به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

مدرک جعلی یکی دیگر از مدیران دولتی و داستان دنباله دار مدارک جعلی

منبع: جرس
بنا به گزارش منابع خبری، رییس سابق سازمان "ب" (بهزیستی) و رییس جدید سازمان "ه" (هلال احمر) كه عنوان "دكتر" در حكمش از طرف محمود احمدی‌نژاد قید شده بود، متهم به "جعل مدارک حضور در جبهه" و در نتیجه اخراج از دانشگاه شده است. به گزارش آفتاب نیوز، یكی از مدیران جوان دولتی (ابوالحسن..........
بنا به گزارش منابع خبری، رییس سابق سازمان "ب" (بهزیستی) و رییس جدید سازمان "ه" (هلال احمر) كه عنوان "دكتر" در حكمش از طرف محمود احمدی‌نژاد قید شده بود، متهم به "جعل مدارک حضور در جبهه" و در نتیجه اخراج از دانشگاه شده است.

به گزارش آفتاب نیوز، یكی از مدیران جوان دولتی (ابوالحسن فقیه) كه در ۱۲/۲/۸۹ طی حكمی از سوی محمود ‌احمدی‌نژاد تغییر مسئولیت داد و به ریاست سازمان هلال احمر رسید، به جعل مدرك جبهه برادرش به نفع خود متهم گردیده است.


همچنین آمده است وی از این راه توانسته بود معافیت سربازی بگیرد و در رشته پزشكی نیز قبول شود، که البته مسأله مذكور توسط برخی نمایندگان مجلس پیگیری می‌شد و وی درصدد انصراف آنها بود.

در حال حاضر نهاد نظامی كه به این مدیر معافیت داده، از وی به خاطر ارتكاب به جعل مدرک شكایت كرده است و با محرز شدن این مسأله، وی نه تنها باید سربازی برود بلكه مدرک تحصیلی اش را نیز از دست می‌دهد.

این گزارش حاکیست پرونده مدیر دولتی مذکور در كمیسیون اصل ۹۰ مراحل پایانی خود را می گذراند و نمایندگان پیگیری كننده از وی خواسته اند تا از مسئولیت خود استعفا دهد چون با رو شدن واقعیت ممكن است به سرنوشت كردان دچار و با شرایط بد اعتباری در جامعه مواجه شود .

لازم به ذكر است این مدیر جوان در عرض مدت اندكی كه از تصدی سمت جدیدش می‌گذرد تمام مسئولان واحد های خارج از كشور خود را عوض كرده است.


خبرآنلاین شامگاه دوشنبه این خبر را با این مطلب که "برخی دلسوزان به او توصیه كرده اند بهتر است خود از مسئولیتش كنار رفته و اجازه بدهد مراحل قانونی درباره وی بدون جنجال خبری پیگیری شود، اما گویا وی چندان به كنار رفتن از سمت‌های خود رقبتی نشان نمی‌دهد"، پوشش داده بود، اما بعدا - بدلایل نامعلومی- کل خبر را از خروجی خود حذف کرد.

گفتنی است در اتهام نسبت داده شده به فقیه، در منابع غیررسمی آمده است: فرد مذكور كه متولد ۵٢ وعضو شورای مركزی جمعیت ایثارگران و از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد بوده ، با سهمیه رزمندگان ناشی از مدرک برادرش وارد دانشگاه علوم پزشكی شده بود، كه پس از كشف موضوع از دانشگاه اخراج شده است.

همزمان مهدی کوچک زاده، نماینده حامی دولت در مجلس، دامن زدن تعدادی از نمایندگان به مدارک برخی مدیران و فرزندان آنها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: اطلاعی از مدرک هیچ کسی ندارم و این بحث را نیز در رسانه ها بحث های مفیدی نمی دانم.

گفتنی است وزیر کشور دولت نهم (عوضعلی کردان) نیز، با ارائه مدرک دکترای جعلی از دانشگاه آکسفورد انگلستان، سالها در وزارت نفت، صدا و سیما، دانشگاه آزاد و نهایتا وزارت کشور به ریاست و تدریس و وزارت اشتغال داشت و که نهایتا استیضاح و برکنار شد و پیگیری های نمایندگان مجلس نیز آشکار کرد که محدرضا رحیمی، معاون اول و سخنگوی دولت نیز، "قُل دوم" آن مدرک جعلی را برای پُست گیری و اشتغال، ارائه داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر