به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ خرداد ۱۵, دوشنبه

کمپین تولد جنبش سبز

 سحام

گروهی از کنشگرانِ سبز در اقصی نقاطِ دنیا برآن شده اند تا سومین سال‌روز تولد جنبش سبز را به شکل تازه ای گرامی بدارند. به گزارش سحام نیوز، این گروه از کنشگران با دایر کردن یک صفحه‌ی فیس بوک از مخاطبان خود خواسته‌اند تا با فرستادن عکس و فیلم برای کمپین در این شادی دسته جمعی شریک باشند. در بخش شرح این کمپین در صفحه فیس بوک‌ش..................

 گروهی از کنشگرانِ سبز در اقصی نقاطِ دنیا برآن شده اند تا سومین سال‌روز تولد جنبش سبز را به شکل تازه ای گرامی بدارند.

سومین سالگرد جنبش سبز
به گزارش سحام نیوز، این گروه از کنشگران با دایر کردن یک صفحه‌ی فیس بوک از مخاطبان خود خواسته‌اند تا با فرستادن عکس و فیلم برای کمپین در این شادی دسته جمعی شریک باشند.
در بخش شرح این کمپین در صفحه فیس بوک‌ش آمده:«اول به این فکر کنید که چه چیزی اطراف‌تون هست که شما رو یاد جنبش سبز می‌اندازه؟
یا به این فکر کنید که با شنیدن جنبش سبز یادِ چه حرف یا خاطره‌ای می‌افتید؟ حالا یه دوربین بردارید٬ به سادگیِ دوربینِ موبایل یه عکس یا یه فیلم از چیزی که شما رو به جنبش سبز وصل می کنه بگیرید: مثلن از دستبندِ سبزی که دورِ دست‌تونه، یا از عکسِ ندا که روی طاقچه‌ی خونه‌ست یا از نقاشی که واسه جنبش سبز کشیدید. یا این که صدا و تصویرِ خودتون رو ضبط کنید: از خاطره‌ای که با جنبش سبز داشتید بگید، یا چیزی که دوست دارید بقیه بشنوند یا ببینند. نیازی نیست چهره‌تون حتمن معلوم باشه. فقط اگر فیلم گرفتید کوتاه باشه که ایرونی‌های داخل کشور هم بتونند شریک این شادیِ دسته جمعی بشن.»
همچنین این کمپین از تمامی کنشگران جنبش سبز در سراسر دنیا خواسته تا متن، یا عکس و یا فیلم خودشون را به آدرس happyirangreenday@gmail.com
ارسال کنند تا در صفحه فیس بوک سالروز تولد جنبش سبز به اشتراک گذاشته شود.
آدرس صفحه فیس بوک : https://www.facebook.com/HappyIranGreenDay
متن فراخوان کمپین «تولد جنبش سبز» از این قرار است:
قصه چیه؟ می خواهیم «تولد جنبش سبز» رو تا ۲۲ خرداد جشن بگیریم. چه طوری؟ سخت نیست. همین‌جا رو کلیک کنید و توضیحاتِ کمپین رو بخونید.
خب چه طوری می‌خواهیم جشن بگیریم؟
این جوری:
اول به این فکر کنید که چه چیزی اطراف‌تون هست که شما رو یاد جنبش سبز می‌اندازه؟ یا به این فکر کنید که با شنیدن جنبش سبز یادِ چه حرف یا خاطره‌ای می‌افتید؟
حالا یه دوربین بردارید٬ به سادگیِ دوربینِ موبایل یه عکس یا یه فیلم از چیزی که شما رو به جنبش سبز وصل می کنه بگیرید: مثلن از دستبندِ سبزی که دورِ دست‌تونه، یا از عکسِ ندا که روی طاقچه‌ی خونه‌ست یا از نقاشی که واسه جنبش سبز کشیدید. یا این که صدا و تصویرِ خودتون رو ضبط کنید:
از خاطره‌ای که با جنبش سبز داشتید بگید٬ یا چیزی که دوست دارید بقیه بشنوند یا ببینند. نیازی نیست چهره‌تون حتمن معلوم باشه. فقط اگر فیلم گرفتید کوتاه باشه که ایرونی‌های داخل کشور هم بتونند شریک این شادیِ دسته جمعی بشن.
عکس و فیلم‌های سبزتون رو از همین حالا بگذارید روی والِ همین صفحه، یا بفرستید به آدرس
happyirangreenday@gmail.com
تا ما واسه‌تون این‌جا به اسم و شهر خودتون به اشتراک بگذاریم
می‌خواهیم سبزی این سرِ دنیا رو توی این ده روز وصل کنیم به سبزی اون سرِ دنیا
رسانه شمایید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر