به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

جنجال درجلسه شورای شهر برسر تعطیلی تهران

منبع:کلمه
اعضای شورای‌شهر نسبت به تصمیم بدون فکر دولت در مورد تعهطیلی مدارس تهران در فصل امتحانات آخر سال به‌شدت اعتراض کرند.به گزارش ایلنا، امروز در دویست و هشتادمین جلسه علنی شورای شهر محمدعلی نجفی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با طرح سئوالاتی از رئیس شورای شهر تهران جلسه را آغاز کرد. او گفت: بالاخره داستان مجسمه‌های سرقت شده از تهران به کجا رسید،آیا ابهامات برطرف شده یا نه؟ او در ادامه در ارتباط با تعطیلات اخیر اعلام شده توسط دولت تاکید کرد: ظاهرا دولت آخر هفته را برای مدارس تعطیل اعلام کرده این در حالی است که اکثر مدارس به امتحانات میان‌ترم رسیده‌اند و روزهای پایان سال تحصیلی برایشان اهمیت زیادی دارد. نجفی گفت: آیا در این ارتباط با شورای شهر هماهنگ شده یا نه؟ بهتر نیست علت آن را در شورای شهر بررسی کنیم؟ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: امسال سال همت و کار مضاعف نامگذاری شده اما عجیب است که چرا دو روز برای مدارس تعطیل اعلام شود.........
اعضای شورای‌شهر نسبت به تصمیم بدون فکر دولت در مورد تعهطیلی مدارس تهران در فصل امتحانات آخر سال به‌شدت اعتراض کرند.
به گزارش ایلنا، امروز در دویست و هشتادمین جلسه علنی شورای شهر محمدعلی نجفی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با طرح سئوالاتی از رئیس شورای شهر تهران جلسه را آغاز کرد.
او گفت: بالاخره داستان مجسمه‌های سرقت شده از تهران به کجا رسید،آیا ابهامات برطرف شده یا نه؟
او در ادامه در ارتباط با تعطیلات اخیر اعلام شده توسط دولت تاکید کرد: ظاهرا دولت آخر هفته را برای مدارس تعطیل اعلام کرده این در حالی است که اکثر مدارس به امتحانات میان‌ترم رسیده‌اند و روزهای پایان سال تحصیلی برایشان اهمیت زیادی دارد.
نجفی گفت: آیا در این ارتباط با شورای شهر هماهنگ شده یا نه؟ بهتر نیست علت آن را در شورای شهر بررسی کنیم؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: امسال سال همت و کار مضاعف نامگذاری شده اما عجیب است که چرا دو روز برای مدارس تعطیل اعلام شود.
چمران رئیس شورای شهر نیز در پاسخ به نجفی گفت: هیچ خبری از تعطیلات ندارم اما ظاهرا در هیات دولت در این زمینه اختلاف‌نظر وجود داشت اما بعد از آن به این نتیجه رسیدند که تعطیلات تنها برای مراکز آموزشی باشد؛ این بحث، بحث سیاسی کشور است.
شکیب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر نیز تصریح کرد: در گذشته نیز زمانی که سران کشورهای اسلامی قرار بوده به تهران بیایند یک هفته را به طور کامل تعطیل می‌کردند اما در حال حاضر دو روز را تعطیل اعلام کرده‌اند.
بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: در حال حاضر سایت‌های فارس، ایسنا، ایلنا، مهر هر کدام دو خبر زده‌اند و در مورد تعطیلات پایان هفته اخباری منتشر کرده‌اند؛ اگر قرار است یک خبر شهر را به هم بریزد بهتر است بحث آن در شورا شده و تعیین تکلیف شود.
مردم از ما که نماینده شورای شهر هستیم سئوال می‌کنند و باید پاسخی داشته باشیم.
رئیس شورای شهر تهران که در این زمان از اظهارات اعضای شورای شهر عصبانی شده بود گفت:‌ باید وارد دستور جلسه شویم و وقت شورای شهر را نگیریم. بهتر است پاسخ خود را از هیات دولت بگیرید.
بیادی نیز در پاسخ گفت: چطور این حرف را می‌زنید بالاخره باید به مردم پاسخ دهیم یا خیر؟
رئیس شورای شهر تهران نیز به بیادی اعلام کرد: ممکن است مردم از شما در مورد نحوه کشته شدن فرزندان حضرت آدم سئوال کنند آیا باز می‌خواهید به آنها جواب دهید؟
به گزارش ایلنا، بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران که قصد داشت از موضع خود دفاع کند اما رئیس شورای شهر تهران به او اجازه نداد و اعلام کرد که اگر می‌دانستم نجفی می‌خواهد سئوال خارج از دستور بپرسد هرگز اجازه نمی‌دادم.
پروین احمدی‌نژاد عضو شورای شهر نیز در این زمان با بیان اینکه بهتر است همین الان از خبرگزاری‌ها در مورد تعطیلات بپرسید، گفت: دوستان شورای شهر دوست دارند در تمام مسائل دخالت کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر