به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

روایت رحیمی از نعره‌کشی مفسدان اقتصادی

 منبع: فرارو
معاون اول رييس‌جمهور با اشاره به برخي از مباحث در ارتباط با وي اظهار كرد: هر موقع كه از من به صورت رسمي در اين ارتباط سوال شد من به آن پاسخ مي‌دهم. محمدرضا رحيمي عصر امروز چهارشنبه در نخستين جشنواره صنعت و معدن كه در مشهد مقدس برگزار شده بود، با اشاره به فعاليت‌هاي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي و اقدامات انجام شده در اين راستا گفت: همان‌هايي كه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي با آنها در جنگ هستيم...............

معاون اول رييس‌جمهور با اشاره به برخي از مباحث در ارتباط با وي اظهار كرد: هر موقع كه از من به صورت رسمي در اين ارتباط سوال شد من به آن پاسخ مي‌دهم.

محمدرضا رحيمي عصر امروز چهارشنبه در نخستين جشنواره صنعت و معدن كه در مشهد مقدس برگزار شده بود، با اشاره به فعاليت‌هاي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي و اقدامات انجام شده در اين راستا گفت: همان‌هايي كه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي با آنها در جنگ هستيم وقتي حلقوم‌شان را مي‌گيريم صداي آنها بلند مي‌شود و به قول امام (ره) نعره مي‌كشند.

وي ادامه داد: امروز در صحن مقدس بارگاه امام رضا (ع) جواني به من گفت صحبت‌هايي در مورد شما مي‌شود و شما اين صحبت‌ها را كي پاسخ مي‌دهيد و من در جواب آن جوان گفتم هر موقع كه از من به صورت رسمي سوال شد به آن پاسخ مي‌دهم.

معاون اول رييس‌جمهور افزود: نعره كشاني كه حلقوم آنها در اين ستاد گرفته شده بعضا زمين‌خواراني هستند كه در روز روشن 200 الي 300 هكتار را يكجا بعليده‌اند.

رحيمي گفت: يكي از مزاياي اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها و هدايايي كه به بار مي‌آورد اين است كه از فساد جلوگيري مي‌كند.

وي با اشاره به عزم دولت براي اصلاح سيستم بانكي گفت: بايد بهره‌ها را پايين آوريم و نبايد در اين كشور بهره و نزول‌خواري باشد. گردش پول در جامعه اسلامي بايد گردشي سالم باشد. متاسفانه بعضا مشاهده كرده‌ايم كه برخي وام‌هاي كلان با وثيقه‌هاي بسيار كم گرفته‌اند و در بازپرداخت اين وام‌ها تعلل مي‌كنند و يا از بازپرداخت آن خودداري مي‌كنند.

رحيمي ادامه داد: ما به بانك‌ها دستور داده‌ايم كه تمام اقدامات بانكي بايد در بانك اطلاعات ثبت شود به طوري كه همه چيز شفاف باشد.

معاون اول رييس‌جمهور با تاكيد بر اين‌كه نظام بانكي بايد سالم شود، گفت: ما وعده مي‌دهيم كه اين شفافيت ايجاد شود. اين نظام بانكي اصلاح شود تا عده‌اي با جابجا كردن پول، ميلياردر نشوند.

رحيمي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود افزود: سال آينده سال پيروزي صنعت، توليد، بازرگاني و صادرات غيرنفتي و سال شكوفايي است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر