به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ خرداد ۲۸, یکشنبه

محمدرضا معتمد نیا آزاد شد

محمدرضا معتمد نیا دقایقی پیش از زندان اوین آزاد شد. به گزارش ندای سبز آزادی محمدرضا معتمدنيا، مشاور اجرايی فرماندهی ستادکل قوا و از مسئولان پشتيبانی جنگ و نماينده ويژه شهيد رجايی، باهنر و مهندس ميرحسين موسوی در بخش صنعت و معدن در جريان حوادث پس از کودتای انتخابات رياست جمهوری سال ٨٨ در تاريخ ٨ تيرماه توسط اطلاعات سپاه احضار و بازداشت شد. وی پس  ٢ ماه انفرادی با قرار وثيقه آزاد شده و پس از آن در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران توسط قاضی پيرعباسی..........



 محمدرضا معتمد نیا دقایقی پیش از زندان اوین آزاد شد.
به گزارش ندای سبز آزادی محمدرضا معتمدنيا، مشاور اجرايی فرماندهی ستادکل قوا و از مسئولان پشتيبانی جنگ و نماينده ويژه شهيد رجايی، باهنر و مهندس ميرحسين موسوی در بخش صنعت و معدن در جريان حوادث پس از کودتای انتخابات رياست جمهوری سال ٨٨ در تاريخ ٨ تيرماه توسط اطلاعات سپاه احضار و بازداشت شد.
وی پس  ٢ ماه انفرادی با قرار وثيقه آزاد شده و پس از آن در شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب تهران توسط قاضی پيرعباسی به اتهام تبليغ عليه نظام محکوم شد.
معتمد نیا در تاريخ ٢١ مرداد ماه ٩٠ برای سپری کردن دوران محکوميتش روانه زندان اوين شد.
محمدرضا معتمدنیا، که از فروردین ماه امسال در اعتراض به حبس میرحسین موسوی و مهدی کروبی و زهرا رهنورد به مدت  ۴۲ روز  دست به اعتصاب غذا زده بود،پس از دریافت پیام  میر حسین موسوی به اعتصاب غذای خود پایان داد.
آیت الله صانعی نیز در دیدار با خانواده محمدرضا معتمدنیا، با تاکید بر اینکه باید نیروی سلامتیتان را حفظ کنید تا دشمن شاد نشویم، از خانواده  او خواسته بود  هر چه سریعتر از این زندانی سیاسی بخواهند به اعتصاب خود پایان دهد.
معتمد نیا همچنین در نامه ای به رهبری خواستار پذیرش اشتباهات گذشته شده و خطاب به وی نوشته بود:اینک شما بر سر یک دوراهی تاریخی قرار دارید، یک راه همسویی با اراده ملت و احترام به حق انتهاب آزادانه آنان بر سرنوشتشان است و انتخاب دیگر تقابل با ملتی است که طی ۱۵۰ سال گذشته خیزش و انقلاب را در مقابل حاکمیت فردی و تحمیل اراده سلطانی سامان داده و به سرانجام رسانده است؛ فرصت را دریابید چه بسا که در آینده با الزام ها روبرو شوید نه با انتخاب ها.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر