به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

عذر‌خواهی ایران از «فاحشه» خوانده شدن همسر سرکوزی

 منبع: مردمک
دولت ایران اعلام کرد که توهین‌های بعضی از رسانه‌ها به کارلا برونی، همسر نیکولا سرکوزی، رئیس‌جمهور فرانسه را «تایید نمی‌کند».رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، امروز، سه‌شنبه 9 شهریورماه گفت: اهانت به مقامات سایر.............


دولت ایران اعلام کرد که توهین‌های بعضی از رسانه‌ها به کارلا برونی، همسر نیکولا سرکوزی، رئیس‌جمهور فرانسه را «تایید نمی‌کند».
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، امروز، سه‌شنبه 9 شهریورماه گفت: اهانت به مقامات سایر کشورها کار درستی نیست و رسانه‌های ایرانی باید کرامات انسانی را در دستور کار خود قرار دهند.
روزنامه کیهان، 6 شهریورماه، کارلا برونی- سرکوزی را به دلیل زندگی خصوصی «غیر اخلاقی» وی و پس از دفاعش از سکینه محمدی آشتیانی، زن ایرانی محکوم به سنگسار، «فاحشه» خوانده بود.
به گزارش «آفتاب نیوز»، آقای مهمان‌پرست اضافه کرد که جمهوری اسلامی، «به کاربردن کلمات نامناسب» درباره مقامات سایر کشورها را درست نمی‌داند و تاکنون خود، پیگیر اعتراض نسبت به اظهارنظرهای برخی کشورها بوده است.
پایگاه اینترنتی مجله «ووآسی»، در مطلبی با عنوان «عذرخواهی‌های کوچک ایران»، اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه را برای دوباره گرم کردن روابط میان فرانسه و دولت جمهوری اسلامی ناکافی و «وارد نشدن کاخ ریاست جمهوری فرانسه به این بازی ناسالم» را «هوشمندانه» توصیف کرده است.
پایگاه اینترنتی مجله «نوول ابزرواتور» نیز در مطلبی اظهارات آقای مهمان‌پرست را، «فاصله گرفتن مقامات ایران» از بعضی از رسانه‌های بسیار تندروی ایران توصیف کرده است.
تکرار اتهامات به کارلا برونی- سرکوزی
پایگاه اینترنتی «شبکه ایران» اما باری دیگر، روز 8 شهریورماه، جانی تازه به این داستان جنجالی بخشید و به شرح جزئیات زندگی خصوصی و روابط پیشین بانوی اول فرانسه پرداخت.
این پایگاه خبری وابسته به روزنامه ایران نوشت: کارلا برونی در حالی از انتشار اخبار منتشرشده در برخی رسانه‌های ایرانی ابراز عصبانیت کرده که با این سوابق گسترده غیراخلاقی، از سکینه محمدی، زن ایرانی که به ارتکاب زنای محصنه و مشارکت در قتل، محکوم به مرگ شده است، حمایت نمود.
خانم سرکوزی هفته پیش، نامه‌ای سرگشاده خطاب به سکینه محمدی آشتیانی نوشته و گفته بود فرانسه هرگز پرونده وی را رها نخواهد کرد.
تهران در تیرماه امسال به دنبال کمپین گسترده تبلیغاتی برای نجات جان این زن ایرانی، حکم سنگسار وی را تعلیق کرد. سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز 6 شهریورماه به خبرنگاران اعلام کرد که در پرونده سکینه محمدی آشتیانی تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر