به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

اسامي 175 نماينده هتاك را منتشر كنيد

علی شکوری راد
نامه منتسب به 175 نفر از نمايندگان مجلس كه در پايان جلسه علني قرائت شده است بيش از هر چيز نشان دهنده آن است كه امضا كنندگان بجاي آنكه وكيل ملت باشند وكيل الدوله هستند. از كساني كه مدعي نمايندگي مردم هستند و بجاي امضاي نامه براي محاكمه فاسدان بزرگ اقتصادي در دولت و اعتراض به قانون شكني هاي مكرر دولت و تحقير مجلس كه گزارش تحقيق و تفحصش در ماجراي كهريزك و كوي دانشگاه عملا به مصرف كاغذ باطله رسيده است و نيز بجاي دفاع از حقوق قانوني ملت كه با حضور ميليوني در خيابانها، فقط پرسيده اند "رأي من كو" و داغ و درفش پاسخ گرفته اند، بجان ملت و رهبران حركت اعتراضي آنان افتاده اند انتظاري......
نامه منتسب به 175 نفر از نمايندگان مجلس كه در پايان جلسه علني قرائت شده است بيش از هر چيز نشان دهنده آن است كه امضا كنندگان بجاي آنكه وكيل ملت باشند وكيل الدوله هستند. از كساني كه مدعي نمايندگي مردم هستند و بجاي امضاي نامه براي محاكمه فاسدان بزرگ اقتصادي در دولت و اعتراض به قانون شكني هاي مكرر دولت و تحقير مجلس كه گزارش تحقيق و تفحصش در ماجراي كهريزك و كوي دانشگاه عملا به مصرف كاغذ باطله رسيده است و نيز بجاي دفاع از حقوق قانوني ملت كه با حضور ميليوني در خيابانها، فقط پرسيده اند "رأي من كو" و داغ و درفش پاسخ گرفته اند، بجان ملت و رهبران حركت اعتراضي آنان افتاده اند انتظاري نيست چرا كه آنان نماينده واقعي مردم نيستند. با اين حال از كساني كه تخلف و تقلب را در انتخابات سال گذشته انكار مي كنند بعيد نيست كه در احراز هويت يا شمارش تعداد امضاهاي واقعي در پاي نامه مذكور به ستاد انخابات كشور اقتدا كرده باشند. همچنين چه خوب است مردم اين نمايندگان شجاع! را بشناسند. به همين دليل تقاضا اين است كه اسامي اين 175 نماينده و حوزه انتخابيه انها را منتشر كنند تا ملت از آنها قدر شناسي(!) كنند. اگر هيأت رئيسه مجلس به اين درخواست پاسخ نداد جناب آقاي رسائي كه نامه را تحويل هيأت رئيسه داده است خود شجاعانه به اين كار مبادرت كند.
كاربست عناوين "سران فتنه" و "منافقان جديد" براي رهبراني كه همه چيز خود را وقف دفاع از حقوق مردم كرده اند، مردم آنها را دوست دارند و به آنها اعتماد كرده اند بيش از آنكه از محبوبيت و اعتبار آنان بكاهد افشاگر وكيل الدوله هايي ست كه با استفاده از رانت نظارت استصوابي، غاصبانه بر كرسي نمايندگي ملت تكيه زده اند و نان شبهه دار به خانه برده و پيش زن و فرزند خود مي گذارند. از آنان انتظاري نيست كه رنج هر روزه ملت را ببينند و يا حقوق ملت را استيفا كنند اما اگر قدري دور انديش باشند، بيش از اين خود را در برابر ملت قرار نخواهند داد. چرا كه همواره پيروزي از آن ملت خواهد بود و ملت روزي از آنها حساب پس خواهد كشيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر