به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ خرداد ۱۴, یکشنبه

ما رکورد زدیم

ندای سبز آزادی

سخنرانی سید حسن خمینی در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی چندین بار توسط حامیان آیت الله خامنه ای مختل و قطع شد.دو سال پیش  نیز جوانان هوادار رهبر جمهوری اسلامی به سردادن شعارهایی علیه سید حسن خمینی پرداختند و همچنین محموداحمدی نژاد با طولانی کردن سخنان خود کوشید مانع از سخنرانی حسن خمینی شود. هواداران رهبر جمهوری اسلامی از حمایت های سید حسن خمینی و اعضای بیت امام از میرحسین موسوی و اصلاح طلبان خشمگین هستند. اخلال در سخنرانی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی امسال نیز تکرار شد. با این تفاوت که بر خلاف سال گذشته که......................



سخنرانی سید حسن خمینی در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی چندین بار توسط حامیان آیت الله خامنه ای مختل و قطع شد.دو سال پیش  نیز جوانان هوادار رهبر جمهوری اسلامی به سردادن شعارهایی علیه سید حسن خمینی پرداختند و همچنین محموداحمدی نژاد با طولانی کردن سخنان خود کوشید مانع از سخنرانی حسن خمینی شود.
هواداران رهبر جمهوری اسلامی از حمایت های سید حسن خمینی و اعضای بیت امام از میرحسین موسوی و اصلاح طلبان خشمگین هستند.
اخلال در سخنرانی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی امسال نیز تکرار شد. با این تفاوت که بر خلاف سال گذشته که اختلافات میان احمدی نژاد و خامنه ای علنی نشده بود، امسال هواداران رهبر علاوه بر حسن خمینی، سخنرانی احمدی نژاد را هم مختل کردند.
براساس گزارش ایسنا در حین سخنرانی سیدحسن خمینی، لباس شخصی های حامی رهبری بارها شعارهایی از قبیل "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند" و "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" سر دادند و سخنرانی نوه آیت الله خمینی چندین بار به همین دلیل قطع شد.
حجم شعارها البته به مانند دو سال گذشته نبود که باعث نیمه کاره ماندن سخنرانی سید حسن خمینی شود.
سید حسن خمینی در سخنرانی خود وی با طرح این پرسش که "چرا باید حکومت به دست صالحان برسد؟" گفت: "مستضعف" یکی از واژه‌‌های هویت‌دار در فرهنگ سیاسی ماست و مستضعف یعنی کسی که دچار ضعف شده و جامعه موظف است به او یاری برساند. استضعاف تنها یک واژه در حوزه اقتصادی نیست بلکه در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و تربیتی نیز معنا دارد. بنابراین در فرهنگ دینی این صالحانند که باید تلاش کنند تا استضعاف ریشه‌کن شود و جامعه باید مشکلات پیش آمده را برطرف کند و این با حضور صالحان در مسند حکومت امکان‌پذیر است.
از سوی دیگر، سخنرانی احمدی نژاد که دیشب در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شده بود نیز مانند سال گذشته به صورت زنده و مستقیم پخش نشد.
خبرآنلاین گزارش داد که احمدی نژاد در طول سخنرانی‌اش بارها اشاراتی با دستانش داشت و  همچون سال گذشته خطاب به کسی که مشخص نبود کیست، گفت: مخلص شما هم هستم، دو سه دقیقه دیگر می‌رسم و بعد نوبت شماست.
به گزارش خبر آنلاین جملات احمدی نژاد  تمام نشده بود که بار دیگر فریادهای حاضران بلند شد که شعار می‌دادند «این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده». شعارها آنقدر تکرار شد که صداوسیما صدای محیط را قطع کرد. به گونه‌ای که فقط صدای احمدی‌نژاد از رسانه ملی پخش می‌شد.
رهبری نیز امروز در سخنان خود در مراسم ۱۴ خرداد گفت:ما رکورد زدیم ما پیشرف کردیم.اگر دل خودمان را به انچه به دست اوریدم خوش کنیم به عقب پرتاب خواهیم شد.اگر مسئولان کشور دچار خود محوری و تکبر شویم و دچار خود شگفتی شویم تو دهنی خواهیم خورد.
وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های مراکز رسمی علمی دنیا، رشد علمی کشور ایران ۱۱ برابر رشد متوسط دنیا است و در سال ۲۰۱۱ نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است و رتبه علمی ایران در برخی از حوزه‌ها مانند هسته‌یی، نانو، هوافضا و زیست‌فناوری بسیار درخشان است که در دنیا به شکل معدودی وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر