به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

بشارت می‌دهم، وعده داده شده توسط انبیا در راه است

 منبع: آفتاب نیوز
محمود احمدی‌نژاد در ادامه سومین سفر استانی هیأت دولت به این استان با حضور در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان کرمان اظهار داشت: غربی‌ها حتی زمانی که فکر می‌کردند انقلاب اسلامی هنوز پا نگرفته است با کمک صدام و سایر قدرت‌های زورگو نتوانستند نسبت به براندازی و تغییر در نظام جمهوری اسلامی اقدامی بکنند چه برسد به امروز که ملت ایران ملتی مقتدر، توانمند و یک‌پارچه است.
وی افزود: اگر همه مستکبران، زورگویان و حتی طاغوت های عالم جمع شوند نمی توانند ملت ایران را منزوی کنند. این حرف هایی هم که آنها درباره انزوای ایران، قطعنامه و تحریم می‌زنند تلاشی برای حفظ خود آنهاست و گرنه ملت ایران بسیاری از امثال این کشورها را منزوی می‌کند. احمدی‌نژاد با بیان اینکه دست‌و پا زدن‌های ملت‌های استکباری برای حفظ موجودیت مستکبرانه آنان است تصریح کرد: به فضل الهی در آینده‌اینزدیک این هیکل زشت و ضد‌بشری استکبار فرو خواهد ریخت. همان‌طور که صدام از بین رفت......محمود احمدی‌نژاد در ادامه سومین سفر استانی هیأت دولت به این استان با حضور در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان کرمان اظهار داشت: غربی‌ها حتی زمانی که فکر می‌کردند

انقلاب اسلامی هنوز پا نگرفته است با کمک صدام و سایر قدرت‌های زورگو نتوانستند نسبت به براندازی و تغییر در نظام جمهوری اسلامی اقدامی بکنند چه برسد به امروز که ملت ایران ملتی مقتدر، توانمند و یک‌پارچه است.

وی افزود: اگر همه مستکبران، زورگویان و حتی طاغوت های عالم جمع شوند نمی توانند ملت ایران را منزوی کنند. این حرف هایی هم که آنها درباره انزوای ایران، قطعنامه و تحریم می‌زنند تلاشی برای حفظ خود آنهاست و گرنه ملت ایران بسیاری از امثال این کشورها را منزوی می‌کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه دست‌و پا زدن‌های ملت‌های استکباری برای حفظ موجودیت مستکبرانه آنان است تصریح کرد: به فضل الهی در آینده‌ای

نزدیک این هیکل زشت و ضد‌بشری استکبار فرو خواهد ریخت. همان‌طور که صدام از بین رفت.

وی ادامه داد: آنها 30 سال پیش صدام را به جان ملت ایران انداختند و با تمام قوا تجهیزش کردند اما بعدها دیدید که برای حفظ خود و هویت استکباری‌شان مجبور شدند به منطقه لشکرکشی کنند و پس از آن حتی صدام را از بین ببرند.

وی با تاکید بر اینکه ملت‌های غربی راهی جز اینکه در کنار ملت‌ها، ملت ایران و در مسیر شهدا، ایثارگران و بزرگان انقلاب قرار گیرند ندارند گفت: اگر آنها این کار را نکنند به فضل الهی به زودی ساحت جهان از وجود مستکبران پاک خواهد شد.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: همه اولیا و انبیا در طول تاریخ

تلاش کردند به اوج قله کمال انسانی دسترسی یابند. آیا در مسیر کمال انسانی برای افراد معمولی مثل بنده بهتر از شهادت راهی وجود دارد. در واقع شهادت برای نیل انسان به اوج قله است و شهدای ما در اوج حیات جاویدان اخروی و جایگاه معنوی در زندگی جاوید هستند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه همه تلاش حیات انسانی در دنیا این است که برای دیگران مفید باشیم گفت: آیا اگر کسی تلاش کرد در جامعه‌ای عدالت برپا کند موفق‌تر است یا کسی که باغی را برای جامعه وقف کرد.

وی گفت: در آن زمان اگر صحبتی از عدالت و پاکی بود افراد تمسخر می‌شدند و اگر صحبت از خداپرستی و عدالت می‌شد به عنوان عنصر عقب‌افتاده معرفی می‌شد. ملت‌ها در آن زمان همه زیر پای استکبارگران و مستکبران بودند و جایی برای عرض اندام انسانیت وجود نداشت. ملت ایران در این بین یک ملت تنها و دست خالی بود.

احمدی‌نژاد گفت: باور از بین بردن ایران تا روز فتح خرمشهر در بین قدرت‌های مستکبر وجود داشت اما آنان پس از فتح خرمشهر فهمیدند که نه تنها نمی‌توانند ملت ایران را از پای درآورند بلکه باید از موجودیت صدام به عنوان پیش فرستاده خود دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدتی که گذشت حتی قبل از پایان جنگ تحمیلی مستکبران فهمیدند که امواج انقلاب از مرزهای ایران و خاورمیانه فراتر رفته و آنچه در خطر است موجودیت و هویت استکبار است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ثمره فداکاری‌های ایثارگران ایران اسلامی جامعه را به نقطه نهایی یعنی برپایی حکومت عدل و داد جهانی خواهد رساند گفت: اگر از آدمی که 80 سال زحمت می‌کشد و عارف می‌شود بپرسید که چه فایده‌ای برای ملت دارد وقتی کلاه خود را قاضی کند قطعا خواهد گرفت که ثمره‌ای برای ملت ندارد اما ما ثمره تلاش مجاهدان و ایثارگران از جان گذشته ایران اسلامی را هم اکنون شاهدیم.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه دنیا به سمت سرعت انتظار و حکومت

جهانی در حال حرکت است عنوان کرد: اتفاقات بزرگی افتاده و اتفاقات بزرگی در راه است و نشانه‌های حرکت دنیا به سمت انتظار و حکومتی جهانی پیدا شده است.

وی ادامه داد: اینکه امروز ایران در جهان عزیز است جای سئوال دارد آیا ما قدرت اقتصادی جهان یا قدرت علمی جهان هستیم؟ امروز ایران یعنی عدالت خواهی، خداپرسی، انقلاب علیه مستکبران، حمایت از مظلومان، احترام و کرامت انسانی برای همه انسان‌ها، بر هم زدن معادلات عالم و در مجموع ایران یعنی پرچم بلند امام عصر(عج). ایران امروز پناهگاه، دژ مستحکم، شاخص، پرچم برافراشته و معیار و راهنما است.

محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز دنیا به سمت ایران به معنای نشانه‌هایی که از آن یاد شد در حال حرکت و همراه و پیرو ملت ایران است اظهار داشت: بشارت می‌دهم به خاطر این ایستادگی‌ها و دلدادگی‌ها به خط ولایت و امامت به زودی زود آینده‌ای درخشان، زیبا و وعده داده شده توسط انبیا در راه است و ذلت و نابودی متعلق به دشمنان خواهد بود.

احمدی‌نژاد با اشاره به جمله

روسای جمهور یکی از کشورهای بزرگ به خود گفت: این رئیس‌جمهور به من می‌گفت که ما حوادث ایران را دنبال و رصد می‌کنیم. در ایران چه خبر است؟ من خطاب به او گفتم چطور؟ او نیز گفت ما حجم طراحی‌ها و توطئه‌های مستکبران را علیه شما می‌بینیم که هر یک از آنها می‌تواند یک ملت را نابود کند اما ملت ایران با یک حرکت این توطئه‌ها را از بین می‌برد.

وی اضافه کرد: من توضیح دادم که در ایران چه خبر است؟ و گفتم ایران پایگاه عدالت، امامت و ولایت است. ملت ایران منتظر است و با عشق امامی زندگی می‌کند که تجلی همه خوبی‌های عالم است و او کسی است که باید به او برسیم، از او پشتیبانی کنیم تا جهان را پر از عدل و عدالت کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه تا تاریخ است شهدا و ایثارگران زنده‌اند و همه بشریت هر چه از اخلاق و سعادت نصیبشان شود از برکت وجود آنان است خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم قله‌ها را فتح کنیم راه همین است و اگر بخواهیم سرافراز زندگی کنیم و ایرانی آباد داشته باشیم ادامه راه انبیا و اولیا الهی ضروری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر