به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه

شکایت سیزده بازیگر زن از فرج الله سلحشور

به دنبال توهین های فرج الله سلحشور به سینماگران و هنرمندان کشور، سیزده بازیگر زن از وی شکایت کرده اند. منصوری قاضی شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرد: «۱۳ نفر از بازیگران زن سینمای ایران در رابطه با گفته های فرج الله سلحشور از وی در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده‌اند. همچنین یک نویسنده مشهدی هم در مورد فیلمنامه یوسف پیامبر از فرج الله سلحشور شکایت کرده و گفته سلحشور فیلمنامه اش را از وی سرقت کرده که پرونده در حال بررسی است.» به گزارش کلمه، سلحشور که بیشترین شهرتش را به واسطه ساخت سریال «یوسف پیامبر» با حمایت چندین میلیارد تومانی از بودجه ملی...................



به دنبال توهین های فرج الله سلحشور به سینماگران و هنرمندان کشور، سیزده بازیگر زن از وی شکایت کرده اند.
منصوری قاضی شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرد: «۱۳ نفر از بازیگران زن سینمای ایران در رابطه با گفته های فرج الله سلحشور از وی در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده‌اند. همچنین یک نویسنده مشهدی هم در مورد فیلمنامه یوسف پیامبر از فرج الله سلحشور شکایت کرده و گفته سلحشور فیلمنامه اش را از وی سرقت کرده که پرونده در حال بررسی است.»
به گزارش کلمه، سلحشور که بیشترین شهرتش را به واسطه ساخت سریال «یوسف پیامبر» با حمایت چندین میلیارد تومانی از بودجه ملی کسب کرده، در با انتشار یادداشتی با عنوان «دریدگی در سینما» نسبت به سیاست های مسوولان فرهنگی در سی سال گذشته انتقاد کرده و در حملاتی تند، سینمای ایران به فاحشه خانه تشبیه کرده بود.
همچنین چندی پیش، فرج‌الله سلحشور با اشاره به برخی اخبار درباره حضور آنجلینا جولی هنرپیشه هالیودوی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: «هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد.»
اظهارات سلحشور با واکنش و اعتراض برخی بازیگران همراه شد و سینماگران نسبت به سخنان وی انتقادات شدیدی داشتند.
پگاه آهنگرانی هنرمند جوان کشورمان در یادداشتی با انتقاد به توهین های وی نوشت: نمی‌دانم شما از کجا آمده‌اید؟ نمی‌دانم در انقلاب چه می‌کردید؟ و یا در جبهه بودید یا نبودید؟ فرض بر این است که بودید، چون از اشتلم‌هایتان بر می‌آید که بودید، ولی چرا امثال شما اینقدر هتاک و بی‌ادب از آب در آمده‌اید؟ که امثال ما را بترسانید؟ اگر قصدتان این بوده، باید بگویم که موفق شده‌اید. امثال شما ترسناک هستید و امثال ما می‌ترسیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر