به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

بهاره هدایت به ۹ سال و نیم ومیلاد اسدی به ۷ سال حبس محکوم شدند

 منبع: کلمه
شعبه‌ی ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه بهاره هدایت را به ۹ سال و نیم حبس تعزیری محکوم کرد. اتهامات بهاره پیش از این فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق مصاحبه با رسانه‌های بیگانه، توهین به رهبر، توهین به رییس جمهور، اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی، ورود غیرقانونی و تخریب درب دانشگاه امیرکبیر هنگام ورود مهدی کروبی به این دانشگاه عنوان شده بود.به گزارش خبرنگار رهانا، برای بهاره هدایت شش ماه به خاطر توهین به رئیس‌جمهوری، دو سال به خاطر توهین به رهبری و به دلیل تبلیغ علیه نظام و اقدام علیه امنیت از طریق تبانی و تجمع مجموعا پنج سال‬ حکم صادر شده است. وی در کل به ۷ سال و نیم زندان بابت این اتهامات محکوم شده است. هم‌چنین حکم دو سال حبس تعلیقی بهاره هدایت به اتهام اقدام علیه امنیت از طریق برگزاری تجمع ۲۲ خرداد سال ۸۵‬ نیز به اجرا درآمده و به این حکم اضافه شده است.هم‌چنین میلاد اسدی دیگر عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در همین دادگاه و از سوی قضای مقیسه به ۷ سال حبس تعزیری محکوم شده است. پیش از دادگاه اسدی سه بار به تعویق افتاده بود. و بیشتر مدت زمان بازداشت خود را در سلول‌های انفرادی و چندنفره‌ی بندهای ۲۰۹ و ۲۴۰ زندان اوین بوده است.بهاره هدایت از ۱۰ دی ماه ۱۳۸۸ بازداشت و هم اکنون در بند زنان زندان اوین به سر می‌برد. میلاد اسدی نیز از ۹ آذر ماه ۱۳۸۸ بازداشت و هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین زندانی است.

۲ نظر:

  1. من موندم شما مدعیان دروغین چرا وقتی که دکتر عباسی و طلبه سیرجانی در برابر اعتراض به فساد اقتصادی آقازاده ها راهی زندان شدن، ساکت بودید؟ نکنه کلک خودتون آقازاده هستید؟ چرا وقتی یکی از سبزها می ره دادگاه همه دستگاه های تبلیغاتی غرب از شما حمایت می کنند ولی وقتی یک وطن پرست واقعی به خاطر پاپوش شما صاحبان زر و زور محکوم می شه، حسابی ذوق می کنند؟
    شاید این دلیل قاطعی بر مستقل بودن شماست. من متوجه نشدم چرا یک زمتنی فریاد می زدید نه شرقی و نه غربی و ... ولی فرداش شعار دادید اوباما یا با اونا یا باما؟ من کشته مرده استقلال طلبی شما هستم.
    ( سانسور چی های دروغ گو.)

    پاسخحذف
  2. یادم هست زمان میرحسین مردم به جرم مخالف نخست وزیر بودن اعدام می شدن. راستی مگر در قانونی که میرحسین دم از حمایت از اون را می زد نیامده بی احترامی به رهبری جرم هست؟ پس دیگه این بازی ها چیه؟ یعنی میر حسین هم قانون را قبول دارد (برای رای آوردن) و هم قانون را قبول ندارد (چون جلوی آزادی عمل این مرد خط امامی را می گیرد) بابا خداییش سرتاسر تناقض هستید.

    پاسخحذف