به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

انتصاب یکی از فرماندهان سپاه بعنوان مدیرعامل بهشت زهرای تهران

 منبع: جرس
بنا به شنیده های خبرنگار جرس از تهران، سردار پاسدارعلی اکبر توکلی نژاد که از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی بوده، طی روزهای اخیر به سمت مدیر عاملی بهشت زهرا منصوب گشت؛ سمتی که که پیش از این اسد الله فاضل عهده دار بود. بنا به این گزارش، سازمان بهشت زهرا از سازمانهای مهم شهرداری تهران است که نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، قضایی و همچنین سپاه، "تردد، اِعمال نفوذ و همچنین اعلام...............بنا به شنیده های خبرنگار جرس از تهران، سردار پاسدارعلی اکبر توکلی نژاد که از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی بوده، طی روزهای اخیر به سمت مدیر عاملی بهشت زهرا منصوب گشت؛ سمتی که که پیش از این اسد الله فاضل عهده دار بود.

بنا به این گزارش، سازمان بهشت زهرا از سازمانهای مهم شهرداری تهران است که نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، قضایی و همچنین سپاه، "تردد، اِعمال نفوذ و همچنین اعلام نظرهای بسیار زیادی" در آن محل دارند، از جمله در موارد "دفن افرادی که اعدام می شوند، جنازه هایی که شکنجه شده اند و آثار شکنجه بر روی جنازه باقیست، دفن کشته شدگان داخل زندانها از جمله اوین وکهریزک و بازداشتگاهها"، که همگی به قبرستان بزرگ بهشت زهرا در جنوب تهران ختم می شود.

این گزارش ضمن اشاره به دفن اجساد دهها تن از جانباختگان گمنام و ناشناس حوادث بعد از انتخابات، که در تاریکی شب در بهشت زهرا به خاک سپرده شدند، خاطرنشان کرده "در دفعات متعددی اجساد کشته شدگان گمنام و ناشناس در گروه های بیست الی پنجاه نفره در نقاط مختلف بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند."

بنا به گزارش خبرنگار جرس، انتخاب یک فرمانده نظامی و سپاهی در این جایگاه، با توجه به ملاحظات امنیتیِ فوق صورت گرفته است و انتصاب یک سردار سپاه به عنوان مسئول یک قبرستان، باید معنای ویژه ای داشته باشد و مطمئنا به معنی آمادگی جهت اقداماتی در آینده و حفظ اسرار جنازه ها، کشته شده ها، اعدامیان و شکنجه شده ها می باشد.

گفتنی است سال گذشته سایت نوروز گزارش داده بود که در تیرماه گذشته، ٤٤ جسد که هویت شان معلوم نبوده، فقط با شمارۀ جواز دفن، در قطعۀ ٣۰٢ بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند.

مهدی محمودیان، عضو زندانی جبهه مشارکت، که نقش مهم و اساسی در افشای جنایت کهریزک داشت، نقش بزرگی نیز در انتشار اسامی بالغ بر ۷۰ تن از شهدای پس از انتخابات و همچنین فیلم منتشر شده از دفن پنهانی و دسته جمعی شهدای جنبش سبز در قطعه ٣۰٢ بهشت زهرا ایفا کرد، که به همین دلیل به زندان محکوم گردید.

همچنین سال گذشته حمیدرضا کاتوزیان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفته بود: "این موضوع که افرادی در بهشت ‌زهرا دفن شده و روی محل دفن آن‌ها شماره دفن، به جای نام آن‌ها حک شده صحت دارد".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر