به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ اسفند ۱۵, سه‌شنبه

لغو مجدد کنسرت موسیقی در بوشهر

در ادامه اعمال محدودیت ها برای فعالیت های فرهنگی، به دلیل برخی مخالفت ها، محل برگزاری كنسرت و جشنواره "ورزش و تفریح" بوشهر تعطیل و برنامه های آن تا اطلاع ثانوی لغو شد. به گزارش سایت «خلیج فارس»؛ بعد از ظهر روز دوشنبه و در دومین روز آئین های بزرگداشت 18 اسفند روز بوشهر، به دلیل برخی مخالفت ها، آموزش و....................


 
  در ادامه اعمال محدودیت ها برای فعالیت های فرهنگی، به دلیل برخی مخالفت ها، محل برگزاری كنسرت و جشنواره "ورزش و تفریح" بوشهر تعطیل و برنامه های آن تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش سایت «خلیج فارس»؛ بعد از ظهر روز دوشنبه و در دومین روز آئین های بزرگداشت 18 اسفند روز بوشهر، به دلیل برخی مخالفت ها، آموزش و پرورش استان درب مجتمع خود را كه محل برگزاری كنسرت شبانه و جشنواره "ورزش و تفریح" بود، بست و شهروندان را پشت آن نگاه داشت.

شب گذشته این جشنواره در مجتمع ورزشی آزادگان در ساحل بوشهر آغاز شده بود؛ ضمن اینكه در كنار نمایشگاه عكس محسن كیانپور، آثار گرافیكی دانشجویان دانشكده الزهرا بوشهر، غرفه هایی با موضوع ورزش های همگانی و تخصصی برای استفاده شهروندان فراهم شده بود.

همچنین پس از مدتها، دیشب گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان در قالب این جشنواره در زادگاه خود به اجرای برنامه پرداخت كه بدون حاشیه خاصی پایان یافته بود.

اما از صبح امروز زمزمه هایی درباره مخالفت برخی با برگزاری كنسرت موسیقی در این جشنواره شنیده شد تا اینكه بعد از ظهر دوشنبه، آموزش و پرورش بوشهر سالن خود را قفل كرد و عملا باعث لغو كنسرت و برنامه های جنبی آن شد.

این اتفاق در شرایطی می باشد كه یكی از مسئولان دبیرخانه بزرگداشت 18 اسفند روز بوشهر می گویند: با اداره كل آموزش و پرورش استان برای برپایی غرفه های جشنواره ورزش و تفریح به همراه برگزاری كنسرت با حضور هنرمندان بوشهری توافق شده بود.

از طرفی مسئول یكی از مراكز خیریه كه در این جشنواره غرفه داشت و تولیدات مددجویان خود را عرضه می كرد، به «خلیج فارس» گفت: اگر قرار بر لغو كنسرت گروه لیان است، چرا اجازه نمی دهند غرفه های دیگر به همراه نمایشگاههای گرافیك و عكس در این محل فعال باشد؟

گفتنی است دوره های گذشته جشنواره ورزش و تفریح در ساحل بوشهر برگزار می شد، اما امسال مسئولان دبیرخانه بزرگداشت روز بوشهر برای كاهش مشكلات ناشی از تغییر شرایط جوی، محل جشنواره را به مجتمع ورزشی آزادگان انتقال دادند.

مخالفت با حضور فاطمه معتمد آریا در بوشهر
از طرفی با حضور هنرمند مردمی، خانم «فاطمه معتمد آریا» در بوشهر و برگزاری نشست با فیلم سازان این شهر مخالفت هایی صورت گرفته است.

طبق برنامه قرار بود وی پنج شنبه و جمعه 17 و 18 اسفند در سینما بهمن میهمان جلسه فیلمسازان بوشهری باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر