به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

زندانیان سیاسی اوین در حمایت از مجید توکلی دست به اعتصاب غذا زدند

منبع: هم میهن نیوز
جمعی از زندانیان سیاسی زندان اوین در اعتراض به انتقال دوباره مجید توکلی به سلول انفرادی و در راستای اعلام همبستگی با اعتصاب غذای این دانشجوی در بند دست به اعتصاب غذا زدند.یکی از این زندانیان با اعلام این خبر به هم میهن، از رفتار غیر قانونی مسئولین زندان انتقاد کرد و آنها را به تحمل و مدارا با منتقدان دعوت کرد.مجید توکلی دانشجوی معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چهار روز پیش به دلیل اعتراض به زدن چشم بند به زندانیان سیاسی به سلول انفرادی منتقل شد.او توسط نیروهای امنیتی به مدت 20 روز به سلول انفرادی منتقل شده است. بر اساس گزارش رسانه ها دستور انتقال مجید توکلی به سلول انفرادی.........

جمعی از زندانیان سیاسی زندان اوین در اعتراض به انتقال دوباره مجید توکلی به سلول انفرادی و در راستای اعلام همبستگی با اعتصاب غذای این دانشجوی در بند دست به اعتصاب غذا زدند.
یکی از این زندانیان با اعلام این خبر به هم میهن، از رفتار غیر قانونی مسئولین زندان انتقاد کرد و آنها را به تحمل و مدارا با منتقدان دعوت کرد.
مجید توکلی دانشجوی معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری چهار روز پیش به دلیل اعتراض به زدن چشم بند به زندانیان سیاسی به سلول انفرادی منتقل شد.
او توسط نیروهای امنیتی به مدت 20 روز به سلول انفرادی منتقل شده است.
بر اساس گزارش رسانه ها دستور انتقال مجید توکلی به سلول انفرادی توسط دادستانی تهران صادر شده است. بنابر این خبرها مجید توکلی در انتهای هفته گذشته نامه ای تفصیلی پیرامون وضعیت کنونی ایران نوشته است که این مساله باعث واکنش شدید ماموران امنیتی شده است. ماموران پس از اطلاع از نوشته شدن این نامه مجید توکلی را تهدید به قتل کرده اند. هم چنین در پی حضور نماینده دادستانی در زندان اوین در روز یکشنبه و بحث و جدل مجید توکلی با او به دلیل زدن چشم بند به زندانیان، دستور انتقال توکلی به سلول انفرادی صادر شده است.
یکی دیگر از این زندانیان اعتصابی در گفتگو با هم میهن، از وضعیت جسمی مجید توکلی ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه جوانانی چون او که با فعالیت های مسالمت آمیز و با نشاط انتقاد می کنند به جای درک و تحمل متقابل از سوی مسئولین قضایی و امنیتی با واکنش تند و ناشکیبایی مواجه می شوند.
او افزود: امروز «چهارشنبه 5 خرداد» چهارمین روز اعتصاب غذای خشک توکلی است و قطعا در یکی، دو روز آینده حال او رو به وخامت خواهد گذاشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر