به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ تیر ۲۳, چهارشنبه

خسارت تعطیلی‌های اخیر، چهار میلیارد دلار برآورد شده است

 منبع: جرس
یک نماینده اصولگرا، خسارت تعطیلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به دولت را حدود چهار هزار میلیارد تومان برآورد کرد. در همین حال یکی دیگر از نمایندگان تصریح کرد که تعطیلات چندروزه کشور با هیچ منطق اقتصادی متناسب نیست.به گزارش خبر آنلاین، عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اظهار داشت: این رقم خسارت به خاطر تعطیلات بی برنامه در روزهای بیستم و بیست و یکم تیرماه در حالی به کشور وارد می شود که می توانستیم با این پول کل مشکلات بخش بهداشت، درمان را رفع کنیم.........

یک نماینده اصولگرا، خسارت تعطیلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به دولت را حدود چهار هزار میلیارد تومان برآورد کرد. در همین حال یکی دیگر از نمایندگان تصریح کرد که تعطیلات چندروزه کشور با هیچ منطق اقتصادی متناسب نیست.
به گزارش خبر آنلاین، عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اظهار داشت: این رقم خسارت به خاطر تعطیلات بی برنامه در روزهای بیستم و بیست و یکم تیرماه در حالی به کشور وارد می شود که می توانستیم با این پول کل مشکلات بخش بهداشت، درمان را رفع کنیم.

وی افزود: دولت باید نسبت به تعطیلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه پاسخگو باشد.

خسارت چهار هزار میلیارد تومانی در حالی به کشور وارد می شود که وزارتخانه های همانند آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.


این در حالی است که دولت اعلام کرده بود: تعطیلی صورت گرفته به منظور صرفه جویی در مصرف برق است.

تصمیم غیر منتظره دولت در تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه مخالفتهای زیادی را از سوی نمایندگان مجلس به همراه داشت.


ترابی: تعطیلات چندروزه کشور با هیچ منطق اقتصادی متناسب نیست


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعطیلات چند روزه کشور با هیچ منطق اقتصادی، عقلی، مالی متناسب نیست.


به گزارش خانه ملت، نصرالله ترابی درخصوص تعطیلی در روزهای ۲۰ و ۲۱ تیرماه و خسارت های وارده به اقتصاد کشور گفت: خسارت اقتصادی تعطیلات اخیر از لحاظ اقتصادی به طور حتم به حدی است که اگر تعطیل نمی شد می توانست مشکلات زیادی را رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی به علت سرما و گرما نباید موجب بروز خسارت اقتصادی و مالی به کشور وارد شود.

نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه است که بعضی از استان های جنوبی و غربی که هم با مشکل گرما مواجهند هم با ریزگردهای عربی در اوج گرمای ۵۰ درجه تعطیل نمی شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: واقعاً جای سوال و تعجب دارد چگونه در مکان هایی که مردم ۵۰ درجه را تحمل می کنند تعطیل نمی شوند اما در تهران با ۴۳ درجه یکباره تعطیلی پشت تعطیلی رقم می خورد.

ترابی خاطرنشان کرد: دولت باید توضیح دهد چرا تعطیلات باید تنها برای کارمندان رقم خورد حال آنکه کارگران که از شرایط کاری سخت تری برخوردارند باید تعطیل می شدند.

این نماینده مجلس یادآور شد: دولت باید سرمایه گذاری لازم در نیروگاه ها برق یا احداث سد را به انجام می رساند تا اینچنین به مشکل بر نمی خوردیم.

وی تصریح کرد: تعطیل کردن نمی تواند رافع مشکلات باشد بلکه باید به گونه ای عمل کنیم که مشکلات به صورت ریشه ای حل شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر