده است، تا جاییکه شورای شهر گرگان خواستار تجدید نظر در دسته بندی برق مصرف استان شد.
اکنون استانهای شمالی از جمله گلستان جز مناطق عادی کشور و در دسته بندی گرمسیری ۴ با مصرف ۵۰۰ کیلو وات ساعت در ماه تعیین شدند.
گلستان بیش از ۴۳۰ هزار مشترک برق دارد که درصد بالایی از این مشترکان خانگی هستند.
یک شهروند گرگان که با دیدن قبض ۷۰ هزار تومانی برق منزلش غافلگیر شده بود در این رابطه اظهار کرد که بهای برق در این دوره دو ماه نسبت به دوره‌های قبلی حدود ۱۰ برابر شده است.
وی گفت: «ماه های قبلی بویژه در فصل بهار و زمستان، بهای برق مصرفی منزلمان بین هشت تا ۱۰ هزار تومان بود که یکباره در دوره خردادماه تا مرداد به ۷۰ هزار تومان افزایش یافته است.»
مشترک دیگری که از نرخ ۵۳ هزار تومانی برق منزلش گلایه مند بود، عنوان کرد که نیاز است مسئولان در نرخ برق مصرفی در استان تجدید نظر کنند.
وی معتقد است تحمل گرمای فصل تابستان و هوای شرجی منطقه بدون استفاده از وسایل سرمایشی مانند کولر ممکن نیست و باید برای حمایت از مصرف کنندگان تدبیری اندیشیده شود.
وی گفت: «درحال حاضر که قانون هدفمند شدن یارانه ها، اجرا نشده، نرخ برق اینگونه افزایش یافت، معلوم نیست با اجرای این طرح، این نرخ چند برابر شود.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر