به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اسفند ۱۵, سه‌شنبه

آقای خامنه ای مردم قیم نمی خواهند

 جرس

زندانی سیاسی محمدرضا معتمدنیا، عضو فعال ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، در نامه ای دیگر خطاب به رهبر جمهوری اسلامی، خطاب به وی هشدار می دهد: "جناب آقای خامنه ای ؛ به یاد دارید که شاه نسبت به افکار عمومی بی تفاوت بود. می‌گفت همین است که هست، هر..........................



زندانی سیاسی محمدرضا معتمدنیا، عضو فعال ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، در نامه ای دیگر خطاب به رهبر جمهوری اسلامی، خطاب به وی هشدار می دهد: "جناب آقای خامنه ای ؛ به یاد دارید که شاه نسبت به افکار عمومی بی تفاوت بود. می‌گفت همین است که هست، هر کس دوست ندارد مرزهای کشور باز است. می‌تواند برود. دلتان را به این راهپیمایی های ساختگی و فرمایشی 22 بهمن و 9 دی و غیره خوش نکنید. مردم را آزاد بگذارید تا نشانتان دهند حضوریعنی چه. عواملتان را به میان توده های مردمی بفرستید تا میزان واقعی محبوبیتان وبلائی راکه برسرنظام آورده اید بر شما روشن شود."

به گزارش جرس، این فعال جنبش سبز در نامه خود خطاب به رهبر جمهوری اسلامی، به وی خاطرنشان می کند:
"بس کنید به این خودکامگی وبی قانونی که کشور و نظام را به ورطه انحطاط کشیده ؛ درمحبوس نگه داشتن جناب آقای مهندس موسوی و همسر دانشمند و شجاعش سرکارخانم زهرا رهنورد و جناب کروبی و سایر فرزندان شجاع این آب وخاک که بعلت ابرازعقیده در زندانند، به غیر از فضاحت هیچ دستاوردی نخواهد داشت. آقای خامنه ای مردم قیم نمی خواهند،بگذارید مردم نمایندگان مجلسین و ریاست جمهور را خود انتخاب کنند."

محمدرضا معتمدنیا در اردیبهشت ماه 91 نیز در نامه ای خطاب به آقای خامنه‌ای نوشته بود" "شجاعت داشته باشید و خواست ملت را بپذیرید. اینک شما بر سر یک دوراهی تاریخی قرار دارید، یک راه همسویی با اراده ملت و احترام به حق انتخاب آزادانه آنان بر سرنوشتشان است."

متن نامه اسفند ماه 91 محمدرضا معتمدنیا خطاب به رهبر جمهوری اسلامی به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاء لِلّهِ وَ لَوْ عَلَى أَنفُسِکُمْ أَوِ الْوَالِدَیْنِ وَ الأَقْرَبِینَ .اى کسانى که ایمان آورده‏اید به عدالت پیوسته قیام کنید و براى خدا گواهى دهید هر چند به زیان خودتان یا پدر و مادر و خویشاوندانتان باشد .

آقای خامنه ای
نمیخواستم دیگردست بقلم شوم وضعیت خطرناکی که شماو ناکثین - قاسطین - مارقین ؛به روز نظام وایران عزیز ومردم نجیب وخوب این سامان ونخبه هایش آورده ومی آورید مرامجددا مجبور به نقد وهشدارکرد. اگرچه هیچ نوع انتقادی را نمی‌پذیرید وبرای فرار از نقد و انتقاد آن را به نوع دشمنی، غرض ورزی و یا کج فهمی منتقد حمل کرده ومی‌کنید . (البته بلائی راکه برسردین خدا آورده اید نقد نخواهم کرد چه خدا خود از دینش محافظت خواهد کرد) هرچندکه بنا به فرمایش معصوم : بَیْنَکُمْ وَ بَیْنَ الْمَوْعِظَةِ حِجَابٌ مِنَ الْغِرَّة» میان شما و پند، حجاب و پرده‏اى از غرور افکنده شده است.

جناب آقای خامنه ای شما در سال 88 خوب میدانستید که حق باکیست وجناب آقای مهندس میرحسین موسوی چه میگوید چون آمراین پروژه خودشما بودید هرچند رعایایتان مرتب ضمن محکوم کردن وحمله های ناجوانمردانه وبرخلاف شرع وعرف برنخست وزیرمظلوم حضرت امام ؛ ایشان ودیگرمعترضین راعامل وحقوق بگیران بیگانگان خوانده وبه ظاهرمعتقدبودیدکه دستشان ازهرگونه مدرک دال برتقلب خالی است چون بقول آقای سعیدی انتخابات مهندسی شده انجام شده بود ولی دم خروس بیرون بود.

خوب آقای خامنه ای شما باهمکاری ناکثین - قاسطین - مارقین بازیرپاگذاشتن حق بااستفاده ازتمام امکانات شرعی وغیرشرعی وعرفی وغیرعرفی درسال 88محمود را برتخت ریاست جمهوری نشاندید؟! حضرت آیت الله بینی وبین الله بفرمائید شما دروضعیت فعلی مملکت مقصرومسئول نیستید ؟! جناب آقای خامنه ای انتخاب روسای قوه قضائیه ومجریه ومقننه که دست پخت شماست ورود وکیل الدوله های مجلس خبرگان وشورای اسلامی به مجلس باتائید وانتخاب شماست!اعزل ونصب معاونان ومدیران هم که موردتائید جنابعالی ویامنصوبینتان میباشد ؟! باز هم میفرمائید در این وضعیت مردم وکشوردخیل نبوده اید؟؟!!.

قاسطین - مارقین شمارامعصوم ویا درردیف معصوم وگاها فراترازمعصوم مینامند سکوت شما تائیدیست برفرمایش مولای متقیان (علیه السلام) : اَجْهَلُ الناسِ اَلْمُغتَرُّ بقولِ مادحٍ مُتَملِّقٍ یُحَسِّنُ لَهُ القبیحَ و یُبَغِّضُ الیه النّصیحَ ؛نادان ترین مردم کسی است که فریب ستایشگر چاپلوس را بخورد، ثناگری که زشت را در نظر او زیبا جلوه می دهد و خوبی را در نظر او منفور می سازد.
آقای خامنه ای، شاه و رژیم سلطنتی اش چند اشتباه بزرگ مرتکب شدند و شما تکرارکننده همان اشتباهات هستید. پس شک نکنید که دیر یا زود به همان سر نوشت دچار خواهید شد انقلاب متعلق به شما نیست که به این ارزانی درمعرض نابودی قرارداده اید.

جناب آقای خامنه ای ؛ به یاد دارید که شاه نسبت به افکار عمومی بی تفاوت بود. می‌گفت همین است که هست، هر کس دوست ندارد مرزهای کشور باز است. می‌تواند برود. دلتان را به این راهپیمایی های ساختگی و فرمایشی 22 بهمن و 9 دی و غیره خوش نکنید. مردم را آزاد بگذارید تا نشانتان دهند حضوریعنی چه. عواملتان را به میان توده های مردمی بفرستید تا میزان واقعی محبوبیتان وبلائی راکه برسرنظام آورده اید بر شما روشن شود .

جناب آقای خامنه ای ؛ شاه روی نیروی نظامی وانتظامی و اطلاعاتی اش خیلی حساب باز کرده بود. یادتان که نرفته ؟! بیادآورید سال 55 و 56 را که اوج اقتدار رژیم سلطنتی بود. پرواز مگس روی هوا از دید ساواک پنهان نبود. سال هجری را به شاهنشاهی تبدیل کرد. اما خود شما باور می‌کردید یک سال بعد، یعنی در سال 57 رژیمی با آن اقتدار باآن وضع مفتضح فرو ریزد!؟

جناب آقای خامنه ای ؛ میدانید که تمام افسران ارشد شاه در اواخر سلطنت شاه کاسب شده ومشغول تجارت و بیزینس بودند درنتیجه زمانی که شاه نیازشان داشت ازآنهاخبری نبود پشت او را خالی کرده و به سرمایه شان چسبیده بودند. یعنی همان مرضی که اکنون فرمانده هان واطرافیان وچاپلوسانتان به آن دچارشده اند؟!. توصیه می‌کنم خیلی روی آن ها حساب باز نکنید. شعار «جانم فدای رهبر» تا وقتی هست که سرمایه هایشان در خطر نباشدوگرنه .....؟!.

جناب آقای خامنه ای، اشتباه دیگر شاه این بود که خود را عقل کل می‌پنداشت. در همه‌ی زمینه های مملکتی اظهار نظر می‌کرد و فصل الخطاب شده بود. از سیاست خارجی گرفته تا اقتصاد و کشاورزی وغیره و غیره. یعنی همان کاری که شما فراتر از آنرا داریدانجام میدهید. همین وضعیت باعث شده بود که شاه در همه ی امور اجرایی مملکت دخالت کند. به جای این که شاه باشد، خود را در حد وزیر و معاون وزیر و مدیر کل پایین آورده بود. حتی رییس دانشگاه و استاندار و شهردار انتخاب می‌کرد. در نتیجه این شد که مردم همه‌ی مشکلات را از چشم او دیدند و فریاد مرگ بر شاه سردادند. چون واضح بود که او سر چشمه ی همه‌‌ی فسادها و مشکلات است. درست مثل شما که به جای این که آن بالا بنشینید و رهبر باشید، خود را درگیر کارهای اجرایی که برای اجرایش مسئول وجوددارد ؛ کرده‌اید. به جای رییس جمهور در جلسه هیئت دولت می نشینید و به جای نمایندگان مردم در مجلس تصمیم می‌گیرید و امر و نهی و عزل و نصب می‌کنید. پس حق دارند مردم که کاسه کوزه‌ی همه‌ی گرانی ها و نا امنی ها و اختلاس ها و دزدی ها و بی کفایتی ها را سر شما بشکنند. به جای این که رهبر باشید، قداست خود را سپر بلای ندانم کاری های اطرافیان بی کفایتتان کرده اید. وقتی سیاستمداری راکه موردتائیدحضرت امام بوده ودررسیدن شمابه این مقام ازهیچ کوششی دریغ نکرددراین پنجاه سال درحادترین لحظه هاشماررایاری کرد ؛ شماایشان رادرمقابل به محموداحمدی نژادفروختید وفرمودید :نظر من به نظر آقای رئیس جمهور نزدیک تر است ؟! درحقیقت تمام مسئولیتهای این وضعیت اسفباری راکه درکشوربعلت بی لیاقتیها بوجودآمده پذیرفتی بدون عذرخواهی ازمردمی که به شما اطمینان کردند؛ تا شما باشید به خاطر کینه توزی شخصی تان با جناب آقای مهندس موسوی ( همان کسی که امام فرمود: مخالفان ایشان حتی توانایی اداره‌ یک نانوایی راهم ندارند) این گونه دستتان را به خون مردم آلوده نکنید و مملکت را به دست عنصرانی چون احمدخاتمی ؛ جنتی ومصباح وحدادعادل وطائب و..... راکه بقول حضرت امام عرضه ولیاقت اداره یک نانوائی را هم ندارند، نسپارید.

جناب آقای خامنه ای ، فرعون‌ها و نمرودها به خاطر غرورشان از خدا دور شدند و به سرنوشت ‏شومی که عبرت برای همگان شد، گرفتار گشتند. این سرنوشت همه‌ی دیکتاتورهاست که نه از نصایح خیرخواهان پند می‌گیرند و نه از سرنوشت سایر دیکتاتورها و مستبدین.

جناب آقای خامنه ای بس کنید به این خودکامگی وبی قانونی که کشورونظام مقدس جمهوری اسلامی رابورطه انحطاط کشیده ؛ درمحبوس نگه داشتن جناب آقای مهندس موسوی وهمسردانشمند وشجاعش سرکارخانم زهرارهنورد وجناب کروبی وسایرفرزندان شجاع این آب وخاک که بعلت ابرازعقیده درزندانند بغیرازفضاحت هیچ دستاوردی نخواهد داشت. آقای خامنه ای دلسوزان و معتقدان به نظام اسلامی را تا راه بازگشت بسته نشده به صحنه سیاست و مدیریت جامعه باز گردانید .آقای خامنه ای مردم قیم نمی خواهند،بگذارید مردم نمایندگان مجلسین و ریاست جمهور را خود انتخاب کنند.

جناب آقای خامنه ای، نگران اینکه چه بلائی برسرم خواهد آمد نیستم وبرایم مهم نیست ،می‌دانم صدای من از لابلای پرده های ضخیم کاختان شایدبه گوشتان نرسد، اما باز می‌نویسم ومظلومیت نظام وفرزندان پاک کشورم را گوشزد خواهم کرد تا ادای دین وتکلیف کرده باشم.

هرچندکه بنابه فرمایش مولایمان : مستى غفلت و فریب، دیرتر از مستی مسکرات زایل می شود.

محمدرضامعتمدنیا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر