به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

دیدار زهرا رهنورد با مادر، تحت الحفظ ماموران امنیتی

زهرا رهنورد تحت الحفظ ماموران امنیتی به دیدار مادرش رفت. به گزارش کلمه، در این دیدار که سه هفته پس از آخرین ملاقات احترام سادات نواب صفوی با دخترش انجام می گیرد، باز هم میرحسین موسوی همراه همسرش نبود. با وجود گذشت بیش از دو ماه از درگذشت مرحوم صادق کاظمی، پدر زهرا رهنورد، ماموران امنیتی همچنان از دیدار و عرض تسلیت میرحسین به مادر همسرش ممانعت.....................



زهرا رهنورد تحت الحفظ ماموران امنیتی به دیدار مادرش رفت.
به گزارش کلمه، در این دیدار که سه هفته پس از آخرین ملاقات احترام سادات نواب صفوی با دخترش انجام می گیرد، باز هم میرحسین موسوی همراه همسرش نبود.
با وجود گذشت بیش از دو ماه از درگذشت مرحوم صادق کاظمی، پدر زهرا رهنورد، ماموران امنیتی همچنان از دیدار و عرض تسلیت میرحسین به مادر همسرش ممانعت می کنند.
این در حالی است که بی خبری دختران موسوی و محرومیت مطلق آنها از دیدار و تماس تلفنی با پدر و مادرشان همچنان ادامه دارد و نزدیک به ۱۱۰ روز است که ماموران از ملاقات دختران با موسوی و رهنورد جلوگیری کرده اند.
همچنین بیش از یک ماه است که دختران موسوی به طور مطلق از وضعیت پدر و مادر خود بی خبرند و هیچ تماسی با آنها نداشته اند. آخرین خبر مربوط به تلفنی است که آنها در روز دهم بهمن با کوکب موسوی داشته و گفته اند ماموران اجازه تماس با زهرا و نرگس را نمی دهند. کوکب موسوی از یک ماه قبل و زهرا و نرگس، دو دختر دیگر موسوی و رهنورد، از دو ماه قبل از تماس تلفنی محروم اند و حتی به آنها گفته نشده که پس از این چه زمانی اجازه تماس تلفنی خواهند یافت.
پدر زهرا رهنورد نهم دی ماه گذشته، پس از مدت ها بیماری و در حالی که از همراهی دخترش در آخرین روزهای عمر محروم بود، درگذشت. خانم رهنورد در دو ماهی که از فوت پدر می گذرد، چند بار اجازه یافته است تحت الحفظ ماموران امنیتی به دیدار مادرش، احترام سادات نواب صفوی، برود. وی روز سه شنبه ۲۶ دی ماه در گفت و گوی تلفنی با مادرش، تایید کرده بود که ماموران اجازه نمی دهند هیچ گونه تماس تلفنی بین او و میرحسین با دخترانشان برقرار شود.
این ۱۰۰ روز بی خبری، با فشارهای مضاعفی بر دختران موسوی همراه بوده است. از تماس تلفنی تهدیدآمیز در ماه آبان با زهرا موسوی که به ممنوع الملاقات شدن وی تاکنون انجامیده است، تا درگذشت پدربزرگ و محدودیت هایی که برای مراسم های آن مرحوم تعیین و تحمیل شد، و بازداشت چند ساعته نرگس و زهرا موسوی همراه با حمله به خانه آنها، بازجویی از آنها و احضار هر سه دختر به دادسرا.
تنها جرم دختران موسوی این بود که همراه با فرزندان کروبی، درباره وضعیت والدین محصور خود اطلاع رسانی کردند و حاضر نشدند درباره آزارها و فشارهای ماموران حکومتی علیه این زندانیان بی گناه سکوت کنند.
پس از ۲۵ ماه حبس خانگی موسوی و کروبی، حاکمیت هنوز نه جرات کرده به محاکمه علنی و عادلانه رهبران جنبش سبز تن دهد، نه حاضر شده حق قانونی و شرعی آنها برای آزادی از حبس خانگی غیرقانونی را بپذیرد و نه حتی ابتدایی ترین الزامات حقوقی و بدیهی ترین حقوق یک زندانی را درباره آنها مراعات می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر