به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

گرانی کنونی در کشور، غضب الهی است

منبع:آفتاب
نماینده ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از انقلاب متاسفانه نه نماينده مجلس خوبي در استان داشتیم، نه يک استاندار قوی. "آیت‌اله سید کرامت‌اله ملک حسینی" در نشست با پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان در دفتر خود افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی مجاهدت‌های زیادی از خود نشان داده‌اند، ولی متاسفانه در تمام این دوران نه وکیل باعرضه‌ای داشتیم و نه استانداری قوی که بتواند به نحو شایسته مشکلات این مردم را حل کند. وی با انتقاد شدید از عملکرد برخی از مدیران کل و استانداران اسبق کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: باند بازی الحاد است، اما زماني بچه‌های غیرحزبی را نمی‌گذاشتند وارد دانشگاه شوند و به جای دانشگاه به بازرسی می‌فرستادند. ملک حسینی در ادامه انتقادات خود از برخی استانداران اسبق کهگیلویه و بویراحمد، میزان اعتبارات سفر رهبری به این استان در سال 73 را 360 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: این اعتبار در زمان همان مهندس رجاء بوده است. نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به انتقاد از برخی مدیران کل اسبق این استان نیز پرداخت و یادآور شد:......
نماینده ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از انقلاب متاسفانه نه نماينده مجلس خوبي در استان داشتیم، نه يک استاندار قوی.

"آیت‌اله سید کرامت‌اله ملک حسینی" در نشست با پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان در دفتر خود افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی مجاهدت‌های زیادی از خود نشان داده‌اند، ولی متاسفانه در تمام این دوران نه وکیل باعرضه‌ای داشتیم و نه استانداری قوی که بتواند به نحو شایسته مشکلات این مردم را حل کند.

وی با انتقاد شدید از عملکرد برخی از مدیران کل و استانداران اسبق کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: باند بازی الحاد است، اما زماني بچه‌های غیرحزبی را نمی‌گذاشتند وارد دانشگاه شوند و به جای دانشگاه به بازرسی می‌فرستادند.

ملک حسینی در ادامه انتقادات خود از برخی استانداران اسبق کهگیلویه و بویراحمد، میزان اعتبارات سفر رهبری به این استان در سال 73 را 360 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: این اعتبار در زمان همان مهندس رجاء بوده است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به انتقاد از برخی مدیران کل اسبق این استان نیز پرداخت و یادآور شد: مدیرکل ارشادی بود در این استان با نام "احمدی" در دوران وزیر میرسلیم که فجایعی متعددی را بوجود آورد.

وی رونق موسیقی در دوران این مدیرکل را در کهگیلویه و بویراحمد نادرست ارزیابی کرد و بیان داشت: وقتی از این استان به اراک رفت و مدیر شد کاری کرد در انجا که برخی آخوندها با لباس آخوندی برای بچه ها ویلون می زدند.

ملک حسینی گفت: موسیقی در هرخانه ای رفت نفاق ایجاد می کند و مهر و محبت را از خانواده ها می گیرد.

وی با طرح این سوال که در قوم " لر " آرامش آن زمان بیشتر بود یا الان؟ ادامه داد: بچه ها اکنون به فکر مرگ پدر هستند و به باباهای خود فحش می دهند و این از اثرات موسیقی در خانواده هاست.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ، گرانی کنونی در کشور را غضب الهی دانست و اظهار داشت: گرانی غضب الهی است اکنون جنس هست اما گران است و عده ای دلشان می خواهد اما نمی توانند جنس مورد دلخواه خود را بخرند.

وی افزود: اگر برف و باران هم نبارد از علائم غضب الهی است و خدا کند به همین اکتفا شود.

ملک حسینی، زیاد شدن مواد مخدر و فحشاء را در جامعه از غضب های الهی برشمرد و یادآور شد: اینها نیز از غضب های الهی هستند.

وی دلیل غضب های الهی را اجرایی نشدن احکام الهی ذکر و از مدیران خواست بفکر رفع مشکلات مردمی باشند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به بررسی جمله "مردم ولی نعمتان هستند" پرداخت و خاطرنشان کرد: کجا مردم ولی نعمتان هستند؟ به یک قاضی گفتم شما پدر مردم را درآوردید و برخی از مدیران کل نیز پدر بعضی‌ها را درآورده اند آنموقع می گویند مردم ولی نعمتان هستند.

وی گفت: ولی نعمت خداست و بی نیاز از امام زمان (عج ) نمی توان بود ، می شود به رئیس جمهور و رهبر دروغ گفت اما نمی شود به امام زمان (عج) دروغ گفت و ما نیازمند ایشان هستیم.

ملک حسینی در ادامه برقرسانی در کهگیلویه و بویراحمد به مردم را مطلوب ارزیابی و اظهار داشت: خدمات قابل قبولی در این زمینه به مردم شده است.

وی افزود: خدمات رسانی در زمینه برق به مردم کهگیلویه و بویراحمد بعد از انقلاب نسبت به قبل از آن قابل مقایسه نیست.کد مطلب :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر