به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

تجمع پزشکان بیمارستان سینا در اعتراض به بازداشت علی شکوری راد

 منبع:جرس
همسر دکتر شکوری راد در تجمع پزشکان بیمارستان سینا گفت: من از رئیس بیمارستان سینا ،ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران و خانم دکتر وحید دستجردی می پرسم چند نفر هیئت علمی اینچنین مخلص ،فداکار و بدون هیچ گونه چشمداشت مالی و… دارید؟ آیا شایسته است این عضو هیئت علمی در زندان......

همسر دکتر شکوری راد در تجمع پزشکان بیمارستان سینا گفت: من از رئیس بیمارستان سینا ،ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران و خانم دکتر وحید دستجردی می پرسم چند نفر هیئت علمی اینچنین مخلص ،فداکار و بدون هیچ گونه چشمداشت مالی و… دارید؟ آیا شایسته است این عضو هیئت علمی در زندان باشد؟



صبح امروز پزشکان بیمارستان سینا در اعتراض به بازداشت دکتر علی شکوری راد تجمع کردند.

به گزارش منابع خبری جرس از تهران، این تجمع بدنبال بازداشت هفته گذشته دکتر علی شکوری راد در بیمارستان سینا انجام شد و پزشکان با تجمع خود به دستگیری این عضو جامعه پزشکی کشوراعتراض کردند.
 این گزارش می افزاید از صبح امروز حضور نیروهای امنیتی در بیمارستان کاملا مشهود بود و آنان مانع ورود سایر پزشکان که برای پیوستن به همکاران خود به بیمارستان سینا آمده بودند، می شدند.  منابع خبری از داخل بیمارستان خبر داده اند که پزشکان به تجمع اعتراضی خود ادامه داده و خواستار آزادی همکار خود دکتر علی شکوری راد شدند.


بر اساس این گزارش، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در تماسی با پزشکان تجمع کننده، بر پیگیری این وزارتخانه برای آزادی شکوری راد خبر داده است.

 پیش از این نیز، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با صدور بیانیه‌ای، ضمن اعتراض به بازداشت دکتر علی شکوری راد و محکوم کردن آن، این عضو شورای مرکزی خود را انسانی دیندار و حق جو و حق گو، شجاع، منطقی و مستدل، آزادیخواه و صریح اللهجه توصیف کرده و خاطرنشان ساخته بود که عاملان بازداشت او "با آزادی، منطق، گفتگو، راستی و صداقت مخالف‌اند."


جبهه مشارکت ایران اسلامی نیز در واکنش به بازداشت عضو شورای مرکزی خود، علی شکوری راد، با صدور بیانیه ای تاکید کرد: بازداشت فردی چون دکتر شکوری نشانه شکست قطعی و محتوم و در ماندگی کودتا گرانی است که در برابر منطق و استدلال جز تیغ و درفش در کف ندارند و البته نشانه پیروزی جریان اصیل اصلاحات و جنبش سبز مردم ایران است که در سال صبر و استقامت، مظلومانه همه این نامردمی ها را تحمل می کنند.


شکوری راد سه شنبه بیست مهرماه بعد از انتشار یادداشتی در اعتراض به سخنان محسنی اژه ای مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت جبهه مشارکت بازداشت شد.


وی در نوشته خود تحت عنوان "افتضاح روی افتضاح؛ تناقض‌گویی و دروغ‌های جدید"، خاطرنشان کرده بود "آقای محسنی اژه ای کم کم نشان می دهد، بعد از قاضی مرتضوی که حقیقتاً یک پدیده تاریخی در دستگاه قضا بود، تمایل به پدیده شدن دارد با این تفاوت که قاضی مرتضوی، هم با هوش بود و هم مسائل را شخصی نمی کرد و به همین دلیل بموقع لیز می خورد و توانست ده سال بر کرسی دادستانی تکیه بزند اما آقای اژه ای بر حسب اشتهار این قابلیت ها را ندارد. لذا بعید است دوام چندانی بخصوص در سمت سخنگویی داشته باشد."


آیا شایسته است این عضو هیئت علمی در زندان باشد؟

به گزارش تحول سبز درمراسم بیمارستان سینا خانم دکتر خدمت همسر دکتر علی شکوری راد ضمن تشکر از شرکت کنندگان افزود: امروز روز تولد حضرت امام رضا علیه السلام است آن را به فال نیک می گیریم واز درگاهش برای همه زندانیان بی گناه که به نا حق گرفتارند آزادی می خواهیم .


خانم دکتر خدمت در میان این جمع افزود: شخصیت آقای دکتر شکوری راد شخصی منطقی، قوی ،مستدل و پاک بود که هرکس یکی دو بار با او مصاحبه داشته است او را بخوبی می شناسد چون خانم دکتر وحید دستجردی وزیربهداشت،درمان واموزش پزشکی پیام داده اند که ایشان بزودی آزاد خواهند شد ،من به شخصیت سیاسی ایشان نمی پردازم فقط می گویم کارهای سیاسی ایشان از روی اعتقاداتش بود.


وی با اشاره به پاره ای از فعالیت های علمی دکتر شکوری راد گفت: ایشان هر روز صبح ساعت ۶:۴۵ از خانه خارج می شدند چون ساعت ۷:۳۰ با رزیدنتها کلاس داشتند. هر روز تا ساعت ۶و ۷ بعد از ظهروگاهی دیرتر در بیمارستان می ماندند و به کارهای بیماران می پرداختند علی رغم اینکه مطب نداشتند حق محرومیت از مطب و هیئت علمی جغرافیایی هم نمی گرفتند. به کوشش ایشان دستگاه ام آر ای برای بخش رادیولوژی بیمارستان سینا تهیه شد.

وی افزود: هر شب تعداد زیادی کلیشه ام آر ای برای ریپورت به منزل می آوردند طوریکه ما هر روز صبح زودکه بیدار می شدیم، می دیدیم ایشان از قبل از صبح مشغول نوشتن و گزارش عکس های ام آر ای است .هر موقع از شب که همکاران ایشان را جهت کارهای اورژانس بیمارستان پیدا نمی کردند با ایشان تماس می گرفتند و ایشان بلافاصله خود را به بیمارستان می رساندند تا کار بیماران به تاخیر نیفتد.بخش رادیولوژی بیمارستان سینا از نظر انتخاب برای رزیدنتهای ورودی جدید در ردیف های اول نبود به کوشش ایشان و با امتحانات مختلفی که از رزیدنتها بصورت هفتگی، قبل از بورد وقبل از امتحانات ارتقا سالیانه میگرفتند. به عتوان یکی از انتخابهای اول قرار گرفت و امسال بیشترین رزیدنت را پذیرفت .
دکتر خدمت در خاتمه  گفت: من از رئیس بیمارستان سینا ،ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران و خانم دکتر وحید دستجردی می پرسم چند نفر هیئت علمی اینچنین مخلص ،فداکار و بدون هیچ گونه چشمداشت مالی و… دارید؟ آیا شایسته است این عضو هیئت علمی در زندان باشد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر