به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اسفند ۲۰, یکشنبه

خودكشي پناهجوي 28 ساله ايراني در آلمان

یک پناه‌جوی 28 ساله ایرانی که نزدیک به 20 ماه در کمپی در آلمان ‌منتظر دریافت پاسخ بود، پس از دريافت جواب منفي روز پنجشنبه 17 اسفند ماه، با خوردن قرص خودكشي كرد. این پناه‌جوی ایرانی در کمپ(هايم) شهر هوف ايالت بايرن (HOF,Bayern) به سر می‌برد. بنا به اخبار رسیده به جرس، "حامد سماعی" که درخواست پناهندگی‌اش سه ماه قبل از طرف اداره امور پناهندگی رد شده بوده است، در روزهای اخیر به دلیل شرایط بد زندگی و مشکلات پناه‌جویی به شدت دچار افسرد‌گی بوده است. مطابق اطلاعاتی که تاکنون مشخص شده است، وی بامداد روز هفتم ماه مارس با خوردن قرص در اتاقش در یک هایم (خوابگاه) پناهندگی در شهر کوچک "هوف- Hof" اقدام به خودکشی کرده است. نیروهای امدادی که ساعت هشت صبح به.................


 یک پناه‌جوی 28 ساله ایرانی که نزدیک به 20 ماه در کمپی در آلمان ‌منتظر دریافت پاسخ بود، پس از دريافت جواب منفي روز پنجشنبه 17 اسفند ماه، با خوردن قرص خودكشي كرد. این پناه‌جوی ایرانی در کمپ(هايم) شهر هوف ايالت بايرن (HOF,Bayern) به سر می‌برد.

بنا به اخبار رسیده به جرس، "حامد سماعی" که درخواست پناهندگی‌اش سه ماه قبل از طرف اداره امور پناهندگی رد شده بوده است، در روزهای اخیر به دلیل شرایط بد زندگی و مشکلات پناه‌جویی به شدت دچار افسرد‌گی بوده است.

مطابق اطلاعاتی که تاکنون مشخص شده است، وی بامداد روز هفتم ماه مارس با خوردن قرص در اتاقش در یک هایم (خوابگاه) پناهندگی در شهر کوچک "هوف- Hof" اقدام به خودکشی کرده است. نیروهای امدادی که ساعت هشت صبح به محل رسیده اند ساعت مرگ او را 6 تا 7 ساعت قبل اعلام کرده‌اند.

اين دومين خودكشي پناهجويان در ايالت بايرن در يك سال گذشته است. "محمد رهسپار" هشتم بهمن ماه سال گذشته، در کمپ شهر ورتسبورگ ايالت بايرن خود را حلق‌آویز کرد.

همچنين در نهم اکتبر ۲۰۱۲ "فراد آقایف" پناهجوي 26 ساله از کشور آذربایجان در شهر آشفن بورگ ( Aschaffenburg) ایالت بایرن آلمان دست به خود کشی زد.

بسیاری از پناه‌جویان در آلمان علي الخصوص ايالت بايرن نسبت به شرایط‌شان در كمپ هاي پناهندگي اعتراض دارند. پناه‌جویان اعتقاد دارند دولت بايرن فشار‌های اجتماعی و محدودیت‌ها را چنان افزایش می‌دهد که خود پناه‌جویان از ماندن منصرف شوند.

رسیدگی به درخواست پناهندگی در بايرن بسیار طولانی است به گفته پناهجويان ايالت بايرن يكي از بدنام ترین ايالت هاي آلمان در امر پناهندگی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر