به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۲ فروردین ۱۰, شنبه

آماده باش واحدهای موشکی کره شمالی برای حمله به خاک آمریکا

واحدهای موشکی کره شمالی برای حمله به خاک آمریکا به حالت آماده باش درآمده اند. روز جمعه، ۹ فروردین (۲۹ مارس)، تلویزیون دولتی کره شمالی گزارش کرد که کیم جونگ اون، رهبر آن کشور، به واحدهای موشکی خود دستور داده است به منظور حمله به خاک و منافع ایالات متحده و کره جنوبی به حالت آماده‌باش کامل درآیند. براساس این گزارش، دستور آماده‌باش واحدهای موشکی جهت حمله به آمریکا در جریان جلسه رهبر کره شمالی و فرماندهان ارتش آن کشور اعلام شد. ظاهرا این جلسه شبانه چند ساعت پس از آن برگزار شد که یک فروند هواپیمای رادار گریز آمریکایی از نوع بی-۵۲ با قابلیت حمل بمب.................



واحدهای موشکی کره شمالی برای حمله به خاک آمریکا به حالت آماده باش درآمده اند.
روز جمعه، ۹ فروردین (۲۹ مارس)، تلویزیون دولتی کره شمالی گزارش کرد که کیم جونگ اون، رهبر آن کشور، به واحدهای موشکی خود دستور داده است به منظور حمله به خاک و منافع ایالات متحده و کره جنوبی به حالت آماده‌باش کامل درآیند.
براساس این گزارش، دستور آماده‌باش واحدهای موشکی جهت حمله به آمریکا در جریان جلسه رهبر کره شمالی و فرماندهان ارتش آن کشور اعلام شد. ظاهرا این جلسه شبانه چند ساعت پس از آن برگزار شد که یک فروند هواپیمای رادار گریز آمریکایی از نوع بی-۵۲ با قابلیت حمل بمب اتمی، بر فراز خاک کره جنوبی به پرواز درآمد.
به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، در دستور کیم جونگ اون آمده است که در صورت بروز “هرگونه اقدام تحریک آمیز” از سوی ایالات متحده، نیروهای کره شمالی باید “بی‌رحمانه به خاک اصلی ایالات متحده و پایگاه های نظامی آن کشور در اقیانوس آرام، از جمله هاوایی و گوام، و کره جنوبی حمله و آنها را نابود کنند.”
رهبر کره شمالی افزوده است که “زمان تصفیه حساب نهایی با امپریالیست‌های آمریکایی فرا رسیده” و گفته است که پرواز هواپیمای بی-۵۲ بر فراز خاک کره جنوبی “از حد نمایش قدرت فراتر رفت و به منزله آن است که آمریکایی‌ها برای آغاز جنگ هسته‌ای به هر قیمتی که تمام شود، آمادگی دارند.”
همزمان با انتشار خبر دستور کیم جونگ اون، کارشناسان نظامی در کره جنوبی که تحرکات مرزی در کره شمالی را زیر نظر دارند، گزارش کردند که در روزهای اخیر، شاهد جابجایی و اعزام نیروهای تازه نفس به این مناطق بوده اند.
وزارت دفاع کره جنوبی از تایید یا تکذیب این گزارش ها خودداری ورزیده و گفته است که ارتش‌های کره جنوبی و آمریکا فقط “مراکز استراتژیک” کره شمالی را زیر نظر دارند و در این زمینه نیز اظهار نظری نمی‌کنند.
پرواز هواپیمای بی-۵۲ بر فراز خاک کره جنوبی بخشی از مانور مشترک ایالات متحده و کره جنوبی بوده و در حالی به اجرا گذاشت شد که مقامات کره شمالی اجرای این مانوور مشترک را هدف حملات لفظی شدید قرار داده و ایالات متحده و کره جنوبی را به واکنش شدید نظامی تهدید کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر