به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ تیر ۷, چهارشنبه

درگیری شدید در اطراف مراکز حساس سوریه

 ندای سبز آزادی

گزارش ها حاکی است، از ساعاتی پیش، درگیری شدیدی بین مخالفان و نیروهای دولتی در اطراف پایگاه های گارد ریاست جمهوری در حومه دمشق به وقوع پیوسته است. این مناطق که مورد حمله نیروهای مخالفان و ارتش آزاد سوریه قرار گرفته دارای موقعیت امنیتی حساسی هستند. رامی عبدالرحمن مدیر دیده بان حقوق بشر سوریه در این باره  به خبرگزاری فرانسه گفت: درگیری در منطقه " الهامه " و " قدسیا " در اطراف دمشق در کنار مراکز گارد ریاست جمهوری و منازل سازمانی افسران این گارد به وقوع................




گزارش ها حاکی است، از ساعاتی پیش، درگیری شدیدی بین مخالفان و نیروهای دولتی در اطراف پایگاه های گارد ریاست جمهوری در حومه دمشق به وقوع پیوسته است.

این مناطق که مورد حمله نیروهای مخالفان و ارتش آزاد سوریه قرار گرفته دارای موقعیت امنیتی حساسی هستند.
رامی عبدالرحمن مدیر دیده بان حقوق بشر سوریه در این باره  به خبرگزاری فرانسه گفت: درگیری در منطقه " الهامه " و " قدسیا " در اطراف دمشق در کنار مراکز گارد ریاست جمهوری و منازل سازمانی افسران این گارد به وقوع پیوست و در حال حاضر ادامه دارد.
العربیه می گوید محل درگیری ها از منطقه " امویین " در مرکز دمشق تنها هشت کیلومتر فاصله دارد.
از سوی دیگر سوزان رایس نماینده آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد شورای امنیت نتوانسته است از غیرنظامیان در سوریه حمایت کند.
او در جلسه سازمان ملل در مورد دفاع از غیرنظامیان در درگیری ها گفت:" بیش از یک سال است که این شورا نتوانسته است از مردم سوریه در برابر اقدامات وحشیانه حکومت دفاع کند."
وی افزود:" سرکوب ها در سوریه برای امنیت بین المللی خطرساز شده است."
او تاکید کرد برای اعمال فشار بر دمشق باید بر اساس بند هفتم سازمان ملل به این کشور فشار آورد.
مارک لیال گرانت نماینده بریتانیا در سازمان ملل نیز خواستار " اقدام قاطع در برابر سوریه " برای مجبور کردن رژیم به توقف کشتار مردم شد.
ژیرار ارو نماینده فرانسه نیز تاکید کرد شورای امنیت باید یک پیام قاطع برای دمشق بفرستد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر