به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

دیپلمات ارشد ایران در ایتالیا به جنبش سبز پیوست


منبع: دانشجو
کمپین سفارت سبز از پیوستن احمد ملکی دیپلمات ارشد سرکنسولگری ایران در میلان - ایتالیا به جنبش سبز مردم ایران خبر داد. به گزارش وب سایت کمپین سفارت سبز، آقای ملکی در اعتراض به "کشتار مردم ایران در ۲۵ بهمن" و در "تداوم همیاری و دمیدن خونی تازه و انرژی مضاعف به جنبش سبز ملت ایران" در داخل کشورکه در حال تدارک راهپیمایی های مسالمت آمیز است، به صف مخالفان حکومت ایران پیوسته است. کمپین سفارت سبز، در بیانیه ای اعلام کرده است: " در آستانه روز ملی اول اسفند روز بزرگداشت...........

کمپین سفارت سبز از پیوستن احمد ملکی دیپلمات ارشد سرکنسولگری ایران در میلان - ایتالیا به جنبش سبز مردم ایران خبر داد.
به گزارش وب سایت کمپین سفارت سبز، آقای ملکی در اعتراض به "کشتار مردم ایران در ۲۵ بهمن" و در "تداوم همیاری و دمیدن خونی تازه و انرژی مضاعف به جنبش سبز ملت ایران" در داخل کشورکه در حال تدارک راهپیمایی های مسالمت آمیز است، به صف مخالفان حکومت ایران پیوسته است.

کمپین سفارت سبز، در بیانیه ای اعلام کرده است: " در آستانه روز ملی اول اسفند روز بزرگداشت شهدای راه آزادی ملت ایران، صانع ژاله و محمد مختاری خوشوقت است پیوستن همکار محترم جناب آقای احمد ملکی دیپلمات ارشد ایران در سرکنسولگری میلان -ایتالیا را باستحضار شما هموطنان برساند. پیوستن ایشان با پشتوانه شغل و مقام مهم شان و یک سال و نیمی که از ماموریتشان باقی است نشان دهنده موج نارضایتی و ریزش نیروهای هرم قدرت در سطح مقامات عالی در اعتراض به عملکرد هیات حاکمه بیرحم ایران ، علیه مردم است."

احمد توکلی در اولین پیام خود خطاب به ملت ایران میگوید: "من با میل و اراده خود به شما هموطنان شجاع و آزادی‌خواه میهنم می‌پیوندم تا ثابت کنم فقط این قشر اکثریت قریب به اتفاق مردم عادی ایران نیستند که به حاکمیت معترضند."

ملکی در ادامه گفته است که "در صف بالای هرم قدرت و حاکمیت نیز اکثریت از وضع موجود، و سرکوب بی‌رحمانه مردم و تعطیل دموکراسی، آزادی، حقوق بشر در ایران عزیز ما ناراضی" بوده و "خواهان انحلال و سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و جایگزینی آن با نظامی مردم سالار، آزاد و سکولار، بر اساس آرای مردم، طی یک رفراندم عمومی تحت نظارت بین‌المللی هستند."

کمپین سفارت سبز در اطلاعیه خود افزوده که بزودی با حضور محمدرضا حیدری سخنگوی این کمپین و احمد ملکی دیپلمات مستعفی ایران در ایتالیا کنفرانسی مطبوعاتی برگزار خواهد شد.
با آغاز اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات و وقایع پس از آن در ایران، محمدرضا حیدری نخستین دپیلمات ایران در نروژ بود که از مقام خود استعفا کرد.
پس از استعفای آقای حیدریان، دو دیپلمات دیگر به نام‌های فرزاد فرهنگیان، رایزن دوم و وابسته مطبوعاتی سفارت ایران در بلژیک و حسین علیزاده رایزن سوم سفارت ایران در فنلاند نیز از مقام خود کناره‌گیری کردند.
احمد ملکی چهارمین دیپلمات در ۱۸ ماه گذشته است که در اعتراض به سرکوب مردم در جمهوری اسلامی از مقام خود کناره‌گیری می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر