به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

بیانیه شعب استانی سازمان ادوار تحکیم وحدت در محکومیت صدور حکم علی جمالی و تداوم فشارها بر این سازمان

منبع: ادوار
9 شعبه استانی سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت)، با صدور بیانیه‌ای صدور حکم 4 سال زندان برای علی جمالی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته سیاسی این سازمان و همچنین فشار بر دیگر اعضای سازمان را محکوم کردند.شعب استانی سازمان ادوار تحکیم در قسمتی از بیانیه خود آورده‌اند:«ادامه  فشار بر سازمان و اعضای دربند آن چون احمد زیدآبادی، دبیرکل، عبدالله مومنی،سخنگو و رییس شورای مرکزی، حسن..........9 شعبه استانی سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت)، با صدور بیانیه‌ای صدور حکم 4 سال زندان برای علی جمالی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته سیاسی این سازمان و همچنین فشار بر دیگر اعضای سازمان را محکوم کردند.
شعب استانی سازمان ادوار تحکیم در قسمتی از بیانیه خود آورده‌اند:«ادامه  فشار بر سازمان و اعضای دربند آن چون احمد زیدآبادی، دبیرکل، عبدالله مومنی،سخنگو و رییس شورای مرکزی، حسن اسدی‌زیدآبادی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته حقوق بشر، علی جمالی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته سیاسی و علی ملیحی، عضو شورای سیاست گذاری و مسوول روابط عمومی سازمان، تنها پرونده ننگین کودتاچیان را سیاه‌تر و سازمان ادوار را در پیشگاه ملت، سربلندتر و اعضای این سازمان را در پیگیری حقوق و مطالبات جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران، مصمم‌تر و استوارتر از پیش می سازد. »
متن کامل بیانیه شعب استانی سازمان ادوار تحکیم وحدت به شرح ذیل است: 

به‌نام خداوند جان و خرد
چنین به نظر می‌رسد با گذشت حدود یک سال‌و‌نیم از کودتای ننگین نهادهای نظامی – امنیتی، علی‌رغم سرکوب و شکنجه و حتی کشتار مردم بی دفاع، کودتاچیان، ناتوان از  توقف خواست و اراده شهروندان ایرانی برای تغییر وضع موجود، همچنان ناامیدانه، عصبانی و مستاصل، آب در هاون می‌کوبند و پنجه بر دیوار می‌کشند و هوا در غربال می‌زنند تا به هر شکل ممکن، در مقابل خواست عمومی مردم ایران بایستند. باند نظامی – امنیتی حاکم بر ایران، بر این تصور است که با مسدود کردن تمامی فضاهای تنفس احزاب، گروه‌های سیاسی، دانشجویی، مدنی و بازداشت، سرکوب و صدور احکام فرمایشی، قادر خواهند بود اقتدار از دست رفته خود را، باز یابند.
حاکمان امروز جامعه ایران، که با تقلب و دروغ بر سر کار آمده‌اند، اکنون به هر ریسمانی چنگ می‌زنند تا قدرت نامشروع خود را چند روزی بیشتر حفظ کنند و در این راه از قربانی کردن دین و وطن و شرف و آبرو و ... هم نمی‌گذرند.
این رسم تاریخی است که هیچ قدرتی تاکنون با یتیم کردن فرزندان و بیوه کردن زنان و مردان،  برانگیختن آه مظلومان و نشاندن اشک بر چشم مادران، قادر به حفظ بقای خود نبوده و نخواهد بود. غمگنانه آن است که
حفظ قدرت در نظامي که داعيه‌دار اخلاق و منش اسلامي و الهي است، کار را به جايي کشانده که استفاده از روش‌های استالينيستي برای حفظ قدرت، به جزء جدایی‌ناپذیر آن مبدل گشته است.
نکته مضحک نمایش تراژیک – کمیک حاکمان فعلی ایران، آن است که علی‌رغم آزمودن تمامی روش‌های سرکوب مشابه در حکومت‌های دیکتاتور تاریخ، نظیر بازداشت، شکنجه، دادگاه فرمایشی، اعدام و پروژه‌های اعتراف‌گیری و انگ و تهمت و اتهامات غیراخلاقی و ... به قصد فریب افکار عمومی، باز هم کودتاچیان، به این روش‌های نخ نما شده چنگ زده و بر ادامه آن اصرار دارند. غافل از آن‌که اگر چنین روش‌هایی موثر بود، اکنون تمامی دیکتاتورهای تاریخ، در صندلی‌های خود، نشسته بودند.
هفته گذشته، دستگاه سابقا قضایی در ادامه پروژه سرکوب سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت)، رای به محکومیت  یکی دیگر از اعضای پرتلاش و برجسته این سازمان داد.  علی جمالی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته سیاسی سازمان، در شرایطی از زندان بدنام اوین به بیدادگاه منتقل و حکم چهارسال زندان برای‌اش صادر شد که جرمی جز حق‌طلبی و آزادی‌خواهی آن هم از طریق فعالیت در سازمانی قانونی و رسمی، نداشته است.
دادگاه  این عضو ارشد سازمان در حالی برگزار شد که فردی چون مقیسه، رییس شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی، بار دیگر عمق کینه و نفرت نهادهای امنیتی - قضایی از سازمان ادوار تحکیم را نشان داد و با صدور حکمی ننگین – که پیش از این نیز، برای دیگر اعضای سازمان از سوی این شعبه تحت اختیار و هدایت بازجویان، سابقه داشته است – سرسپردگی خود به این نهادها را عیان‌تر ساخت.
اعضای دربند سازمان، در حالی یکی پس از دیگری از سوی محاکم قضایی به اتهام واهی عضویت در سازمانی غیرقانونی (!) به زندان‌های طویل المدت، تبعید و محرومیت‌های سنگین اجتماعی محکوم می‌‌شوند که سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت)، هنوز از سوی هیچ یک از نهادها و مراجع ذی‌صلاح، غیرقانونی اعلام نشده است.
غاصبان حقوق ملت باید بدانند این شهروندان هستند که مشروعیت و مقبولیت حاکمان، نظام سیاسی، احزاب و سازمان ها را تعیین می‌کنند. همان‌طور که این شهروندان  با خروش خود در 22 خرداد و حضور بی نظیر  در مراسم درگذشت مرجع عالی‌قدر، حضرت آیت‌الله العظمی منتظری (رحمه الله)، این مساله را نشان دادند. اینان باید بدانند مشروعیت مردمی، با شعبده و نمایش‌های استقبال با حضور نیروهای سرکوب‌گر و مزدبگیران داخلی و خارجی، به دست نمی‌آید.  
ادامه  فشار بر سازمان و اعضای دربند آن چون احمد زیدآبادی، دبیرکل، عبدالله مومنی،سخنگو و رییس شورای مرکزی، حسن اسدی‌زیدآبادی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته حقوق بشر، علی جمالی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته سیاسی و علی ملیحی، عضو شورای سیاست گذاری و مسوول روابط عمومی سازمان، تنها پرونده ننگین کودتاچیان را سیاه‌تر و سازمان ادوار را در پیشگاه ملت، سربلندتر و اعضای این سازمان را در پیگیری حقوق و مطالبات جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران، مصمم‌تر و استوارتر از پیش می سازد.
شعب استانی سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت)، همچنین اعلام می‌دارند که خواستار لغو احکام قضایی غیرقانونی صادره برای همه زندانیان سیاسی و عقیدتی و آزادی بی قید و شرط تمامی آنان، از جمله اعضای دربند خود، است.

شعب استانی سازمان دانش آموختگان ایران – ادوارتحکیم وحدت

1- شعبه استان آذربایجان غربی
2- شعبه اردبیل
3- شعبه استان اصفهان
4- شعبه استان بوشهر
5- شعبه استان خراسان
6- شعبه استان زنجان
7- شعبه استان کرمانشاه
8- شعبه استان گیلان
9- شعبه استان همدان

شنبه، 8 آبان ماه 1389شمسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر