به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

جریمه بد‌حجاب ها تا سقف 3/1 ميليون تومان

 منبع:عصر ایران
دادستان عمومي و انقلاب مشهد گفت: با‌نوان بد‌حجاب تا سقف يك ميليون و 300 هزار تومان جريمه مي‌شوند.محمود ذوقي بعداز ظهر امروز در نشست خبري اظهار داشت: بدحجابي به موجب قانون جرم است و مقابله با آن ظرافت خاصي را مي‌طلبد. دادستان مشهد با بيان اينكه برخي اماكن عمومي نيز وجود دارند كه وضعيتشان در اين ارتباط به هم ريخته است، اظهار داشت: در برخي داروخانه‌ها به چشم مي‌خورد كه در قسمت فروش لوازم آرايش بانواني هستند كه حجاب مناسبي نداشته و گويا با آرايش نابجا به ‌نوعي تبليغات آن لوازم را مي‌كنند كه به دليل رعايت حرمت جامعه داروخانه‌داران به نظام پزشكي اطلاع داده شد و قرار شد كه نماينده صنف داروخانه‌داران، اين مستندات را ببينند و به آن افراد تذكر دهند تا اگر رعايت نكردند ضابطين آنها را دستگير كنند. وي ادامه داد: دو هفته از اين ماجرا مي‌گذرد اما هنوز نمايندگان صنف نيامده‌اند و بنا داريم ضابطين و اداره اماكن مراجعه كرده و با افرادي خاطي برخورد قانوني شود؛ اين صرف داروخانه‌ها نبوده و تمام آژانس‌هاي مسافرتي، بنگاه‌هاي املاك و ... را نيز كه وضعيت حجاب زننده داشته باشند، شامل مي‌شود. وي گفت: شعبه ويژه‌اي در يكي از مجتمع‌هاي قضايي ما براي اين منظور ايجاد شده كه پرونده‌هاي بد‌حجابي به آن ارجاع داده مي‌شود. ذوقي با اشاره به اينكه در گذشته مجازات بد‌حجابي 50 هزار تومان جريمه نقدي و دو ماه حبس بوده كه مي‌توانستند با مبلغ كمي حبس را به جريمه نقدي مبدل كنند، گفت: از ابتداي امسال بر اساس تعرفه‌هاي ماده 3 وصول برخي درآمدهاي دولت اين رقم به يك ميليون و 300 هزار تومان افزايش يافت. وي ادامه داد: طي دو هفته گذشته ما چندين مورد جريمه 500 هزار توماني و دو مورد جريمه يك ميليون توماني را در زمينه بد‌حجابي‌ شاهد بوديم.

۲ نظر:

  1. من تعجب می کنم چرا هروقت که می خواهند سرو وضع جامعه را درست کنند به شما بر می خوره؟ می گن زن ها به دو دلیل بد لباس می پوشن.
    1- کاسب هستند و می خواهند مشتری جمع کنند.
    2- توانایی مقابله انسانی و منطقی با مردها را ندارند از این طریق می خواهند از نقطه ضعف مردان سواستفاده کنند. ( لطفا تریپ عقده بازی نزارین. اون آمریکایی هایی که خودشون جاسوس پرورش می دن از این نقطه ضعف مرد ها بسیار استفاده کردن. دیگه این قضیه سواستفاده جنسی مثل روز روشنه)
    حالا شما از کدوم دسته هستید.
    یادم هست که یک مادر شهیدی می گفت پسرم هر وقت یک زنی با حجاب بد جلوت ظاهر شد بدون که داره به انسانیتت بی احترامی می کنه. چون به عنوان یک ارضا کننده بهت نزدیک شده نه یک انسان. شاید چون مادر شهیده داستان ما تو ستاد موسوی نبوده، مادر شهید نیست؟(ای مدعیان دروغین آزادی اندیشه و بیان. سانسور چی ها)

    پاسخحذف
  2. جای امام خالی ببینه خط امامی ها چطور از بی حجابان دفاع می کنند. حالا دیگه پاک دامنی شده تعصب بی جا و خود فروشی و تحریک کردن مردان غریبه عین تقوا و پاک دامنی؟ می گم که اگر موافقید بیایم بانوان محجبه را جریمه کنیم که برای حفظ عصمتشون موجب گرم شدن کره زمین می شن؟

    پاسخحذف