به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

لباس شخصی‌ها با گاز اشک‌آور، کابل و چاقو به من حمله کردند+ عکس

منبع: پارلمان نیوز
در حالی‌که یک خبرگزاری ضداصلاحات تلاش می‌کند حمله صورت گرفته به ابطحی را مشکوک جلوه دهد که وی در صفحه فیس بوک خود جزئیات کامل این حادثه را منتشر کرد.به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، حجت الاسلام سیدمحمد علی ابطحی نوشته است:« صبح امروز در پایان جلسه ای که بمناسبت یادبود استادم مرحوم میرزا جواد تهرانی در شهر ری شرکت کرده بودم در حین خروج مورد حمله چند نفر لباس شخصی قرار گرفتم و بعد در وسط بزرگراه نزدیک حرم یک اتومبیل پراید جلویم پیچید و چندین موتور سوار با لگد و کابل و چاقو به اتومبیلم حمله کردند و شیشه ها را شکستند و گاز اشک آور به داخل اتومبیلم انداختند و من توانستم به شکل معجزه آسائی از آن منطقه با شیشه های شکسته و چشم پر اشک خارج شوم. خیلی حمله وحشیانه ای بود.هیچکس هم به کمکم نیامد. خیلی مطمئن و بدون واهمه. خدا رحمم کرد.»............
در حالی‌که یک خبرگزاری ضداصلاحات تلاش می‌کند حمله صورت گرفته به ابطحی را مشکوک جلوه دهد که وی در صفحه فیس بوک خود جزئیات کامل این حادثه را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، حجت الاسلام سیدمحمد علی ابطحی نوشته است:« صبح امروز در پایان جلسه ای که بمناسبت یادبود استادم مرحوم میرزا جواد تهرانی در شهر ری شرکت کرده بودم در حین خروج مورد حمله چند نفر لباس شخصی قرار گرفتم و بعد در وسط بزرگراه نزدیک حرم یک اتومبیل پراید جلویم پیچید و چندین موتور سوار با لگد و کابل و چاقو به اتومبیلم حمله کردند و شیشه ها را شکستند و گاز اشک آور به داخل اتومبیلم انداختند و من توانستم به شکل معجزه آسائی از آن منطقه با شیشه های شکسته و چشم پر اشک خارج شوم. خیلی حمله وحشیانه ای بود.هیچکس هم به کمکم نیامد. خیلی مطمئن و بدون واهمه. خدا رحمم کرد.»
اما خبر خبرگزاری فارس خود حاوی نکات جالبی است؛ این خبرگزاری مخالف اصلاحات نوشته است:« ابطحی كه قرار بود در این مراسم شركت كند، با حمله عده‌ای مواجه شد كه قصد برخورد فیزیكی با وی داشتند ولی مأموران انتظامی مانع از تعرض به شخص وی شدند. با این حال، اتومبیل حامل ابطحی آسیب دید، به طوریكه شیشه‌های آن شكسته شد.
تعرض به ابطحی در حالی صورت می‌گیرد كه وی در دادگاه‌های پس از انتخابات، شجاعانه، تقلب مورد ادعای فتنه‌گران را دروغ بزرگ خوانده و از مواضع خطای خود عدول كرده بود و بعد از آزادی نیز هیچگاه این سخنان خود را رد نكرد.»

این خبرگزاری اولا مدعی شده ابطحی قرار بوده در این مراسم شرکت کند که به گفته ابطحی و البته عکس‌های منتشر شده، ابطحی در این مراسم شرکت کرده بود.



نکته دوم اینکه فارس تاکید کرده، نیروی انتظامی مانع از تعرض به شخص وی شده‌اند، در حالی‌که ابطحی نوشته است:« خیلی حمله وحشیانه ای بود.هیچکس هم به کمکم نیامد. خیلی مطمئن و بدون واهمه. خدا رحمم کرد.»

نکته سوم اینکه، بر اساس مشاهدات عینی خبرنگاران، از ابتدای مراسم جمعیتی در حدود 40 نفر از جوانان 18 تا 30 ساله و جمعی نفر از زنان با پلاکاردهایی تحت عنوان امت حزب الله به حضور ابطحی و مسجدجامعی در این مراسم معترض شده بودند، این افراد همچنین پلاکاردهایی را در ورودی محل برگزاری مراسم نصب کرده بودند و در همان‌جا تجمع کرده بودند که حضور زنان امت حزب‌الله که پلاکاردهایی همچون مرگ بر منافق و قبله تهران ما جای منافقین نیست و ... در عکس زیر که توسط خبرگزاری مهر منتشر شده قابل مشاهده است، همچنین خبرگزاری مهر در خبری که از برگزاری این مراسم منتشر کرده، آورده است:«حدود 150 نفر از طلاب و بسیجیان در بیرون تالار و همزمان با برگزاری مراسم به حضور برخی چهره ها در این مراسم اعتراض کرده و با در دست داشتن پارچه نوشته ها و سردادن شعارهای به بیان اعتراضات خود پرداختند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر