به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

حمله شبانه عوامل ناشناس به دفتر فائزه هاشمی + اطلاعیه دفتر

 منبع: کلمه
در ادامه حملات دامنه دارِ لباس شخصی های حامی دولت و همچنین عوامل نهادهای امنیتی و شبه نظامی به خانواده و نزدیکانِ آیت الله هاشمی رفسنجانی، دفتر فائزه هاشمی مورد حمله و تخریب عوامل ناشناس قرار گرفت.به گزارش منابع نزدیک به خانواده هاشمی، این حمله شامگاه دیشب یا سحرگاه امروز، به فدراسیون اسلامی ورزش زنان [...]در ادامه حملات دامنه دارِ لباس شخصی های حامی دولت و همچنین عوامل نهادهای امنیتی و شبه نظامی به خانواده و نزدیکانِ آیت الله هاشمی رفسنجانی، دفتر فائزه هاشمی مورد حمله و تخریب عوامل ناشناس قرار گرفت.....

در ادامه حملات دامنه دارِ لباس شخصی های حامی دولت و همچنین عوامل نهادهای امنیتی و شبه نظامی به خانواده و نزدیکانِ آیت الله هاشمی رفسنجانی، دفتر فائزه هاشمی مورد حمله و تخریب عوامل ناشناس قرار گرفت.
به گزارش منابع نزدیک به خانواده هاشمی، این حمله شامگاه دیشب یا سحرگاه امروز، به فدراسیون اسلامی ورزش زنان [...]

در ادامه حملات دامنه دارِ لباس شخصی های حامی دولت و همچنین عوامل نهادهای امنیتی و شبه نظامی به خانواده و نزدیکانِ آیت الله هاشمی رفسنجانی، دفتر فائزه هاشمی مورد حمله و تخریب عوامل ناشناس قرار گرفت.
به گزارش منابع نزدیک به خانواده هاشمی، این حمله شامگاه دیشب یا سحرگاه امروز، به فدراسیون اسلامی ورزش زنان صورت گرفته و تخریب زیادی نیز انجام پذیرفته است. در همین حال دفتر فائزه هاشمی رفسنجانی، با صدور اطلاعیه ای، خبر حمله عوامل ناشناس به آن دفتر را تایید کرد و علت این اقدام را، “نه سرقت”، بلکه “ایجاد وحشت و انجام آزار و اذیت” خاطرنشان ساخت.
در همین حال روابط عمومی دفتر فائزه هاشمی رفسنجانی اطلاعیه ای  منتشر کرد که  به شرح زیر می باشد:  “صبح شنبه هشتم خرداد، هنگامی که کارکنان فدراسیون اسلامی ورزش زنان بر سرکار خود حاضر شدند با صحنه غیر منتظره ای روبرو گردیدند: قفل شکستۀ درها، اتاق های بهم ریخته، میزهای زیر و رو شده، اسناد و مدارک بیرون ریخته شده …. همه چیز حاکی از آن بود که عده های با داشتن زمان کافی وخیال راحت از جنبه امنیتی با بازکردن و بعضاً شکستن قفل ها نسبت به بهم ریختن و شکستن وسایل، زیر و رو کردن اوراق اداری نه به قصد سرقت که به قصد ایجاد وحشت و آزار و اذیت اقدام نموده اند.
اقداماتی نظیر جابجایی گاوصندوق و شکستن قفل آن بدون دست زدن به داخل آن، صدمه زدن به پنکه ها، شکستن المنت سماور، ریختن مقادیر زیادی دستمال در توالت و جاگذاشتن رشته کلید های ساخته شده با نام قفل ساز نمی تواند کار سارقانی باشد که از خود با شربت و پرتقال نیز پذیرایی کرده اند .
در این یورش وحشیانه که بیشتر شبیه حمله مغولان به ایران بوده، و نشاندهنده ماهیت عاملان آن است فقط یک مانیتور مستعمل و دو جعبه خاتم( صنایع دستی) و چند کالای کوچک دیگر که احتمالاً برای ردگم کردن بوده است به سرقت رفته است. ”
طی روزهای اخیر، دفتر مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، که آیت الله هاشمی رفسنجانی از موسسان آن بوده و فرزند وی، مهدی نیز، از دست اندرکاران آن می باشد، مورد حملات شبانه لباس شخصی ها قرار گرفته و اسناد آن به سرقت رفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر