به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

تعطیلی کارخانجات عملی ظالمانه به کارگران است

منبع: آفتاب
در دیدار اعضای هیأت اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران با حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ مجتبی روحانی امام جمعه بابل انجام گرفت امام جمعه بابل با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب گفت: بدون شک یکی از ارکان پیروزی انقلاب نقش بی‌بدیل کارگران است و این قشر با اعتصابات خود و با بستن شریان‌های حیاتی رژیم ستم‌شاهی کاخ‌های ظلم و فساد را ویران نمودند.  امام جمعه بابل با بیان اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس باز هم این کارگران بودند که علاوه بر حضور در سنگر کاروتولید در.......... 
در دیدار اعضای هیأت اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران با حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ مجتبی روحانی امام جمعه بابل انجام گرفت امام جمعه بابل با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب گفت: بدون شک یکی از ارکان پیروزی انقلاب نقش بی‌بدیل کارگران است و این قشر با اعتصابات خود و با بستن شریان‌های حیاتی رژیم ستم‌شاهی کاخ‌های ظلم و فساد را ویران نمودند.

امام جمعه بابل با بیان اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس باز هم این کارگران بودند که علاوه بر حضور در سنگر کاروتولید در جبهه‌های حق علیه باطل نیز با دادن شهدای فراوان ثابت کردند که همواره به آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و امام شهیدان پایبند بوده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مجتبی روحانی خطاب به کسانی‌که موجب نارضایتی قشر کارگران می‌گردند، گفت: همواره در احادیث و روایات به کارگر توصیه شده است و پیامبراعظم اسلام برای اولین با بر دست یک کارگر بوسه زد تا بشریت از این بوسه عبرت بگیرد.

امام جمعه بابل افزود: امروز متاسفانه به دلیل ناامنی شغلی کارگران نگران هستند و متولیان کاروصنعت باید متوجه باشند که عدم رضایت کارگر مورد رضایت خداوند نیست.

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مجتبی روحانی در بخش دیگری از سخنان خود برتقویت نهادها وتشکلات تاکید نمود و خاطرنشان ساخت: یکی از تشکیلات ولایت‌مدار و پایبند به اصول نظام تشکیلات خانه کارگر است که پس از پیروزی انقلاب نقش ارزنده‌ای در تعامل و همراهی مسائل کار و کارگری بین کارگر، کارفرما، داشته است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه کارگران امروز از طریق همین تشکیلات آموزش می‌بینند گفت: فراگرفتن دانش و علم یکی از فرامین اصلی اسلام است و وقتی کارگران در مباحث علمی به یادگیری وآشنایی با علم توجه دارند قطعا بازده‌ای آن در کارگاها نشان داده خواهد شد.

امام جمعه بابل با ابراز نگرانی تعطیلی کارخانجات در استان مازندران نیز گفت: تعطیلی کارخانحات عملی ظالمانه به کارگران است و کارخانجاتی مانند روغن شکوفه بابل و فرش البرز بابلسر نیز جدا از این ظلم‌ها نمی‌باشد زیرا این دوکارخانه از دیرباز ممر درآمد عده‌ای بوده‌اند که سال‌ها زندگی شرافتمندانه خود را سپری کرده‌اند.

امام جمعه بابل خطاب به کارگران نیز گفت: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی کارفرما وسرمایه‌گذار حرکت‌های بعضی از کارگرنما‌هایی است که موجب گردیده سرمایه‌گذار رغبتی بر ایجاد سرمایه نکند و انتظار می‌رود کارگران با احترام به کارفرما باعث تقویت و شادابی محیط کار گردند و کارفرماها نیز باید بدانند اگر با رعایت حق کارگر، این قشر را همانند خانواده خود بدانند قطعا به بازدهی خواهند رسید زیرا مظلومتر و نجیب‌تر از قشرکارگر هیچ قشری وجود ندارد.

در ادامه این دیدار دریابگی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این تشکیلات پرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر