به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

جنگ نرم فراتر از جنگ جهانی اول و دوم است و جهان را در بر خواهد گرفت

 منبع:جرس
معاون ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی معتقد است "جنگ نرم یك جنگ واقعی و فراتر از جنگ جهانی اول و دوم است كه همه ابعاد جوامع را در آینده در بر خواهد گرفت و آنكه بتواند ابزار قدرت نرم خود را بهتر سامان‌دهی‌ كند و به صحنه آورد پیروز این نزاع بزرگ خواهد.........
معاون ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی معتقد است "جنگ نرم یك جنگ واقعی و فراتر از جنگ جهانی اول و دوم است كه همه ابعاد جوامع را در آینده در بر خواهد گرفت و آنكه بتواند ابزار قدرت نرم خود را بهتر سامان‌دهی‌ كند و به صحنه آورد پیروز این نزاع بزرگ خواهد بود."

به گزارش فارس، مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح، در جریان بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در حالیکه بخش اعظمی از رسانه های خبری حضور نداشتند، مدعی شد "فارس بهترین خبرگزاری كشور است، چرا كه در سال‌های گذشته وجود خلاء چنین خبرگزاری احساس می‌شد كه به فضل الهی با كارهای ابتكاری این خبرگزاری بسیاری از خلاء‌ها مرتفع شده است. بنابراین كشور به وجود خبرگزاری‌هایی مثل خبرگزاری فارس نیازمند است. "

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه چرا رهبری همواره بر موضوع دشمن‌شناسی تاكید دارد، پاسخ داد: زمانی كه دشمن به صراحت اعلام می‌‌كند چالش اصلی قرن حاضر بین لیبرال دموكراسی امریكایی و اسلام است، چه كسی می‌تواند موضوع نبودن دشمن را مطرح كند.

معاون ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افزود: صحنه رویدادها امروز بسیار آشكار است و برخلاف گذشته كه دشمن خصومت و جنگ نرم و خزنده خود را اظهار نمی‌كرد امروز شرایط به‌گونه‌ای شده است كه دشمن مواضع خود را به روشنی وارد صحنه كرده است.

جزایری اظهار داشت: اگر كسی نتواند این صحنه روشن را ببیند، چشم خود را به واقعیت‌ها و روشنایی‌ها بسته است.
وی تاكید كرد: جمهوری اسلامی امروز در یك جنگ تمام عیار قرار دارد كه در یك طرف آن اسلام ناب محمدی و طرف دیگر فرهنگ‌های مادی و در رأس آن لیبرال دموكراسی آمریكایی و تفكرات صهیونیزم جهانی قرار دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد كل نیروهای مسلح ادامه داد: این منازعه یك جنگ واقعی است كه فراتر از جنگ جهانی اول و دوم است كه همه ابعاد جوامع را در آینده دربرخواهد گرفت و آنكه بتواند ابزار قدرت نرم خود را بهتر سامان‌دهی‌ كند و به صحنه آورد پیروز این نزاع بزرگ خواهد بود. جمهوری اسلامی امروز رسالت تاریخی برعهده دارد كه ابزار لازم را در جبهه خودی و حق فراهم آورده و پیروز نهایی این مبارزه خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش و وظایف "افسران جنگ نرم"، که رهبر جمهوری اسلامی حامیان خود را به آن اطلاق کرده، گفت: "افسران جنگ باید اولا نسبت به اصل موضوع شناخت لازم را برای آحاد جامعه فراهم آورند و دوم اینكه ببینند در كجای سامانه این جنگ نرم می‌توانند نقش موثری را ایفا كنند. "

معاون ستاد كل نیروهای مسلح در خاتمه گفت: آینده جنگ نرم با توجه به اینكه قدرت نرم انقلاب اسلامی برتر از قدرت نرم نظام‌های لیبرال دموكراسی است، بدون تردید پیروز نهایی این منازعه انقلاب اسلامی خواهد بود.

 رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با حامیان خود گفته بود " شماها می دانید امروز نظام با یک جنگ عظیمی مواجه است... در جنگ نرم، چه کسانی باید میدان بیایند؟ قدر مسلم شما افسران جوان جبهه مقابله با جنگ نرمید... حالا شما جوانانی که گفتیم افسران جوان مقابله با جنگ نرم هستید، از من نپرسید که نقش ما در تخریب مسجد ضرار کنونی چیست...خوب، خودتان بگردید نقش را پیدا کنید. "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر